PDA

Bekijk de volledige versie : Rules of Engagement (CE) [DVD]



Arnold van Oostrum
18-07-2001, 23:01
Rules of Engagement (CE) [DVD]



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=62)

Henk Heideveld
18-12-2001, 11:45
Kijk, daar heb ik toch weer een prachtfilm voor nog geen vier tientjes te pakken.
Goed verhaal, goed camerawerk, indrukwekkende acties van realistische aard, prima acteer prestaties van vrij grote namen, en ook qua beeld en geleuid perfect.
Ik had hem even over het hoofd gezien. Gelet op de weinige stemresultaten was ik niet de enige. Verdient duidelijk eventjes meer aandacht.
Bovendien een aardig actueel onderwerp (Amerika en de Moslimwereld)

martin
19-12-2001, 17:44
Henk, bij de blokker ligt deze nu voor 30,-
volgens mij ligt deze nu onder de kerstboom. ;)

Henk Heideveld
20-12-2001, 09:10
Bedoel je JOUW kerstboom? Dan zit je met kerst goed. Lekkere film. Ik heb de kerstboom staan, maar je zult begrijpen dat een vent in echtscheiding weinig onder de boom aantreft.
Ik zal dus zelf deze leemte moeten opvallen. Zal wel lukken, denk ik:o :o

martin
20-12-2001, 10:18
Ja henk onze kerstboom.

Tenminste dat denk ik, had vandeweek het Blokker foldertje liggen en wat sugesties gedaan ;)

waaronder ook deze. dus afwachten maar.

Toch een fijne kerst gewenst Henk.

Edwin vd Zwaard
20-12-2001, 11:28
Bedoel je JOUW kerstboom? Dan zit je met kerst goed. Lekkere film. Ik heb de kerstboom staan, maar je zult begrijpen dat een vent in echtscheiding weinig onder de boom aantreft.
Ik zal dus zelf deze leemte moeten opvallen. Zal wel lukken, denk ik:o :o

Gewoon lekker zelf allemaal kado's onder de boom leggen Henk, en verrast zijn als je ze uitpakt :D

Vrolijk kerstfeest... :)

Edwin

Henk Heideveld
20-12-2001, 11:37
Ja, ik laat de winkel inpakken, dan verraadt het niet wat er in zit.
Nou ja, welke DVD in welk pakje zit dan.:D :D
Ik kom de kerstijd wel door:o

R. Schaap
09-01-2002, 21:26
Hallo allemaal,

Deze film is absolute top, ik vind het bordje TOPPER dan ook zeer terecht. De extra's zijn super en de kwaliteit is hoog. En dat allemaal voor 13 Euro. JAJA, want hoewel je via bovenstaande links deze TOPPER kunt bestellen bij internetwinkels voor 60 gulden, heb ik hem uit de afdankbak gehaald bij de Blokker. Dus kijk uit je doppen en pak deze film voor 30 guldens!!!!

Groeten Rein

Alex Bel-Gy-Bel
10-01-2002, 21:12
Ik heb hem ook bij Blokker gekocht. Ik denk dat Blokker van sommige films de stock opkoopt en daardoor zo goedkoop is, want je vindt in alle Blokkers dezelfde filmen terug dus ook hier in Belgie. Ik moet hem wel nog kijken daardoor kan ik jammer mijn beoordeling niet geven over de film.

Luther Hartog
19-01-2002, 15:57
Ik heb hem afgelopen week ook maar bij de Blokker opgehaald, die 13 Euro's;) Ik ga sowieso elke week naar de Blokker, ze hebben wel vaker wat liggen voor me

Remco Out
20-01-2002, 19:00
Denk dat ik deze ook maar bij de blokker zal aanschaffen, wilde hem een tijdje geleden al kopen bij de FRS, maar voor € 13,- kan ik hem toch maar beter bij de blokker kopen.

Nicolas cage
04-02-2002, 20:55
voor 13 Euro heb ik hem ook maar meegenomen zo een topfilm kun je voor dat geld niet laten liggen

Nicolas cage
09-03-2002, 09:00
hij ligt nou voor 9.99 bij de blokker dus meenemen als je hem nog niet hebt:cool:

King Dingeling
22-04-2002, 21:38
Ik heb hem zojuist gezien....

Ik heb ook de CE versie maar ik snap niet dat het beeld zo perfext is bij jullie.... erg gedetailleerd was het niet en soms was het zelfs niet helemaal stil.... en in tegenstelling tot wat in de revieuw staat is de laagwisseling bij duidelijk zichtbaar....

hoe zat komen ?

Ettepet
11-07-2002, 20:11
Nu voor 9,99 euro bij de Blokker!

:)

Danielle Gerards
11-07-2002, 20:35
Wanneer Tommie Lee Jones teruggaat naar de ambassade; zie je even aan de rechterkant een foto van AL Gore hangen; Tommie Lee en Al waren college maatjes

HiddeV
08-01-2003, 21:44
Net gekocht en net gezien(FRS 5,99), gave film en voor zo'n prijs. een aanraden om te kopen.

HiddeV
09-01-2003, 22:14
Wanneer Tommie Lee Jones teruggaat naar de ambassade; zie je even aan de rechterkant een foto van AL Gore hangen; Tommie Lee en Al waren college maatjes

Moet je eens op www.moviemistakes.com kijken staan allemaal grappige fouten in films die je later als je een film nog eens een keer aan het kijken bent kan terug zoeken.

HiddeV
09-01-2003, 22:21
Deze trailer is een andere dan op de dvd staat

SuperDre
11-01-2003, 11:51
Alleen het einde vind ik een afknapper.. Maar voor de rest is het een geweldige film, nu bij de blokker voo 6,95 ofzoiets..

HiddeV
16-01-2003, 21:54
Alleen het einde vind ik een afknapper.. Maar voor de rest is het een geweldige film, nu bij de blokker voo 6,95 ofzoiets..

ik vind het einde ook niet echt goed( bij de FRS met 10% off= 5,39)

Ingo Deswert
11-07-2003, 12:22
De prijs is inderdaad laag en ondergetekende heeft 'm dus ook aangeschaft voor bijna geen geld, maar een echte topper kun je dit toch niet noemen. Eerder een flauw afkooksel van "A few good Men" en hier had zoveel meer ingezeten. Het uitgangspunt vind ik dus zeker een verfilming waard, alleen wat Friedkin ermee doet is zo teleurstellend. Het "wonderkind van de jaren 70" slaagt er maar niet meer in om een degelijke prent af te leveren. Jacskon en Jones spelen op een voorspelbare manier clichématige karakters (Jones is een haast militare vesie van Paul Newman's karakter uit "The Verdict" , en Jackson speelt de tot vervelens toe uitgemolken "leave no man behind"-miltair die het allemaal wel gezien heeft, maar dan vooral in zijn eigen zwart-wit wereldje die militairen vaak eigen is (een zweempje Nicholson uit de hierboven aangehaalde Rob Reiner-film).

De extra's vind ik weinig toevoegend aan het geheel (het omgekeerde zou me verbazen bij interviewtjes van 75 seconden) en wanneer gaan producenten eens leren dat B-roll fragmenten totaal niet interessant zijn voor de gemiddelde kijker?

Al bij al een gemiste kans en ik krijg ook de indruk dat de enkele lovende kritieken hierboven vooral te maken hebben met de zachte prijs, wat natuurlijk wel een belangrijk punt is, maar geen rol speelt bij de beoordeling van film of DVD-uitvoering.

BrokenTable
02-09-2003, 13:18
De prijs is inderdaad laag en ondergetekende heeft 'm dus ook aangeschaft voor bijna geen geld, maar een echte topper kun je dit toch niet noemen. Eerder een flauw afkooksel van "A few good Men" en hier had zoveel meer ingezeten. Het uitgangspunt vind ik dus zeker een verfilming waard, alleen wat Friedkin ermee doet is zo teleurstellend. Het "wonderkind van de jaren 70" slaagt er maar niet meer in om een degelijke prent af te leveren. Jacskon en Jones spelen op een voorspelbare manier clichématige karakters (Jones is een haast militare vesie van Paul Newman's karakter uit "The Verdict" , en Jackson speelt de tot vervelens toe uitgemolken "leave no man behind"-miltair die het allemaal wel gezien heeft, maar dan vooral in zijn eigen zwart-wit wereldje die militairen vaak eigen is (een zweempje Nicholson uit de hierboven aangehaalde Rob Reiner-film).

De extra's vind ik weinig toevoegend aan het geheel (het omgekeerde zou me verbazen bij interviewtjes van 75 seconden) en wanneer gaan producenten eens leren dat B-roll fragmenten totaal niet interessant zijn voor de gemiddelde kijker?

Al bij al een gemiste kans en ik krijg ook de indruk dat de enkele lovende kritieken hierboven vooral te maken hebben met de zachte prijs, wat natuurlijk wel een belangrijk punt is, maar geen rol speelt bij de beoordeling van film of DVD-uitvoering.

Ik vond het een goed verhaal. Jammer van het einde. Maar vooral de soundtrack tijdens de gevechten zijn indrukwekkend.

Je moet de bedoordeling van de extra's (en natuurlijk van heel de DVD) wel in het achterhoofd houden dat deze review 2 jaar geleden is gemaakt.

Ik neem niet aan dat de prijs 2 jaar geleden even zachtaardig (vorige week gekocht voor 5.39) was als nu...

kruspe
07-10-2003, 16:24
zie ik het nu goed of niet?
Op het rechter screenshot...is dat nu een aap met een helm op?????? :?:
Heb ik niet gezien in de film dacht ik zo..

HiddeV
07-10-2003, 19:25
zie ik het nu goed of niet?
Op het rechter screenshot...is dat nu een aap met een helm op?????? :?:
Heb ik niet gezien in de film dacht ik zo..

welke bedoel je? ik zie alleen maar samuel l. jackson met een helm op of bedoel je die???

kruspe
07-10-2003, 19:32
die zal het dan wel zijn denk ik

rocketjohnnie
11-06-2004, 23:16
www.bartsmit.nl.............5 euro

macdonald12
31-08-2004, 10:54
gisteren (eindelijk) gekocht bij Kruidvat voor de keiharde prijs van €3,98 (!) :P

Casebay1
08-11-2004, 11:13
Net bij Action gehaald voor €2,99! (Met dank aan de tip aan het DVD.nl Pricewatch Forum !!!!)

How low can they go?!

jasmin1
21-11-2004, 17:46
zooooo bepaalde mensen moeten zich nou best wel genaaid voelen die hier voor 35 eurobetaald hebben....... hij is nu bij kruidvat 3.98 tja scheelt maar dertig euro

Vincent van Poorten
13-12-2004, 10:38
zooooo bepaalde mensen moeten zich nou best wel genaaid voelen die hier voor 35 eurobetaald hebben....... hij is nu bij kruidvat 3.98 tja scheelt maar dertig euro

Dat was nog in het gulden tijdperk :wink: