PDA

Bekijk de volledige versie : wat is mijn beste optie



michh
18-10-2008, 20:51
Ik wil een nieuwe home cinema setje kopen van het mer samsung. Ik heb e rniet zoveel verstand van, daarom hoop ik via dit discussieboard een duidelijk beeld te krijgen wat voor mij het beste is.

Via google vind ik het volgende:

1. home cinema set met gewone dvd speler
2. blu-ray speler zonder home cinema set
3. dvd speler met hdd recorder zonder home cinema set

Ik wil het bioscoop geluid maar ook een hdd recorder. Ik zat te denken aan de samsung HT-X250 home cinema set, maar deze heeft dus geen hdd recorder.
Zo te zien zijn deze 3 spelers niet in 1 speler verkrijgbaar.
Moet ik dus alle drie deze spelers aanschaffen, wat erg duur is bij elkaar, of is er een andere mogelijkheid?

Eigenlijk zoek ik dus een blu-ray speler die ook gewone dvds kan afspelen, die een ingebouwde hdd recorder heeft en home cinema versterker/boksen :razz:

Bedankt

johnsmeets
18-10-2008, 22:04
Eigenlijk zoek ik dus een blu-ray speler die ook gewone dvds kan afspelen, die een ingebouwde hdd recorder heeft en home cinema versterker/boksen :razz:

Bedankt[/quote]
Je vergeet de ingebouwde flatscreen en luie stoel(met ingebouwde asbak voor de rokers):-P

Gerco Stuivenberg
19-10-2008, 16:04
Welkom op dit forum michh.

Je hoeft dan eigenlijk alleen maar een DVD/HDD recorder en een BD speler te hebben.:)

Voor weergave van BD kun je beter zelf een set samenstellen en dus beter nog even sparen. Of nu een set kopen en binnen een niet al te lang termijn vervangen door een set die ook de HD-audioformaten kan decoderen. :?