PDA

Bekijk de volledige versie : Welke films moeten volgens jullie absoluut op dvd?



Martin van Tuijl
08-09-2001, 15:37
Ik heb zelf namelijk nog wel wat te wensen, en ik vind het altijd leuk om te zien waar anderen slapeloze nachten over hebben :D
Ik ben niet nieuwsgierig, ik wil gewoon alles weten.. :p

Hier een kleine greep uit mijn 'most wanted list':

Back To The Future Triologie
Indiana Jones and the Raiders of the Lost Ark
Indiana Jones and the Temple of Doom
Indiana Jones and the Last Crusade
Schindler's List
Empire Of The Sun (komt er aan!)
E.T. the Extra-Terrestrial
(Alles van Spielberg...)
Once Upon A Time In The West
Once Upon A Time In America
Grease
Saterday Night Fever
Star Wars 4, 5 en 6
Re-Release Blade Runner als SE

Zo heb ik er nog wel een paar, maar dit zijn de belangrijkste!
Wie volgt?

:cool:

Martin van Tuijl
08-09-2001, 16:33
Nog vergeten, qua tv-series zou ik een moord doen voor Hillstreet Blues op dvd! Maar ja, 146 episodes... :rolleyes:

Nathan Strik
08-09-2001, 19:25
Fear and Desire
Killer´s Kiss
The Killing
Paths of Glory

Ik weet dat een paar van deze al op regio 1 te krijgen zijn, maar het zou leuk zijn als hier regio 2 versies van komen. Met ook wat meer extra´s enzo...

Peter Gloudemans
09-09-2001, 00:04
Ik zou het wel leuk vinden om in ieder geval Tron en ook nog wel The Black Hole eens (snel?!?) op DVD te zien. Het zijn misschien niet voor iedereen geweldige films maar voor mij is het jeugdsentiment...

Ik heb al wat rondgekeken maar alleen Tron nog maar op regio 1 gezien.

Peter Gloudemans
09-09-2001, 00:20
Correctie!! Ik heb zojuist gezien dat ze bij www.play247.com allebei op R1 te krijgen zijn, nu nog op R2!:D

Peter Gloudemans
09-09-2001, 00:34
Correctie!! Ik heb zojuist gezien dat ze bij www.play247.com allebei op R1 te krijgen zijn, nu nog op R2!:D

Hakker
09-09-2001, 19:43
...
Hier een kleine greep uit mijn 'most wanted list':

Back To The Future Triologie
Indiana Jones and the Raiders of the Lost Ark
Indiana Jones and the Temple of Doom
Indiana Jones and the Last Crusade
Schindler's List
Empire Of The Sun (komt er aan!)
E.T. the Extra-Terrestrial
(Alles van Spielberg...)
Once Upon A Time In The West
Once Upon A Time In America
...
Star Wars 4, 5 en 6
Re-Release Blade Runner als SE
...

Blade runner vind ik eigenlijk wel goed, ok wat extra's zou leuk zijn maar voor de rest vind ik hem wel goed.
Ik zou naast de bovengenoemde titels ook wel
Robocop 1 & 2
Beverly hills cop 1,2,3
willen zien het zullen er nog wel meer zijn maar ik kan er zo snel nog niet opkomen.

Nathan Strik
10-09-2001, 01:52
Jo hakbijl, geen plaatjes als Avatar gebruiken, anders krijg je mot met opperbevelhebber Eric.

Alex van den Berg
10-09-2001, 02:38
Wie kan zich nog de docu-film 'The Day After' uit de jaren 70 herinneren?
Het ging over het overleven na een eventuele woede-uitbarsting met kernwapens tussen de US en de USSR.

Die wil ik dus wel op DVD!!

Martin van Tuijl
10-09-2001, 02:39
Jo hakbijl, geen plaatjes als Avatar gebruiken, anders krijg je mot met opperbevelhebber Eric.

LOL :D

Martin van Tuijl
10-09-2001, 02:45
Wie kan zich nog de docu-film 'The Day After' uit de jaren 70 herinneren?


Die heb ik ook een paar keer gezien, en ik was behoorlijk onder de indruk. Grappig dat jij deze noemt, ik was hem al een tijdje 'vergeten'. Ik zet deze gelijk op mijn lijstje :)

ThAzOnE
10-09-2001, 16:32
Ik zou zowieso een moord doen voor de poppenserie FREGGLES!!! Echt waanzinnig lachen (beetje jeugd sentiment) en helaas niet meer op TV :(

Verder wacht ik met smart op Willow, zag gelukkig zojuist dat Lucas hem in het najaar op R1 gaan releasen :D

Geert Kranendonk
10-09-2001, 17:22
Koyaanisqatsi en Powwaqatsi, om maar eens wat te noemen.....
Maar daar zullen we nog wel een tijdje op moeten wachten.

Alexander de Mol
10-09-2001, 17:51
Koyaanisqatsi en Powwaqatsi, om maar eens wat te noemen.....
Ik vind het al knap dat je de titels foutloos vermeld... ;)

Wat series betreft wacht ik absoluut op Fawlty Towers (maar die komt er gelukkig aan...).
Daarnaast zit ik ook enorm te wachten op een Queen concertregistratie in 5.1 (DTS). We will rock you van Queen is aardig.

Alex van den Berg
10-09-2001, 18:26
Koyaanisqatsi...

Van deze prachtige film van Francis Ford Coppola en Philip Glass (muziek) heb ik begrepen dat er problemen met de rechten zijn...

Ik heb 'm gelukkig een paar jaar geleden op VHS kunnen bemachtigen, maar ik heb begrepen dat die ondertussen ook weer van de markt is gehaald...

Is er iemand die weet of er ondertussen meer over een eventuele release bekend is?

Martin van Tuijl
10-09-2001, 23:51
Daarnaast zit ik ook enorm te wachten op een Queen concertregistratie in 5.1 (DTS). We will rock you van Queen is aardig.

Ik had al behoorlijk wat natte dromen, maar vooruit, 1tje kan er nog wel bij :D

Martin van Tuijl
10-09-2001, 23:54
Koyaanisqatsi en Powwaqatsi, om maar eens wat te noemen.....


Om maar eens wat te noemen! Koyaanisqatsi met name! Wat een geweldige trip! En dan die muziek :rolleyes:

Martin van Tuijl
10-09-2001, 23:56
Ik vind het al knap dat je de titels foutloos vermeld... ;)



Wel eens van cut and paste cq knippen en plakken gehoord?
;)

Alex van den Berg
11-09-2001, 00:05
knippen en plakken?

Hmmm... dan heeft ie toch een beetje misgeknipt...
Het is namelijk Powaqqatsi i.p.v. Powwaqatsi ;)

Martin van Tuijl
11-09-2001, 00:22
Hmmm... Powaqqatsi i.p.v. Powwaqatsi ;)

:D Dat kan inderdaad een groot nadeel zijn van knippen en plakken...

Geert Kranendonk
11-09-2001, 09:52
Het is een beetje off-topic ondertussen, maar ik had ze dus uit mijn hoofd opgetypt, vandaar het foutje, om iedereen maar even uit de spanning te helpen ;)

Om het topic op gang te houden nog maar een film waarvan ik dolgraag een DVD uitgave zou willen hebben :

The Name of the Rose


O ja, bijna vergeten : Baraka, maar dan in 5.1 i.p.v. 2.0 :(

Hakker
12-09-2001, 20:00
Jo hakbijl, geen plaatjes als Avatar gebruiken, anders krijg je mot met opperbevelhebber Eric.

Dan moet Eric het maar zo maken dat ik geen plaatjes kan toevoegen in mijn profile voordat ik van junior member af ben. Dit is echt niet mijn probleem.

Alex van den Berg
12-09-2001, 20:25
zo maken dat ik geen plaatjes kan toevoegen in mijn profile voordat ik van junior member af ben.
Tja, junior members snappen ook niet meteen alles he... :D

Als je wat uitgebreider op dit forum had rondgesnuffeld, dan had je hoogstwaarschijnlijk een aantal berichtjes over dit onderwerp gewonden... ;)

Iedereen, inclusief een juniortje, mag een plaatje aan zijn naam koppelen MITS dit een foto van de bijbehorende presoon is...
Dus geen Kuifje, Asterix, James Bond, bloemetjes, bij(l)tjes of wat voor artistieke uitingen dan ook, maar gewoon een afbeelding van JEZELF! :)



Dan moet Eric het maar zo maken....
Oeps... Kijk maar uit!! Voordat je het weet kom je er niet meer in :D

Alex van den Berg
13-09-2001, 03:56
Om maar weer even on topic te komen:

Een paar klassiekers die ik op DVD wil zien:

Tarantula (http://us.imdb.com/Title?Tarantula+(1955))
Them! (http://us.imdb.com/Title?Them!+(1954))
Journey to the Center of the Earth (http://us.imdb.com/Title?Journey to the Center of the Earth+(1959))
The Day the Earth Stood Still (http://us.imdb.com/Title?Day the Earth Stood Still, The+(1951))

Geert Kranendonk
13-09-2001, 10:43
Ik zit nog absoluut te wachten op 1984, met John Hurt, en natuurlijk de prachtige soundtrack van de Eurythmics...

Goed is dat zeg, sinds deze thread loopt schiet me minstens 1 film per dag binnen die ik dolgraag op DVD zou willen hebben. Dat belooft nog wat voor mijn collectie de komende jaren..... :D

Martin van Tuijl
13-09-2001, 12:25
Goed is dat zeg, sinds deze thread loopt schiet me minstens 1 film per dag binnen die ik dolgraag op DVD zou willen hebben.

Dat is ook precies de reden waarom ik deze thread ben begonnen :D Je geheugen wordt door anderen, zo als jou (1984) weer eens opgefrist.

Geert Kranendonk
13-09-2001, 13:39
Er schiet me net nog eentje te binnen : Sniper, met Tom Berenger.
"One shot... One kill" !

(Ja, ik weet dat er een R1 met Dolby Surround is, maar ik wil graag een mooie PAL uitgave met 5.1 :D )

Geert Kranendonk
14-09-2001, 14:13
Nog een paar :

Killing Zoe
Pink Floyd live at Pompeii
De volledige Encyclopedia Galactica

Wat is iedereen stil verder ? ;)

B-Molson
14-09-2001, 19:20
Billy Madison (comedy met Adam Sandler)

Is een absolute topper als je van Sandler's humor houdt (denk aan Happy gilmore, Little Nicky, Waterboy, Bid Daddy)

Groeten
B-Molson

Martin van Tuijl
14-09-2001, 20:25
Pink Floyd live at Pompeii


Verd****!
Moet ik morgen weer mijn bed verschonen!
Natte dromen over alles wat met Pink Floyd te maken heeft en dvd ! :o

Marco
16-09-2001, 02:00
Ik zou graag de volgende films op DVD willen hebben

Hardware
Bitter Moon (de Duitse versie is bagger)
One Billion Years B.C.
Sirens
The Pirate
Last Rites
Green Card
Een S.E. van Conan The Destroyer
Indiana Jones trilogy
Back To The Future trilogy
De rest wat er van Star Wars is overgebleven.
Airheads

Geert Kranendonk
17-09-2001, 19:45
Voeg voor mij aan de lijst van most wanted DVD's maar toe....

Robin Hood

(de Disney variant dan, die is een stuk leuker dan Kevin Costner, althans, dat vind ik... ):D

Alexander de Mol
17-09-2001, 19:57
Een nieuwe uitgave van zowel het meesterlijke The Usual Suspects en het even indrukwekkende Goodfellas zou niet verkeerd zijn. Beide zijn nog niet aangekondigd vandaar deze vermelding.

Marco
17-09-2001, 23:21
Een nieuwe uitgave van zowel het meesterlijke The Usual Suspects en het even indrukwekkende Goodfellas zou niet verkeerd zijn. Beide zijn nog niet aangekondigd vandaar deze vermelding.

Ik kan ook niet wachten op deze (R1) special editions. MGM en Warner mogen wel opschieten.

Nathan Strik
17-09-2001, 23:48
Ik weet dat hij al uit is, maar:

The Game, mag van mij best dezelfde behandeling krijgen als Se7en en Fight Club. :D :D

Marty vanluit
18-09-2001, 09:16
Ik nog steeds op zoek naar de DVD van "Mortal Combat". Een legendarische film waarvan het tweede deel (zoals zoveel vervolgen) wanhopig geflopt is. Zo geflopt dat men deel een vergeten is.

Heeft iemand enig idee of deze film op DVD is verschenen en zo ja: WAAR!


ThnX ;)

Marco
18-09-2001, 18:06
Ik nog steeds op zoek naar de DVD van "Mortal Combat". Een legendarische film waarvan het tweede deel (zoals zoveel vervolgen) wanhopig geflopt is. Heeft iemand enig idee of deze film op DVD is verschenen en zo ja: WAAR!
Bedoel je Mortal Kombat (van Paul Anderson, o.a. regisseur van Event Horzion). Gebaseerd op de videogame.

Zo ja. Deze is al een tijdje uit in Nederland. Zowel deel I als II zijn uitgebracht door Universal(/Polygram). Je kan kijken bij de MediaMarkt Amsterdam en/of Rotterdam. Of misschien bij Fame Amsterdam. http://www.dvdzone2.com heeft beide delen te koop.

Leet weetje. Ondanks dat deel II is geflopt heeft New Line toch een deel III aangekondigd voor 2003. De titel Mortal Kombat 3: Domination. Robin Shou als Liu Kang is in ieder geval van de partij.

rick vredenbregt
18-09-2001, 19:23
ik vind persoonlijk dat highlander 2 en 3 ook op dvd mogen worden uitgebracht

Geert Kranendonk
18-09-2001, 20:49
Ik zou dolgraag nog een aantal TV-series op DVD willen hebben :

Wild Palms (van Oliver Stone, wat een mind-trip!)
The Young Ones
Bottom

Alex van den Berg
18-09-2001, 21:30
docu-film 'The Day After' uit de jaren 70...
Ik kan mij die toendertijd indrukwekkende angstaanjager nog wel herinneren.
Maar hoe zit dat met jou, hoe oud was jij toen helemaal?
Ik dacht dat het de jaren 70 waren, maar volgens Internet Movie Database (http://us.imdb.com/Title?0085404) is de film uit 1983... Toen was ik dus een jaar of 18...19.
De tijd dat we met 500.000 man op het Museumplein in A'dam "Kruisraketten...NEE!" stonden te roepen... :D

Martin van Tuijl
18-09-2001, 22:15
De tijd dat we met 500.000 man op het Museumplein in A'dam "Kruisraketten...NEE!" stonden te roepen... :D

Vreemd, ik heb je daar niet gezien... :D

Wurzel
18-09-2001, 22:26
Doe mij maar de engelse uitvoering van:
"Er was eens in 't westen"

"Ones upon a time in the west" bedoel ik dus:D

Hakker
19-09-2001, 18:27
nog wat in de series

Star Trek TOS
Star Trek NG
Star Trek DS9
Star Trek Voyager
Space: Above and beyond
Babylon 5
Farscape met NL ondertiteling.

Gé Barkel
19-09-2001, 18:56
Wat series betreft wacht ik absoluut op Fawlty Towers (maar die komt er gelukkig aan...).

Zag net op www.blackstar.co.uk dat Fawlty Towers 8 oktober al gereleased wordt. Nog maar 20 nachtjes slapen!!!!
Ook Blackadder deel 4 en de resterende delen van Father Ted komen eraan. Dan ooit nog Catweazle en ik ben een blij man....

Groet,
Gé.

The Phoenix
19-09-2001, 20:37
Tsja boven aan mijn lijstje:

1. Blade Runner SE
2. Akira
3. Forest Gump SE (komt eraan :) )
4. 1984
5. Schindler's List

En nog een berg andere die in jullie lijstjes staan :D

Martin van Tuijl
20-09-2001, 02:16
1. Blade Runner SE
2. Akira


Ah, nog iemand die een SE van Blade Runner wil! :)
Bedoel je Akira voor regio 2? Op regio 1 is tie namelijk wel te krijgen, als SE als ik het goed heb.

Theo B
20-09-2001, 02:58
Het nadeel van zo'n thread is dat ik me een beetje triest ga voelen omdat er zoveel uitstekende films niet op DVD zijn verschenen (en zoveel bagger wel).
Waar ik op zit te wachten is voor een deel al genoemd.

Once Upon A Time In The West
Once Upon A Time In America
Pink Floyd In Pompeii
Runaway Train
Themroc
Paths Of Glory
The Magnificent Ambersons
Citizen Kane
Touch Of Evil
The Third Man
Rebecca
M
Short Cuts
Pulp Fiction
Raiders Of The Lost Ark
Wild At Heart
Twin Peaks (TV-serie)
Centennial (TV-serie)
Cracker (TV-serie)
The Apartment
Sunset Boulevard
I Am A Fugitive From A Chain Gang
The Treasure Of The Sierra Madre
Ed Wood
Les Uns Et Les Autres
The World According To Garp
Abe Lincoln In Illinois
Novecento
Stalker
Solaris
The Cook, The Thief, His Wife And Her Lover

Laat ik het hier maar bij laten.

Martin van Tuijl
20-09-2001, 03:25
Mooie lijst! Dank u. Kan ik er zelf weer een paar opschrijven :)

Hakker
20-09-2001, 12:05
Hmm ja Phoenix

Akira
Princes Mononoke

en nog een hele zooi Manga/Anime DVD's

Geert Kranendonk
01-10-2001, 21:48
En als je het een tijdje laat rusten schieten je toch weer titels te binnen. Ik zou nog graag willen hebben :

Moon 44 (SF van Roland Emmerich)
&
Flight of the Intruder (Vietnam/piloten film met o.a. Danny Glover en Willem Dafoe, en nog een hele serie bekende acteurs, onbegrijpelijk dat dit zo'n relatief onbekende film is gebleven !)

Fred van Putten
04-10-2001, 22:08
Een Amerikaanse tv-serie over het ontstaan van de Verenigde staten/Canada. Indianen, trektocht naar het wilde westen, treinen en politiek.

Volgens mij waren het toendertijd een stuk of drie-vier lange afleveringen die elk over een apart tijdsbestek gingen. Ik meen dat de serie in de jaren 80 werd uitgezonden. Nooit meer herhaald.

Theo B
05-10-2001, 02:50
Volgens mij waren het toendertijd een stuk of drie-vier lange afleveringen

Sterker nog, het waren wel 12 delen (van speelfilmlengte) oftewel 1325 minuten volgens de speelfilmencyclopedie. Zou een mooi DVD'tje worden. Staat ook op mijn lijst dus.

Edwin V
05-10-2001, 07:43
Alle Simpsons seizoenen
Alle X-files seizoenen
Alle Disney tekenfilms
Anastasia (tekenfilm)

Ik denk dat deze films slechts een kwestie van (lang) wachten is. Op de hoes van de Simpsons seizoen 1 staat zelfs dat er waarschijnlijk een ander opslagmedium (opvolger van de DVD) is tegen de tijd dat de collectie compleet is. Maar je wordt toch bedankt voor de aanschaf van de veel te dure Simpsons box:D :D :D

Nathan Strik
05-10-2001, 12:08
Ach, de prijs van de Simpson box is nog wel redelijk, vooral als je bedenkt wat voor gave extra´s er bij zitten. Misschien haal ik echter de volgende keer toch de Amerikaanse box. Is net effe iets goedkoper.

He, weet iemand trouwens hoe Amerikaanse TV-series van 30fps naar onze 25fps worden overgezet?

Alex van den Berg
05-10-2001, 14:19
weet iemand trouwens hoe Amerikaanse TV-series van 30fps naar onze 25fps worden overgezet?
Gokje.... Door van iedere zes frames er eentje over te slaan?

Martin van Tuijl
06-10-2001, 16:08
Een nieuwe uitgave van zowel het meesterlijke The Usual Suspects en het even indrukwekkende Goodfellas zou niet verkeerd zijn. Beide zijn nog niet aangekondigd vandaar deze vermelding.

The Usual Suspects is aangekondigd als SE voor ergens volgend jaar.. :)

Cenobite
10-10-2001, 20:03
The Cure : Zeer sympathieke film over het gevoelige onderwerp AIDS met Joseph Mazzello .

Radio Flyer : Uitstekend drama van Richard Donner .

North : zeer humorisch , en een hilarische Dan Aykroyd .

S.A.M and Max : Geslaagde roadmovie met jacob tierney en noah fleiss .

The Man Without a Face : Mel Gibson's regie debuut .

Battlestar Galactica de complete serie op DVD !!!!!

Marty vanluit
11-10-2001, 14:46
Ik ben nog steeds op zoek naar Mortal Combat, lekkere vechtfilm met goede begeleiding (qua muziek dan)

Marty :cool:

Alex van den Berg
16-10-2001, 03:04
Hello, Dolly! (1969) (http://us.imdb.com/Title?Hello,%20Dolly!+(1969))
The Pirate (1948) (http://us.imdb.com/Title?Pirate,%20The+(1948))

Henk Heideveld
16-10-2001, 14:17
Het nadeel van zo'n thread is dat ik me een beetje triest ga voelen omdat er zoveel uitstekende films niet op DVD zijn verschenen (en zoveel bagger wel).

Dat is niet zo raar.
Het is pure commercie. Ze zijn er niet om jou aan een fraaie collectie te helpen (want jij noemt heel fraaie films). Ze moeten zo veel mogelijk omzetten, dus begint men in principe bij de grijze massa en bij de echte kassuccessen.
Als een goede film per ongeluk een kasssucces is geweest en een breed publiek heeft getrokken heb je dus geluk.
En denk er aan dat men kan putten uit de uitleengegevens van de videotheken en bibliotheken, een belangrijke graadmeter.

Painbringer
16-10-2001, 23:04
Friday The 13th

gewoon een gouden horror klassieker!

System 3rror
16-10-2001, 23:18
Band of Brothers

Mini-Serie nu nog op BBC 2 vrijdags om 10 uur ned tijd!!

Saving Private Ryan id!!

Marco
16-10-2001, 23:20
Ik vond nog wat info.

Anastasia (tekenfilm) wordt 28 November verwacht.
Akira wordt door A-Video uitgegeven en zal deze maand komen. Naar verwachting wordt het de S.E. (kwa extra's gelijkwaardig aan de R1 versie).
Moon 44 R1 versie wordt volgende week uitgebracht.

Anyway wat ik dolgraag op DVD wil hebben.
One Million Years B.C. met Raquel Welch. Fox zou dit jaar deze film op DVD uitbrengen. Dat is toch niet doorgegaan :(
Hopelijk volgend jaar.

System 3rror
16-10-2001, 23:22
Ik ben nog steeds op zoek naar Mortal Combat, lekkere vechtfilm met goede begeleiding (qua muziek dan)

Marty :cool:

Vergat er net op te reageren, daarom 2 posts achter elkaar... maar ik heb hem bij de mediamarkt (Amsterdam) vandaag nog gezien! fl. 39,99...

Ook bij de FRS is die me wel eens voorbij geschoten meen ik!

aetjansen
17-10-2001, 08:38
Mijn wensen:

- Star Wars delen 2, 3, 4, 5 en 6 ;)
- Korte verhalen van Roald Dahl (die heb ik ooit eens gezien en zijn ware meesterwerkjes)

En wat mij betreft mogen "ze" van Patrick Suskind "Het Parfum" verfilmen en op DVD zetten.... :)

Verder zijn er nog een heleboel films die ik wil hebben, maar die zijn meestal al genoemd

Emperor
17-10-2001, 11:32
Wat dacht jullie van de volgende series
hoef je niet meer de herhalingen te kijken:D:D:D:D

Alle afleveringen van;

The A-Team
Knightrider
Airwolf
Married with children
The Highway man
Allo Allo
George and Mildred
Cheers

Jason Bourne
17-10-2001, 12:35
Series:
the fresh prince of bel-air
married with children

Films:
Meer disney-films (lion king, en de wat oudere)
pulp fiction (mét nederlandse ondertiteling en extra's)

Marty vanluit
17-10-2001, 12:42
Wat dacht je van alle friends-episodes op zo'n 50 GB DVD? :D

lijkt me handig!

Marty :cool:

Tijntje
17-10-2001, 13:59
Ik wacht nog steeds op de Indiana Jones box met alle 3 de films. Maar George kennende zal die ook nog wel ff op zich laten wachten. :(

Volgens een vriend van me is ie al es uitgebracht maar ik kan 'm echt nergens vinden dus ik denk dat ie gewoon niet bestaat :)

Kep wel overal de videoboxen zien staan maar die mot ik nie.

Geert Kranendonk
29-10-2001, 22:05
Voor mij mag nog wel uitkomen :

beide seizoenen van Bush Tucker Man
(die majoor van het Australische leger (hoe heette die man toch ook weer ??) die van elk plantje in de Australische bush weet wat je er mee kunt en welk gedeelte al dan niet eetbaar is, en natuurlijk alles met een zwaar smeuiig Australisch accent staat te vertellen)

Killing Zoe
(van Roger Avary, die ook heeft meegeschreven aan Pulp Fiction, Reservoir Dogs en True Romance, en dat is te merken !)

Dennis
29-10-2001, 22:39
Ik zou graag "Soylent Green" op DVD hebben. En voor de Pink Floyd fans van Roger Waters verschijnt er 9 november een DVD genaamd "In the Flesh".

Laurens-Jan
29-10-2001, 22:47
Een nieuwe uitgave van zowel het meesterlijke The Usual Suspects en het even indrukwekkende Goodfellas zou niet verkeerd zijn. Beide zijn nog niet aangekondigd vandaar deze vermelding.

Goodfellas heb ik vandaag bij de Music-Store gezien!

Martin van Tuijl
29-10-2001, 23:22
En voor de Pink Floyd fans van Roger Waters verschijnt er 9 november een DVD genaamd "In the Flesh".
Meer info over deze DVD in deze thread:http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?threadid=1584&goto=newpost

ger
30-10-2001, 12:13
Maar dan wel in regio 2

In regio 1 verkoopt Amazon allebei de delen al

Goodfellas heb ik trouwens in m'n collectie

lestat
30-10-2001, 13:50
Ik ben het absoluut eens met de indiana Jones trilogy, de "ouwe" star wars trilogy en de back to the future films ( inderdaad alles van spielberg) Robocop I en II maar wat er nog ontbreekt is (vind ik) Ravenous( komt er gelukkig aan) Jacobs Ladder, alladin, The Lion king, beauty and the beast, Interview with the vampire ( special DTS edition) basic instinct en total recall( in een fatsoenlijke editie) ongetwijfeld zijn er nog een hoop die ik vergeet nu, maar deze ( en dan spreek ik over regio 2 edities) zou ik graag in mijn kast zien staan.
lestat

R.Franzen
30-10-2001, 14:54
Lijstje ter aanvulling op het voorgaande...

Young Guns
Young Guns II
Alles van Guns N' Roses (met name het concert in Tokyo Dome en de making fucking videos trilogy)
Alles van U2 (met name Zooropa en Pop Tour)
AC/DC - Live At Donington

Nathan Strik
30-10-2001, 15:04
In het Engelse blad DVD Review stond een kort berichtje over de Back to the Future DVD´s. Ik citeer:

"According to a recent interview with producer Bob Gale, the reason they haven´t yet appeared is because Universal is waiting for its distribution deal with Columbia to expire. Once it does, at the end of this year, Gale expects BTTF, and other major Universal titles such as E.T.: The Extra Terrestrial, to appear. He also stated that a Special Edition DVD release of the trilogy is planned."

Zo, weer wat meer hoop dus dat het volgend jaar dan toch misschien eindelijk zover is. Ik zal in ieder geval duimen...

Reservoir Dog
30-10-2001, 15:42
Zou ik maar al te graag in R2 versie bezitten :

Fear and Loathing in Las Vegas (uitstekende rol van Johnny Depp)
Half Baked
Pulp Fiction
Studio 54
...


Deze zouden zeker moeten uitgebracht worden, maar heb nog niet veel gevonden over toekomstplannen voor deze films.

Michiel Offerman
31-10-2001, 13:57
Wat ze ook op dvd (in R2) mogen uitbrengen:

Brazil (van Terry Gilliam)
Bound (Wachowski Brothers)
Barton Fink (Coen Brothers)
Delicatessen
Glengarry Glen Ross
Romeo Is Bleeding
Trees Lounge
Kozure Ôkami (Lone Wolf And Cub)

En alle afleveringen van Seinfeld op dvd, inclusief bloopers. Bijvoorbeeld op een dergelijke wijze als The Simpsons en Futurama.

Anonymous
31-10-2001, 16:31
Ja Back to the Future En Indiana Jones zeker, verder ben ik erg beniewd naar oudere films van David Lean. En uiteraard zoals terecht werd vermeld A Passage To India.

Ook star Wars, Robocop, Basic Instinct, Schindlers List, en waag het niet hiervaan geen SE uit te brengen.

Hoe zit het eigenlijk met Cleopatra, en de echt Quo Vadis, niet die slappe serie. Wel eindelijk Ben Hur volgende week. Er zijn zoveel mooie films met als thema Oudheid, om geschiedenis te geven ideaal.

En Citizen Kane in Europa ?

Verder wacht ik Memento, Brazil, ET, Wereld Van Sofie (na het boek en de CD-rom moet ik de film ook zien), Journey to the Sun, Samoerai

Verder wacht ik gewoon tot dat vele in Special Editions worden uitgebracht, zoals Blade Runner, Die Hard, The Game of Goodfellas, dat moet volgens mij niet zo heel erg moeilijk zijn. Je huurt een Van Ling in en het komt allemaal wel goed.

Samoerai & Brazil zijn in de VS alwel uit, maar ik denk voor nu nog het gevoel te hebben dat ik liever wacht tot ze in Europa verschijnen.

Geert Kranendonk
08-11-2001, 16:14
O ja, bijna vergeten : Baraka, maar dan in 5.1 i.p.v. 2.0 :( Ik wilde jullie naar aanleiding van mijn oude bericht nog even het volgende meedelen:

Ik heb gisteren een zeer fraaie versie van Baraka ontvangen die ik besteld had bij Play247, zie hier voor details (http://www.play.com/Play247.asp?page=title&r=R2&title=95522). Er schijnt ineens een veel betere versie beschikbaar te zijn dan eerst ! :D :D

All-Region, anamorphic widescreen PAL beeld en DD 5.1 geluid, werkelijk een juweeltje qua kwaliteit. Hij heeft heel veel weg van Koyaanisqatsi en Powaqqatsi, als je daar van houdt mag deze niet ontbreken in je collectie !!

Robbo
08-11-2001, 16:39
Ik wacht nog steeds op de Indiana Jones box met alle 3 de films. Maar George kennende zal die ook nog wel ff op zich laten wachten. :(


Aha, da's waar ook : Indy Jones is door die %#$%^ Lucas gemaakt. Zal nog wel ff duren dan.


Al nieuws over de release van Schindler's List?

Cheers,
Robbo

FijneWIET
08-11-2001, 18:24
- 'allo 'allo compleet (over natte dromen gesproken :D

- oude kluchten van het Theater van de Lach (Piet Bambergen), worden niet nooit meer uitgezonden maar er moet nog zoveel materiaal van zijn..

-Zeg 'ns AAA compleet :)

Pieter-Jan Kuyten
08-11-2001, 18:27
Ik zit met smart te wachten op Babylon 5 op DVD.

Kan ik tenminste eindelijk de laatste 8 afleveringen zien. Die eikels bij RTL 5 zullen ze waarschijnlijk nooit meer uitzenden.

Er wordt beweerd dat het volgend jaar zover is, maar ik geloof het pas als ik ze in de winkel zie liggen.

The Phoenix
08-11-2001, 19:52
Pieter-Jan ik hoop en wacht met je mee.

Zwaar balen, heb de laatste keer stug alle herhalingen gekeken in de hoop dat ze het laatste seizoen zouden afmaken, maar helaas.......................

Van mij mogen ze ook

Startrek TOS
Startrek TNG
Startek DS9
Startrek VOY

en startrek ENT op DVD uitbrengen

System 3rror
09-11-2001, 00:52
Windtalkers... Oorlogsfilm (2e WO) met Nicolas Cage!!
Heb hem nog wel niet gezien, moet nog in de bios komen in de States, maar die lijkt me toch wel zo gaaf :)

Voor de snelle internetters onder ons: hier een trailertje van de film (http://movies.go.com/movies/W/windtalkers_2000/index.html#)

Hij komt pas 14 juni 2002 in de bios... :( Nog ff wachten dan tot ie hier komt!!

starbuck
09-11-2001, 09:44
Van mij mogen ze ook

Startrek TOS
Startrek TNG
Startek DS9
Startrek VOY

en startrek ENT op DVD uitbrengen


jaaaaaa, van mij ook, maar dat gaat wel een hoop geld kosten:D

VdB
10-11-2001, 19:22
Zou ik maar al te graag in R2 versie bezitten :

Fear and Loathing in Las Vegas (uitstekende rol van Johnny Depp)
Half Baked
Pulp Fiction
Studio 54
...


Deze zouden zeker moeten uitgebracht worden, maar heb nog niet veel gevonden over toekomstplannen voor deze films.

Inderdaad, waar blijft Pulp Fiction en Fear and Loathing ???
Nog films die echt op DVD moeten :
True Romance
Slam (enkel Franse versie tegengekomen tot nu toe)
Shindler's List
Seinfeld (de volledige serie)

Emperor
10-11-2001, 19:46
Ik zou zowieso een moord doen voor de poppenserie FREGGLES!!! Echt waanzinnig lachen (beetje jeugd sentiment) en helaas niet meer op TV :(



Dat zou echt te gek zijn.
Eindelijk zouden we dan weer eens kunnen kijken naar de Almachtige storthoop......... Gloria......... :D

Nathan Strik
11-11-2001, 00:30
"Dance your cares away,
worries for another day,
let the music play,
down at Fraggle Rock."

Zou leuk zijn ja.... :D
Maar volgens een kennis van me zijn ze wel weer op TV te zien. Ik weet alleen niet op welke zender, maar het zal wel Fox Kids zijn ofzo.

mjlfadriaans
11-11-2001, 02:36
Hallo,

Ik heb toevalligeindelijk 'Neverending Story' op DVD gekocht deze week. Nergens gezien tot nu toe, bij Blokker in A'dam lag 'ie gewoon in de schappen .... tot op de dag van vandaag nog steeds nergens zien liggen.

Ik wacht nog op uitgaven van:

Neverending Story II
Three Wishes (van de week gezien en ik was onder de indruk)
He-Man : Master of the Universe
Rambo 1,2,3
Superman 1,2,3,4
Indiana Jones 1,2,3
Star Trek 1


Van TV-serie's heb ik eigenlijk tot nu toe alleen Friends gekocht .... X-files heb ik overgeslagen, die heb ik allemaal al op band. Het moet wel een beetje binnen de perken blijven .... alle Star Trek afleveringen heb ik ook al .... ik blijf niet aan de gang. Maar welke serie ik graag zou zien is 'George and Leo' (vind ik leuker dan Friends .... zondagmiddag op Ned 2) .... en de beste SF-serie aller tijden 'Blakes Seven' .... waarom al die Star Trek herhalingen en nooit deze?

Greetz,

Marco

Marco
11-11-2001, 13:50
Ik zou graag The Highwayman (incl. de pilot Terror on the Blacktop) op DVD willen hebben. Aangezien deze serie door 20th Century Fox is uitgebracht hoop ik op een kansje.
Verder wil ik de hele serie incl films van Babylon 5 op DVD hebben. Alleen In the Beginning/The Gathering op DVD uitbrengen is niet goed genoeg, dit smaakt naar meer.

Jeroen Verleun
11-11-2001, 15:07
Ik zou graag de volgende op dvd(R2) willen zien verschijnen:

-Ben Hur
-Schindler's List
-Citizen Kane (of is die er al?)
-Pulp Fiction
-Indiana Jones Box

calex
11-11-2001, 16:26
Indy Triologie
Once Upon A Time In The West
Once Upon A Time In Amarica
Schindlers List

Grtz.Henny

Nathan Strik
11-11-2001, 18:07
Citizen Kane is in Engeland al een tijdje geleden uitgebracht in een vreselijk slechte versie. Recent is er in Amerika een nieuwe S.E. DVD uitgekomen die afkomstig is van de beste print van de film die onlangs werd ontdekt in België. Deze Regio 1 DVD is gewoonweg geweldig en het zal ook denk ik niet lang meer duren voor deze nieuwe versie uitkomt in Europa.


Ik zou graag de volgende op dvd(R2) willen zien verschijnen:
-Citizen Kane (of is die er al?)

RobW
11-11-2001, 19:12
Ik zou graag de tv-serie van Earth: Final Conflict op dvd hebben, alle 5 seizoenen(5e en laatste seizoen is in de vs bezig).
Maar hij is nog niet eens op VHS uit, dus dat zal nog wel even duren.
Films: STAR WARS
BACK TO THE FUTURE-TRILOGIE
En een goede versie van TITANIC

Dadaveke
11-11-2001, 19:14
Back To The Future Triologie
Indiana Jones and the Raiders of the Lost Ark
Indiana Jones and the Temple of Doom
Indiana Jones and the Last Crusade
Willow
Robocop trilogy
rambo trilogy Regio 2
The crow 1


en nog veel meer, groeten

Deef
12-11-2001, 14:05
The crow 1
The Crow is al uit zowel R1 en R2

Willow
En Willow komt 27 november op R1

dus ga ze maar snel hale ;)

hitchberg
12-11-2001, 14:07
de Beatles Anthology een miniserie uit 1995 (moet op 3 dvd's passen! ff verder dromen 111,- bij de media............?

dressed to kill, sisters, obsession, the fury en blow out van de palma regio 2
Reporter: How did you find America? John: Turned left at Greenland.

Dadaveke
12-11-2001, 19:53
the crow 1 met brandon lee is helemaal nog niet uit op r2 wel op r1. Alleen the crow:city of angels en the crow:Salvation is uit

Nathan Strik
13-11-2001, 00:26
Hij is WEL uit in Regio 2 in de UK. Maar eerlijk gezegd is die versie niet veel soeps. 4:3 beeld en geen noemenswaardige extra´s.
Check hem zelf op The Crow (Play 247) (http://www.play.com/Play247.asp?page=title&r=R2&title=4421)
Maar nogmaals... zelfs voor 9 pond zou ik hem niet kopen...


the crow 1 met brandon lee is helemaal nog niet uit op r2 wel op r1. Alleen the crow:city of angels en the crow:Salvation is uit

System 3rror
13-11-2001, 00:29
Stalinggrad!

Ooit een keer op video gezien, wil hem nu wel toevoegen op DVD bij de oorlogscollectie!

Henk Heideveld
13-11-2001, 10:28
Stalinggrad!
wil hem nu wel toevoegen op DVD bij de oorlogscollectie!

Hé, ben jij ook een War-Movie liefhebber??
Me too!!!!:D

System 3rror
13-11-2001, 11:36
Hé, ben jij ook een War-Movie liefhebber??
Me too!!!!:D
Zeker, maar ik zou zeggen, check je PM, gisternacht een lijstje in gedropt met een aantal oorlogsfilms ;)

Dadaveke
13-11-2001, 12:00
Ja de UK -versie weet ik ook wel, maar dat is een f*ck versie. Ik ben misschien wat onduidelijk geweest ik heb het over de europese en niet over de uk.Ik wil gewoon de versie in 16:9 +dolby digital of nog beter DTS.

Henk Heideveld
13-11-2001, 12:33
Originally posted by System 3rror
Zeker, maar ik zou zeggen, check je PM, gisternacht een lijstje in gedropt met een aantal oorlogsfilms ;)
Ik heb geen PM ontvangen. Vreemd!:confused:
Ben wel benieuwd of er War-Movies zijn die ik niet ken of over het hoofd zie.
Ik heb:
The Longest Day
Tora, Tora, Tora
Thin Red Line
U-571
Das Boot
Enemy at the Gates
Saving Private Ryan
Patton
When Trumpets Fade
Platoon

Henk Heideveld
13-11-2001, 12:34
Ik vergat "Apocalypse Now" nog.

System 3rror
13-11-2001, 12:37
Humzz.. idd vreemd!

Maja, dan stuur ik hem gewoon nog een keer :)

System 3rror
13-11-2001, 12:43
Als het goed is heb je hem nu net gehad!!!

Anders komt ie wel naar je email!

STARGATE
14-11-2001, 01:26
- The Woman in Red
- Trading Places
- Cocktail
- Bachelor Party
- History of the world part 1
- Police Academy 2 t/m 7
- Robocop 1
- Road house
- E.T.
- Sliding Doors
- Weekend at Bernies 1 en 2
- Back to the feature 1,2 en 3

Dadaveke
14-11-2001, 11:13
road house en cocktail was ik ook ff vergeten

Ronald Stiebolt
14-11-2001, 12:31
Casino Royale, niet die met Peter Sellers en David Niven (yuck) uit 1967, maar de allereerste James Bond-verfilming (uit 1954!).

Leuk weetje: De eerste James Bond werd dus niet gespeeld door Sean Connery maar door ene Barry Nelson, een volbloed Amerikaan overigens!

Dit was overigens een door het 'Climax Mystery Theatre' (een soort Hammer-productie) verfilming voor op TV, zwart-wit en zo.

Ik heb de hele Bondcollectie, incl. Never say never again en voornoemde Casino Royale, maar met deze uitvoering zou mijn collectie compleet zijn. Een tijdje geleden is ie uitgebracht op VHS, op ebay kom je 'm nog wel 's tegen, maar ik wil 'm vanzelfsprekend op DVD.

Wishful thinking.........

Geert Kranendonk
14-11-2001, 14:55
Originally posted by Henk Heideveld [B]
Ben wel benieuwd of er War-Movies zijn die ik niet ken of over het hoofd zie.

Nou, het hangt er een beetje van af of je dit een War-movie wilt noemen, maar ik heb vandaag bij de FRS Sniper gekocht, voor fl 17,93 ! (da's al wel met 10% paskorting).

Gaat meer over The War on Drugs dan over een 'echte' oorlog, maar is toch een uitermate aardige sluipschutters-film, waar ik al een hele tijd op zat te wachten op DVD (ik had 'm ook al eerder genoemd in deze discussie). Zeker voor die prijs kun je 'm als liefhebber van het genre toch niet laten liggen volgens mij !! (hij is overigens netjes widescreen, met 5.1 geluid, hij lijkt volgens de cover alleen niet anamorphic te zijn).

rsint
14-11-2001, 15:53
weten julie ook of het unpugged optreden van LIVE van een jaar of twee geleden ooit op DVD is uitgebracht? anders mag die van mij ook wel op de lijst van most wanted

Orie
15-11-2001, 01:29
stakeout
robocop 1
soldaat van oranje (regio 2)
E.T
STARWARS
BAMBI
BACK TO FUTURE 1,2,3
BITTER MOON
.................................................. ..?????????????????????

STARGATE
15-11-2001, 01:32
stakeout
robocop 1
soldaat van oranje (regio 2)
E.T
STARWARS
BAMBI
BACK TO FUTURE 1,2,3
BITTER MOON
.................................................. ..?????????????????????



Bambi komt pas in 2005 op DVD, en Star Wars pas in 2006!!

Dat wordt dus nog even wachten.

maar geduld wordt beloond, ja toch?

Bite
15-11-2001, 02:51
Oudere films die ik wel graag op DVD (minstens in DD 5.1, liefst in DTS:D ) wil hebben zijn:

Blade Runner
The Longest day (Colour Edition!)
Ladyhawke
Prince of Darkness
Jacobs Ladder
Grease
Beat street (voor mij jeugdsentiment ;) )
Battle of Britain
Boyz 'n the Hood
Wild Style
Leon (Director's Cut)
Indiana Jone's 1, 2 en 3
Star Wars 4, 5 en 6

En op TV gebied;
Robin of Sherwood (alle 3 de series)
Sapphire & Steel (alle 6 de series)
Style Wars (graffiti documentaire, schijnt al lang in de maak te zijn, maar ja...)

arno
15-11-2001, 12:27
Wie kan zich nog de docu-film 'The Day After' uit de jaren 70 herinneren?
Het ging over het overleven na een eventuele woede-uitbarsting met kernwapens tussen de US en de USSR.

Die wil ik dus wel op DVD!!

Ja die moet ik ook eens op DVD hebben...onze video-band heeft de verhuizing niet overleefd:mad:

Geert Kranendonk
20-11-2001, 14:05
The Dinosaurs (http://www-thalia.sci.kun.nl/funpage/television/dinosaurs/index.html), de poppenserie van Jim Henson, die mag van mij nog liever vandaag dan morgen op DVD !

"I'm the baby, gotta love me" :D :D

Michiel Offerman
20-11-2001, 14:10
Oh ja, over Jim Henson gesproken. The Storyteller lijkt me wel wat voor dvd (met een zwaar geschminkte John Hurt). En dan ook de Griekse Mythen (soort van Storyteller seizoen 2, maar dan dus ipv. sprookjes de griekse Mythen).

Winod
20-11-2001, 14:42
Zoals:

Heat SE
Devil's Advocate SE
Batman serie SE
Titanic SE
Kubrick Box SE, wat er nu uitgebracht is slaat nergens op
En nog veel meer van Warner Bros SE
American History X R1
Kevin Smith Box R1

Zo heeft iedereen wel wat klassiekers, die een speciale of de originele R1 release zouden moeten hebben.

Michiel Offerman
20-11-2001, 14:48
Kevin Smith Box.

Dat zou heel leuk zijn, ware het niet dat zijn films bij verschillende maatschappijen zijn uitgebracht (of iets dergelijks).
Desalniettemin komt het erop neer dat Clerks, Mallrats en Chasing Amy niet als box op de markt zullen komen.

Wat Kevin dus gedaan heeft is een opbergbox maken, waar alsnog de 3 films in kunnen worden opgeborgen.



"I'm not even supposed to be here today"

System 3rror
20-11-2001, 14:49
Een SE van American Pie zou ik ook helemaal niet verkeerd vinden!

Tevens een goede American History X zou ook helemaal een overbodige luxe zijn zoals die idd in Amerika nu te verkrijgen is!

Gabriël de Rop
20-11-2001, 15:01
waar is deze American History X DVD te koop dan?

System 3rror
20-11-2001, 15:07
waar is deze American History X DVD te koop dan?
De regio 1 versie is nu oa te koop bij play247.com (http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=R1&title=2240) en bij Amazon (http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/6305313687/qid%3D1006264980/ref%3Dsr%5F11%5F0%5F1/102-1316302-986336/102-1316302-9863369)...

Gabriël de Rop
20-11-2001, 15:10
Is deze uitgave van Am.His.X dan zoveel beter dan die we hier voor 19,20 hebben, vind je?

System 3rror
20-11-2001, 15:14
Als ik naar de mening luister van anderen lijkt me deze Amerikaanse veel beter!!

De DVD die je hier kan krijgen heeft een beeldverhouding van 4:3 en een baggere geluidskwaliteit!! Dat is bij de Am. versie niet het geval!

Nathan Strik
20-11-2001, 18:26
Voor de mensen zonder Regiovrije speler, ik heb zelf de Regio 2 UK versie van American History X (ook bij play 247 vandaan) en die is Anamorphic breedbeeld met een paar extra´s. Niet veel, een paar Deleted Scenes en Cast en Crew info, maar meer dan op de bagger Nederlandse DVD.
Aanrader voor alle liefhebbers van deze film die teleurgesteld zijn over de NL DVD.

Even voor de duidelijkheid, deze Regio 2 UK versie is dus PRECIES gelijk aan de Amerikaanse versie, alleen is de UK versie veel goedkoper (maar 9 pond).

IEDEREEN KOPEN DUS DIE HAP!!!

(Enne... kunnen we misschien een rituele verbranding organiseren van al die NL DVD´s van American History X?!?) :D :D

Alex Bel-Gy-Bel
20-11-2001, 18:54
Indiana Jones(R2) 1, 2 en 3 zit ik nu wel echt naar uit te kijken.
en hopelijk komt er ooit een deel 4. Ik heb eens gehoord dat er plannen waren in die richting maar is dat wel zo?

groetjes,

pezwa
21-11-2001, 16:29
Ik zit (misschien tevergeefs ) te wachten op:
The name of the rose.
Schijnt in Frankrijk ooit uitgekomen te zijn.

Henk Heideveld
21-11-2001, 16:36
Hoi Pezwa,
Is dat die kloostergeschiedenis met Sean Connery geweest?

Henk Heideveld
21-11-2001, 16:40
Originally posted by Paulri
k naar: homevideo@pde.paramount.com met je grieven (en krijg net als ik geen antwoord).
Wie weet dat na het zoveelste mailtje er toch iemand wakker wordt daar!!!

Dat doe ik dus mooi niet. Ik ben niet van Lotje getikt. Een beetje de commercie achter de reet aan lopen en gaan bidden en smeken. Da's de zaaak omkeren. Als ze het verkeerd doen gaan ze het vanzelf wel merken. :D :D
Net als die jongens die veel te duur zijn. Dan mauw ik niet, maar koop het simpelweg niet. Dan weet ik wel wie er wint.:D :D

hitch_fan
21-11-2001, 17:37
Mijn top 10 van films die ik graag op DVD zou willen zien:

Adventures Of Robin Hood
Captain Blood
The Sea Hawk
Captain Horatio Hornblower
Mutiny On The Bounty
Around The World In 80 Days
My Darling Clementine
Grapes Of Wrath
Flight Of The Phoenix
Winchester '73

Geert Kranendonk
21-11-2001, 17:59
Ik zit (misschien tevergeefs ) te wachten op:
The name of the rose.
Ik ook, daarom had ik 'm op page 2 van deze thread al meteen genoemd ! :D :D

De thread wordt duidelijk zo lang dat mensen nu het overzicht beginnen te verliezen....

Menno
21-11-2001, 18:37
Hij is er wel (R1), maar zeer moeilijk te verkrijgen:
CANNIBAL! THE MUSICAL ook wel bekend als AFERD PACKER! THE MUSICAL

Beter komt deze film in Europa op R2. De debuutfilm van Trey Parker en Matt Stone (ja van South Park). Zon slechte film heb je nog nooit gezien. Er blijkt op de R1 disc ook audio commentaar te zitten waarin Matt en Trey zichzelf helemaal bezatten en alleen nog maar een beetje lopen te schelden! ha ha ha!

Dus mensen die weten waar ik aan deze titel kan komen, mail mij!!! (stel er een redelijke vergoeding tegenover!)

hitch_fan
21-11-2001, 19:06
Ik ook, daarom had ik 'm op page 2 van deze thread al meteen genoemd ! :D :D

De thread wordt duidelijk zo lang dat mensen nu het overzicht beginnen te verliezen....

Name Of The Rose is in Frankrijk verschenen. Helaas met Franse ondertiteling die niet kan worden uitgezet, maar als je hem perse wilt hebben - http://www.dvdzone2.com/cgi-bin/fr/OM.cgi?command=showitems&pos=0&type=search&search=0165

Kaaskop
21-11-2001, 19:25
the young ones op dvd zou ook wel vet zijn

Geert Kranendonk
22-11-2001, 19:55
Koyaanisqatsi en Powwaqatsi, om maar eens wat te noemen.....
Maar daar zullen we nog wel een tijdje op moeten wachten.

Nou, daar moet ik alweer even op terugkomen, ik las namelijk net een artikeltje over Powaqqatsi (http://www.dvdtimes.co.uk/index.cgi?page=Review&id=389&story=2399) waarin te lezen valt dat deze film in Duitsland uit is gebracht op DVD door MCP. Het lijkt er alleen helaas op dat het een 4:3 en Dolby Digital 2.0 versie is :( :(

Geert Kranendonk
22-11-2001, 22:32
Maar ALS je wat van een fatsoenlijke versie hoort dan graag een thread, Geert.
Absoluut !
Ik vond deze uitgave zelf niet genoeg de moeite waard om een eigen thread voor te starten, alhoewel ik 'm als echte fan misschien nog wel meeneem ook als ik weer een keer bij de Mediamarkt in Herzogenrath (de Duitse kant van Kerkrade) kom en hij ligt daar voor een leuke prijs in de bak....

Ondertussen zet ik Baraka wel weer een keertje op, maar ernaast is nog plek vrij voor 2 DVD's :D

manon kuik
26-11-2007, 20:54
Sorry mensen als er al iemand deze wens heeft geuit, ik zou zo graag de tv serie:
Beauty and the Beast, met Linda Hamilton en Ron Perlman, op DVD zien. Ik heb begrepen dat er wel het eea is uitgebracht, maar volgens mij niet in NL.

scifi maniac
28-11-2007, 12:52
De nieuwe Futurama dvd films op regio 2.

scifi maniac
02-12-2007, 19:25
Ik ook, daarom had ik 'm op page 2 van deze thread al meteen genoemd ! :D :D

De thread wordt duidelijk zo lang dat mensen nu het overzicht beginnen te verliezen....


Deze, als het gaat om de Sean Connery film, zag ik laatst regio 2 NLse subs in Amsterdam liggen bij de Fame voor 7,50 dacht ik. Ze hebben er wel 30 ofzo en dan is er ook nog eens de 2 disc versie van die ze ook hebben voor 12,50.

Martin Z.
05-12-2007, 12:11
Ghibli films!

Het is toch eigenlijk te absurt voor woorden dat de meeste (en beste) ghibli films in Nederland nog niet op dvd zijn verschenen... Ziet dan niemand de winst ervan in? :?

loncke
14-12-2007, 06:43
back to the future is op dvd uit hoor... heb ze staan


Ik heb zelf namelijk nog wel wat te wensen, en ik vind het altijd leuk om te zien waar anderen slapeloze nachten over hebben :D
Ik ben niet nieuwsgierig, ik wil gewoon alles weten.. :p

Hier een kleine greep uit mijn 'most wanted list':

Back To The Future Triologie
Indiana Jones and the Raiders of the Lost Ark
Indiana Jones and the Temple of Doom
Indiana Jones and the Last Crusade
Schindler's List
Empire Of The Sun (komt er aan!)
E.T. the Extra-Terrestrial
(Alles van Spielberg...)
Once Upon A Time In The West
Once Upon A Time In America
Grease
Saterday Night Fever
Star Wars 4, 5 en 6
Re-Release Blade Runner als SE

Zo heb ik er nog wel een paar, maar dit zijn de belangrijkste!
Wie volgt?

:cool:

loncke
14-12-2007, 06:43
flodder (de 3 films) zouden ze opnieuw moeten uitbrengen

Herman ter Lingen
14-12-2007, 07:58
back to the future is op dvd uit hoor... heb ze staan


Het lijkt me verstandig dat je voortaan eerst even je slaap uit je ogen wrijft en goed kijkt waarop je reageert.
Dat bericht dateert nl al uit 2001 :lol:

kit carson
14-12-2007, 13:35
Shack Out on 101 (http://www.imdb.com/title/tt0048607/). Met o.a. prima performance van Lee Marvin (http://img256.imageshack.us/img256/2036/shackouton101stillbg5.jpg). Alleen op VHS (http://www.amazon.com/Shack-Out-101-Terry-Moore/dp/6300209075/ref=pd_bbs_sr_1?ie=UTF8&s=video&qid=1197629307&sr=1-1), nog steeds niet (officieel (http://5mtl.com/1D/shackout.htm)) op DVD verkrijgbaar.

http://img256.imageshack.us/img256/9849/shackouton101lc3rr0.th.jpg (http://img256.imageshack.us/my.php?image=shackouton101lc3rr0.jpg).......http://img256.imageshack.us/img256/4017/shackouton1013jc4.th.jpg (http://img256.imageshack.us/my.php?image=shackouton1013jc4.jpg)......http://img256.imageshack.us/img256/2751/shackouton101lc1us6.th.jpg (http://img256.imageshack.us/my.php?image=shackouton101lc1us6.jpg)


http://img155.imageshack.us/img155/6123/shackouton101lc4fh2.th.jpg (http://img155.imageshack.us/my.php?image=shackouton101lc4fh2.jpg)....http://img155.imageshack.us/img155/9720/shackouton1016hm7.th.jpg (http://img155.imageshack.us/my.php?image=shackouton1016hm7.jpg)

Theo B
20-02-2008, 22:16
Once Upon A Time In The West
Once Upon A Time In America
Pink Floyd In Pompeii
Runaway Train
Themroc
Paths Of Glory
The Magnificent Ambersons
Citizen Kane
Touch Of Evil
The Third Man
Rebecca
M
Short Cuts
Pulp Fiction
Raiders Of The Lost Ark
Wild At Heart
Twin Peaks (TV-serie)
Centennial (TV-serie)
Cracker (TV-serie)
The Apartment
Sunset Boulevard
I Am A Fugitive From A Chain Gang
The Treasure Of The Sierra Madre
Ed Wood
Les Uns Et Les Autres
The World According To Garp
Abe Lincoln In Illinois
Novecento
Stalker
Solaris
The Cook, The Thief, His Wife And Her Lover



6,5 jaar later:

Themroc
Centennial (TV-serie)
The World According To Garp
Abe Lincoln In Illinois

Reiska
20-02-2008, 23:22
Ik zou zelf heel erg graag de volgende films op dvd willen zien:

I know my first name is Steven
On thin ice
Flodder in Amerika
There was a little boy
Een waanzinnige goofy movie

Mr. Humphries
20-02-2008, 23:28
Op de Nederlandse dvd moeten zeker,

de Turtles en Thundercats komen

Roi
21-02-2008, 15:25
6,5 jaar later:

Themroc
Centennial (TV-serie)
The World According To Garp
Abe Lincoln In Illinois

Wat gaat de tijd hard he.

Martin van Tuijl
26-02-2008, 08:26
Het lijkt me verstandig dat je voortaan eerst even je slaap uit je ogen wrijft en goed kijkt waarop je reageert.
Dat bericht dateert nl al uit 2001 :lol:Mijn hemel, was zelfs al vergeten dat ik dit draadje ooit begonnen ben :mrgreen: Maar goed, aan mijn wenslijstje van 'vroeger' is volledig voldaan. Meer dan dat zelfs, wie had kunnen denken dat ik nu Blade Runner als 5 Blu-Ray schijfjes in een koffer heb staan? :grin: En nu ik hier toch weer beland ben, ik zit nog steeds te wachten op een volledige release van Hill Street Blues. Of hoort dat weer in een draadje die ik ook alweer vergeten ben? *zoekt*

Aloys
26-02-2008, 11:04
Meer dan dat zelfs, wie had kunnen denken dat ik nu Blade Runner als 5 Blu-Ray schijfjes in een koffer heb staan? :grin:

5 Blu Ray schijfjes ? :o Ik heb er maar 3 in me koffer :wink: :bier:

Martin van Tuijl
26-02-2008, 21:55
5 Blu Ray schijfjes ? :o Ik heb er maar 3 in me koffer :wink: :bier:Laat me maar even in de waan ;):bier:

Bettina
27-02-2008, 10:12
Europa Europa.

Ik heb deze film 10 jaar geleden ooit eens op tv gezien.
Vandaag heb ik de titel teruggevonden, ik was hem vergeten.

Meteen gekeken of die op dvd was.

Maar zo te zien alleen in UK en daar is die slecht verkrijgbaar. 18 pound tweede hands bij amazon

Schiterende film over een Jood die vlucht naar Polen. Het is een waargebeurd verhaal, soms is dat bijna niet te geloven, omdat er ongelooflijke dingen gebeuren!

Chelsea
08-03-2008, 21:37
Zit nog steeds te wachten tot ze de oude tekenfilm serie's Candy Candy en De tovenaar van oz op dvd gaan uitbrengen in Nederland.
Ook zou ik het leuk vinden als The last dragon op dvd komt

Peter van santbrink
08-03-2008, 22:48
Coupe de Ville http://www.imdb.com/title/tt0099310/

patrick434
17-03-2008, 13:14
heeft see no evil hear no evil eigenlijk een regio 2 nl release?

Hugo R
17-03-2008, 13:22
Is er eigenlijk een R2NL release van Basketball diaries?

Mr. Humphries
17-03-2008, 14:17
wel geweest

Hugo R
17-03-2008, 14:21
Dan moet ik maar eens goed gaan zoeken.

Dennis Vansant
23-03-2008, 14:24
Niet echt een film, maar Mythbusters (tenslotte toch de meest succesvolle show uit de geschiedenis van Discovery Channel) zou wel een mooie R2NL release mogen krijgen (complete seizoensboxen en liefst een grote verzamelbox). De prijzen in Amerika zijn ronduit belachelijk: 40 euro of meer voor dvd's met maar een paar afleveringen op. Er zit momenteel maar één ding op en dat is afleveringen opzetten en ze op dvd zetten, maar je mist altijd wel een stukje, en die reclames, en dat logo... :p

Frank
23-03-2008, 16:16
heeft see no evil hear no evil eigenlijk een regio 2 nl release?
Ja, in 2000 al. Helaas niet meer te koop in Nederland. In Engeland echter wel, voorzien van Nederlandse ondertitels. Te bestellen bij o.a. Play voor € 6,49.

http://www.play.com/DVD/DVD/4-/5732/See-No-Evil-Hear-No-Evil/Product.html?cur=258

Nederlandse release:

http://img.bol.com/intershoproot/VIDEOCOVER/FC/8/7/1/2/6/8712609029420.gif

Engelse release:

http://images.play.com/covers/5732m.jpg

Thijs vd N.
25-03-2008, 15:19
Flodder 2

Rickje
03-04-2008, 02:06
Lionheart aka Wrong Bet van JCVD.. op play.com kost die 30 euro en dat vind ik iets te duur :roll:

Johnny Dust
03-04-2008, 21:38
Malcolm in the Middle wordt weer uitgezonden (op Comedy Central).
Ik kan altijd enorm van genieten van deze serie.
Hoog tijd dat deze serie op DVD wordt uitgebracht.
(Momenteel alleen R1 van S1 uitgebracht).

BigLebowski
10-06-2008, 16:31
Hier nog steeds niet op dvd verschenen (of wel?):
The Great Race (Blake Edwards, 1965) met o.a. Jack Lemmon, Tony Curtis, Natalie Wood en Peter Falk.

Pieter V
10-06-2008, 16:33
Flodder 1, 2 & 3. Ik weet dat 1 & 3 al op DVD zijn. Maar goed dit is verwaarloosbaar, die dingen zijn nu OOP.

Ingmar B.
10-06-2008, 21:07
Everwood - TV Serie

DanielC
10-06-2008, 23:18
Lionheart aka Wrong Bet van JCVD.. op play.com kost die 30 euro en dat vind ik iets te duur :roll:

die zit nu in een van Damme box bij Bart Smit ... weet niet wat ie kost, maar hij is er dus wel. Waardeloze uitvoering trouwens, maar dat terzijde...

Pieter V
20-06-2008, 11:43
Sowieso zal Universal de Flodder films niet op DVD uitbrengen. Want dit is inderdaad een rechten kwestie. Kreeg net een mailtje van ze.

veester
20-06-2008, 12:01
Greed uit 1924 van Van Stroheim. Verder vind ik het vreemd dat klassiekers als King Kong ( de 1933 versie) hier nog steeds niet op schijf zijn geperst. Ik heb nu al geruime tijd een prachtige steelbox uit Australië. Je zou denken dat met de release van de remake ook het origineel in de rekken komt, maar niets is minder waar.

chev
30-06-2008, 23:39
Nightwarriors aka self defence
http://www.imdb.com/title/tt0086276/

The fist kid met nl subs
the last dragon met nl subs
the witches met nl subs
angels in the outfield met nl subs

ewald
16-07-2008, 19:02
heb jij hem uiteindelijk nog gevonden! Basketball D. Ik zoek m ook met Ned ondert maar tot nu toe helaas?

gr Ewald

Olivier Laemont
28-07-2008, 23:36
Welcome to Sarajevo

The Hi-Lo Country

Rood
04-08-2008, 13:13
Genghis Cohn (http://www.imdb.com/title/tt0106997/)

Dennis Kuijper
04-08-2008, 19:53
Welcome to Sarajevo

Deze is volgens mij gewoon bij FRS verkrijgbaar toch als ik me niet vergis ?

Erwin de Koning
04-08-2008, 20:39
Zit nog steeds te wachten op

http://img227.imageshack.us/img227/8104/posternightofthecreepsic3.jpg

TheGodfather
04-08-2008, 21:13
Europa Europa.

Ik heb deze film 10 jaar geleden ooit eens op tv gezien.
Vandaag heb ik de titel teruggevonden, ik was hem vergeten.

Meteen gekeken of die op dvd was.

Maar zo te zien alleen in UK en daar is die slecht verkrijgbaar. 18 pound tweede hands bij amazon

Schiterende film over een Jood die vlucht naar Polen. Het is een waargebeurd verhaal, soms is dat bijna niet te geloven, omdat er ongelooflijke dingen gebeuren!
Hij is wel op Regio 1 te verkrijgen click (http://dvdpacific.com/item.asp?ID=46489)

edbonl
09-09-2008, 19:03
Ik zou het wel leuk vinden om in ieder geval Tron en ook nog wel The Black Hole eens (snel?!?) op DVD te zien. Het zijn misschien niet voor iedereen geweldige films maar voor mij is het jeugdsentiment...

Ik heb al wat rondgekeken maar alleen Tron nog maar op regio 1 gezien.
Zowel Tron als The Black Hole zijn al eens in Nederland uitgebracht op DVD door Disney. Ik heb ze beide en ze blijven leuk

Herman ter Lingen
09-09-2008, 19:09
Zowel Tron als The Black Hole zijn al eens in Nederland uitgebracht op DVD door Disney. Ik heb ze beide en ze blijven leuk


Realiseer je je wel, dat je op een bericht uit 2001 reageert ?
De schrijver van die post heeft al sinds 2002 niet meer op het forum gepost !

Roy de Jong
09-09-2008, 19:30
lol... http://forum.voetbalzone.nl/images/smilies/roflmao.gif

Ik zou de "Alien" quadroligy graag snel op Blu-Ray uit willen zien komen.

funkadelic groovestar
26-05-2013, 18:04
Billy turf en Wonder years(complete reeks)

Pastichio Rocker
30-05-2013, 00:26
'The Keep' van Michael Mann. Alleen te krijgen op dvd als bootleg, waarbij de film geript is van een oude vhs tape. Zo vreemd dat deze nog geen dvd/blu-ray release heeft gehad, terwijl er toch wel wat bekende acteurs inzitten (Gabriel Byrne, Ian McKellen, Jürgen Prochnow) en voorzien is van een soundtrack van Tangerine Dream.

Rogier Burghout
30-05-2013, 19:29
'The Keep' van Michael Mann. Alleen te krijgen op dvd als bootleg, waarbij de film geript is van een oude vhs tape. Zo vreemd dat deze nog geen dvd/blu-ray release heeft gehad, terwijl er toch wel wat bekende acteurs inzitten (Gabriel Byrne, Ian McKellen, Jürgen Prochnow) en voorzien is van een soundtrack van Tangerine Dream.

De dvd is geript van een non-anamorphic Laserdisc versie, maar dat maakt niet echt uit qua beeldkwaliteit. Ik heb hem zelf en hij is niet best... Waarom deze niet op dvd uit is gekomen is omdat Mann openlijk de film echt haat; hij wil er niks te maken mee hebben en hij geeft er ook geen commentaar op (in interviews e.d.). Dit is wel een leuke site over de film: http://the.keep.free.fr/default_en.htm De site is van een Fransman, zelf Special Effects artiest, en fanatiek fan van The Keep en was op een soort kruistocht om de film gereleased te krijgen, inclusief benadering van Mann zelf. Wel een leuke site om een keer te bekijken, er staat ook een achtergrond info van de film op.

funkadelic groovestar
30-05-2013, 21:29
Jericho mile is ook zo een oude film van Michael Mann,deze is wel ooit op dvd verschenen maar in vrij povere kwaliteit en ook enkel in Nederland dacht ik,zelfs niet in America.

Pastichio Rocker
31-05-2013, 01:32
De dvd is geript van een non-anamorphic Laserdisc versie, maar dat maakt niet echt uit qua beeldkwaliteit. Ik heb hem zelf en hij is niet best... Waarom deze niet op dvd uit is gekomen is omdat Mann openlijk de film echt haat; hij wil er niks te maken mee hebben en hij geeft er ook geen commentaar op (in interviews e.d.). Dit is wel een leuke site over de film: http://the.keep.free.fr/default_en.htm De site is van een Fransman, zelf Special Effects artiest, en fanatiek fan van The Keep en was op een soort kruistocht om de film gereleased te krijgen, inclusief benadering van Mann zelf. Wel een leuke site om een keer te bekijken, er staat ook een achtergrond info van de film op.

Wat ik heb gelezen is dat de versie van Mann zelf 3,5 uur duurde en dat deze verknipt is naar een lengte van 96 minuten, waardoor het verhaal geen steek meer hield. Geen idee of dat de reden is dat Mann er niets mee te maken wil hebben, maar aangezien Watchmen een cut heeft die 4 uur duurt (Ultimate Cut) zou je denken dat er ook wel een publiek zou zijn voor zijn originele cut..?

De laserdisc versie (die inderdaad erg slecht is qua beeld) is trouwens ook zijn geheel te bekijken op Youtube.