PDA

Bekijk de volledige versie : Haunted Mansion, The [Blu-ray Disc]



Arnold van Oostrum
15-10-2008, 14:29
Haunted Mansion, The

HD presentatie van deze komische Disney horrorfilm, mist wel wat extra’s.

Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=3591)

Frank
15-10-2008, 14:43
Jammer dat ze diverse extra's hebben weggelaten. Dat had me misschien over de streep getrokken om deze release aan te schaffen.

ThaPantha
15-10-2008, 16:57
Even een kleine noot op de recensie:

Het verhaal van Haunted Mansion is gebaseerd op de attractie Haunted Mansion in de Amerikaanse Disneyland-en. Al lijken de verhalen van HM en PM enigzins op elkaar verschillen ze onderling toch.

Zo is het bijvoorbeeld niet de man die de vrouw zoekt, maar de vrouw die haar man zoekt in Phantom Manor, de geesten/spoken hebben een 'engere' uitstraling in PM en de overall sfeer van PM is duisterder en grauwer.

Gandalf the funny
16-10-2008, 20:02
Ik heb (nog) geen bluray speler.
Wat me opvalt is dat sommige dvd's toch een stuk meer te bieden hebben nog, dan de blu-rays (behalve dan dat beeld en geluid op blu-ray nog beter is natuurlijk).
O.a. ook bij Rambo IV zijn de extra's op dvd zeer uitgebreid en op blu-ray karig(er).

Gezien het prijsverschil, lijkt me de keuze in zo'n gevallen toch echt voor de dvd te gaan.

blraydvd
12-05-2011, 00:58
Hey,

Een leuke griezel film in de stijl van Disney,
Zeker leuk om te bekijken en om aan de verzameling toe te voegen!
Inderdaad helaas niet alle extra's die op de DVD wel staan, ...Maar die er op staan zijn ook goed te doen.
Mooi CGI special effects werk, ...En leuke scenes. (zeker de scenes op de graveyard zijn erg leuk)

Het HD beeld is ook ruim voldoende, ...
Het geluid is meer dan een ruime voldoende, ...De surrounds achter zijn bijna constant in de weer,
Wat een ruimtelijke en griezelige sfeer geeft. (zeker als je de film in het duister bekijkt)


Greets Ferry, ...