PDA

Bekijk de volledige versie : Dream Theater`s beste dvd.



xander32
18-10-2008, 13:41
Beste Dvdfreaks,

Ik heb gisteren Dream Theater "ondekt", en ik ben verkocht!
Nu wil ik natuurlijk zo snel mogelijk een dvd van hen aanschaffen:

Wat is hun beste (must have) dvd (concert registratie)?


Please help me.


Sander.

suedje
18-10-2008, 19:51
"Score"of "Live at Budokan"zijn beide "must have"dvd's.

Roeland
22-10-2008, 18:41
Score zonder twijfel.

suedje
22-10-2008, 20:10
Kijk eens bij de sectie "DVD Veiling" ;)

xander32
23-10-2008, 19:20
@ Suedje: thx !

(y)


Sander.

xander32
26-10-2008, 10:24
@ Suedje: thx !

(y)


Sander.

"Score"of "Live at Budokan"zijn beide "must have"dvd's.


Dankzij de tip aangaande de dvd-veiling ben ik als het goed is binnen enkele dagen de (gelukkige ¿) eigenaar van beide dvd`s! En dat voor €12,20 incl. verzenden ...
I`m happy en curious naar DT.


Sander.

Symphony X
26-10-2008, 11:06
Dat is absoluut Live In Budokan, Score vindt ik erg tegenvallen. Live in Budokan heeft bijna alleen maar toffe nummers, tof instrumentaal gedeelte in Beyond This Life en natuurlijk het hele instrumentale gedeelte als losstaand nummer. This Dying Soul, Trail of Tears, New Millennium...

Hun laatste: Choas in Motion is meer docu, met tussen al het gelul een nummertje, hierin ook een aantal optredens in Ahoy(Constant Motion en In the Presence of the Enemy I & II), valt redelijk tegen. Laat ze maar weer eens komen met een Registratie zoals Live in Budokan.

suedje
28-10-2008, 20:45
Dat is absoluut Live In Budokan, Score vindt ik erg tegenvallen. Live in Budokan heeft bijna alleen maar toffe nummers, tof instrumentaal gedeelte in Beyond This Life en natuurlijk het hele instrumentale gedeelte als losstaand nummer. This Dying Soul, Trail of Tears, New Millennium...

Hun laatste: Choas in Motion is meer docu, met tussen al het gelul een nummertje, hierin ook een aantal optredens in Ahoy(Constant Motion en In the Presence of the Enemy I & II), valt redelijk tegen. Laat ze maar weer eens komen met een Registratie zoals Live in Budokan.

Wat Chaos in Motion betreft ben ik het met je eens. Als je een dvd zoals L.A.B. of Score verwacht, is het een grote tegenvaller. Maar het blijft een interessante dvd voor de fans. En het was van tevoren al bekend dat het een andere dvd zou worden als de voorgaande 2.
Maar wat betreft het verschil tussen L.A.B. of Score zijn het gewoon smaken die verschillen. Zelf vind ik Score beter, gezien de songkeuze en het gedeelte met orkest. De uitvoering van Metropolis vind ik waanzinnig.

1 ding is zeker Xander, je krijgt 2 fantastische dvd's binnen, ik zie dat je de veiling gewonnen hebt. Daar ga je veel plezier aan beleven.
En nog even ter info, de heren zitten weer in de studio voor een opvolger van Systematic Chaos (y)

xander32
29-10-2008, 17:46
:shock:

Ben Score aan het kjken & luisteren ...
Wat een beestachtig goede band!!!
Zelden muzikanten zo `n strakke live set zien maken.

:metal:

Sander.

Jeroen D
29-10-2008, 17:54
:shock:

Ben Score aan het kjken & luisteren ...
Wat een beestachtig goede band!!!
Zelden muzikanten zo `n strakke live set zien maken.

:metal:

Sander.

Spelen kunnen ze inderdaad wel. Vooral de gitarist John Petrucci is gewoon belachelijk goed (y)

Daniel1974
19-11-2008, 14:29
Kijk ook een Scenes From New York. Dat blijkgft toch wel mijn favoriet (ook al is het geluid stereo). Budokan....ja, leuk, maar ik mis tock echt Change Of Season en Learnling To Live, Score......erg interessant experiment....met een paar hele goede tracks...zoals Octovarium. De NW....ik was er al bang voor. Ben blij dat ik em niet heb gehaald......ik knapte zowiezo al af op het idee dat er wederom een medley was toegevoegd. Wordt daar toch zo moe van.

Symphony X
25-01-2009, 21:22
Helemaal vergeten, Scenes from New York inderdaad. Geweldig dvd en inderdaad erg jammer dat het alleen stereo is, dikke pluspunt is op deze dvd A Change of Seasons, Dream Theater's beste, voor mij dan. + Het hele album Scenes from a Memory.

Powerray
27-10-2009, 18:39
vorige week heb ik ze eindelijk eens live gezien in vorst nationaal in brussel !!! GREAT !!!
'k heb al hun dvd's sinds ze uit zijn ;-) het wordt eens tijd voor een BR :-)