PDA

Bekijk de volledige versie : Ziggo: niet geregistreerd, toch beeld?



rvvnr1
12-10-2008, 12:12
Heb gisteren een tweede digitale decoder gehaald (de bekende Samsung). En deze liet bij installatie meteen alle kanalen zien, klopt dat?

Dacht dat je je eerst moest registreren voordat je uberhaupt iets te zien kreeg.....
Hoe dat bij de eerste decoder ging weet ik niet want daar kwam ik er pas na een paar dagen, en directe telefonische registratie, achter dat je nog een bepaalde frequentie en net-id moest invullen....;)

Lex v/d Moolen
12-10-2008, 12:32
Volgens mij krijg je de eerste twee weken alle kanalen gratis, althans dat was in de tijd van Casema zo.

tony_clifton
12-10-2008, 16:59
Ja de eerste 2 weken heb je alle kanalen gratis bij ziggo.
Dat is niet veranderd.

Mr_Parker
13-10-2008, 09:34
Aanvulling:

Nadat de kaart de eerste keer gebruikt is zal 2 weken later deze uitgeschakeld worden ten zij de registratie van de smartcard verwerkt is. Na die 2 weken kun je bij Ziggo dan alleen nog Ned 1 en een of meerdere regionale zenders bekijken. Soms zwerft er ook nog een ander kanaal tussen alles door welk niet gecodeerd is. Dus vergeet niet de registratie kaart in te sturen.

Momenteel is op een site van Amersfoort te lezen dat vanaf dec dit jaar overigens een abo op de eerste kaart ook voor een 2de en 3de kaart zal gaan gelden zonder extra te hoeven betalen. Momenteel is het nl zo dat als je op meerdere kaarten bijv. het totaal pakket wil je ook voor elke kaart dit totaal pakket moet betalen.
Op de officiƫle ziggo site staat momenteel nog dat ze zo spoedig mogelijk het "dubbel betalen" willen oplossen. Dus officieel is de datum nog niet.

rvvnr1
13-10-2008, 17:20
Bedankt voor de reacties, t is me volkomen duidelijk!

Dat over dat samenvoegen van kaarten stond laatst ook op tweakers.net, zie HIER (http://tweakers.net/nieuws/55096/ziggo-wil-meer-smartcards-per-abonnee-digitale-tv-toelaten.html). Zal wel weer de nodige problemen gaan opleveren, maar goed.... ;)