PDA

Bekijk de volledige versie : David Gilmour - Remember that night (blu-ray)



rrjobse
18-10-2008, 12:30
Weet iemand of de regio B versie niet meer gemaakt wordt? Zag 'm laatst liggen voor EUR 42,- terwijl ie eerst EUR 35,- was. Bij cdwow even gevraagd of de versie die zij hebben regio B is, dat is het geval. Ze hebben 'm niet op voorraad, maar het feit dat ie op de website staat suggereert (zeggen ze zelf) dat ze 'm wel verwachten. Maar ze hebben lang niets van de leverancier erover gehoord, zeiden ze. Bij Free Record Shop gevraagd en daar staat ie niet eens (meer) in het systeem!

Ellende is dat de regio A versie veeeeel goedkoper is, maar ik kan dat (nog) niet afspelen op m'n PS3 aangezien die volgens mij niet standaard regiovrij is.

Ik heb de DVD versie al wel, maar daar viel me de beeldkwaliteit wat tegen en dat zou op de blu-ray al verbeterd zijn.

Aart v. Grootheest
21-10-2008, 10:18
Weet iemand of de regio B versie niet meer gemaakt wordt? Zag 'm laatst liggen voor EUR 42,- terwijl ie eerst EUR 35,- was. Bij cdwow even gevraagd of de versie die zij hebben regio B is, dat is het geval. Ze hebben 'm niet op voorraad, maar het feit dat ie op de website staat suggereert (zeggen ze zelf) dat ze 'm wel verwachten. Maar ze hebben lang niets van de leverancier erover gehoord, zeiden ze. Bij Free Record Shop gevraagd en daar staat ie niet eens (meer) in het systeem!

Ellende is dat de regio A versie veeeeel goedkoper is, maar ik kan dat (nog) niet afspelen op m'n PS3 aangezien die volgens mij niet standaard regiovrij is.

Ik heb de DVD versie al wel, maar daar viel me de beeldkwaliteit wat tegen en dat zou op de blu-ray al verbeterd zijn.

Volgens mij wordt deze niet meer gemaakt, scoren als je hem ziet. Ik heb hem al tijden niet meer in de winkel gezien. Op Ebay UK staat nu een aanbod voor 26 euro incl. versturen.

Aart v. Grootheest
21-10-2008, 10:28
Volgens mij wordt deze niet meer gemaakt, scoren als je hem ziet. Ik heb hem al tijden niet meer in de winkel gezien. Op Ebay UK staat nu een aanbod voor 26 euro incl. versturen.

Oops regio A. zie ik nu... andere aanbiedingen op Ebay ook. Moet je Ebay blijven bekijken en sites als marktplaats.

rrjobse
21-10-2008, 14:29
Ervan uitgaande dat je gelijk hebt, heb ik 'm snel bij cdwow besteld. Was ook nog weer eens € 2,- goedkoper geworden. Op goed geluk!

toothbrush
21-10-2008, 19:52
Ik had CD WOW vorige week ook gemaild maar kreeg niet echt een antwoord op mijn vraag of de blu ray regio B was. Ik ga er ook maar vanuit dat cd-wow.nl geen regio A verkoopt voor Nederland, behalve dan bij regiovrije blu rays.

Ook maar besteld met de 2 euro extra korting van vandaag.

Sylver
21-10-2008, 21:15
Ook maar besteld met de 22 euro extra korting van vandaag.
Schrok me bijna een ongeluk!
Heb ik iets gemist vandaag... 22 euro korting! :shock:
Maar ik ga er vanuit dat het een typo is en dat je 2 euro bedoelde...

rrjobse
24-10-2008, 06:47
Ik ben bang dat ik binnenkort m'n geld teruggestuurd krijg ipv een blu-ray... Hij zou normaal gesproken binnen 48 uur verzonden worden en dat is nog niet gebeurd. Status: Wachtend op verzending.

Heb nu overigens bij www.brain-damage.co.uk de vraag neergelegd wat er aan de hand is m.b.t. beschikbaarheid van de regio B versie.

toothbrush
30-10-2008, 20:08
Op de site van cdwow staat nu regio 0 vermeldt. Maar verder nog geen bericht van verzending.

rrjobse
09-01-2009, 09:48
Zojuist EMI gebeld over de regio B versie. Hij wordt deze maand opnieuw uitgebracht. Zou volgens hun 5 januari gebeurd moeten zijn, maar ze zagen ook dat dat niet het geval is geweest. Wanneer wel konden ze niet zeggen, wel deze maand. Ook gevraagd wat de verkoopprijs ongeveer zou moeten zijn, aangezien ik 'm op sommige websites voor ca. € 50,- zie staan, een belachelijk hoge prijs wat mij betreft, gezien de prijs van de regio A versie, overige blu-rays en het inmiddels alweer enigszins gedateerd zijn ervan. Daar gingen ze helaas niet op in.

rrjobse
29-01-2009, 13:05
Heeft iemand deze al weer ergens in een echte winkel gespot?

Internetwinkels tonen ´m niet (meer) of hebben 'm nog steeds niet op voorraad. EMI gaf zojuist aan dat ie op voorraad is en dat winkels 'm gewoon kunnen bestellen.

Aart v. Grootheest
09-02-2009, 11:24
Heeft iemand deze al weer ergens in een echte winkel gespot?

Internetwinkels tonen ´m niet (meer) of hebben 'm nog steeds niet op voorraad. EMI gaf zojuist aan dat ie op voorraad is en dat winkels 'm gewoon kunnen bestellen.

Zaterdag gezien bij de Van Leest voor het lieve sommetje van 60 euro.