PDA

Bekijk de volledige versie : Prison Break - Seizoen 3 [DVD]



Koen Koene
13-10-2008, 14:00
Prison Break - Seizoen 3

Ontsnappen uit een gevaarlijke Panamese gevangenis: simpel als je Michael Scofield heet.

Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=3588)

McMurphy
13-10-2008, 17:33
Hmm vond dit echt een baggerseizoen :| , misschien over een tijdje de aanschaf om aan te sluiten bij de andere seizoenen.

intexor
13-10-2008, 22:26
Ik ben iemand die altijd series compleet wil hebben, maar in dit geval maak ik daar graag een uitzondering voor. Deze rommel is geen 5 euro waard. En dan te bedenken dat het als een spannende actieserie begon in seizoen 1... waar zijn de tijden.

nmbs
26-10-2008, 14:53
Vond het toch niet zo slecht, nu ja. Het is niet zoals serie 1, maar kom, slecht is het toch ook niet (Just my 2 cents).

freaky
22-11-2008, 20:57
Vond het toch niet zo slecht, nu ja. Het is niet zoals serie 1, maar kom, slecht is het toch ook niet (Just my 2 cents).

Welja, ik deel de zelfde mening als jouw. Overal leesde ik dat dit seizoen erg slecht was, en zit nu aan episode 9 en vind het allemaal wel meevallen. Aan seizoen 1 kunnen ze nooit meer tippen, het is ook wat minder dan seizoen 2 maar ik blijf het toch een vermakelijke serie vinden ook al stuit het op veel cliché's, Zoals hierboven gezegd ook bij mij Just my 2 cents, want vind het tot nu toe erg vermakelijk en heb nog maar 5 episodes te gaan dus denk niet dat die 5 m'n mening nog gaan herzien :-P