PDA

Bekijk de volledige versie : Scorpion King



Rochan
21-06-2002, 23:37
Voor de liefhebbers van bovengenoemde film, komen er 3 versies van de film uit in USA. Zie onderstaande bericht:D

Mummy Returns spin-off The Scorpion King is to be released on October 1st in three different DVD packages. The first will contain the anamorphic widescreen version of the movie, the second will be Pan&Scan and the third will also be widecreen but will also include the official soundtrack CD.

All three sets will include an audio commentary with Director Chuck Russell, an extended version of the film, Live Footage From The Rock's Feature Commentary featurette, Choreography Of A Fight Sequence featurette, Helldorado featurette, Godsmack's I Stand Alone music video, production notes, filmographies, a trailer and DVD-ROM content.

The DVD only releases will street for $26.95 each, with the special CD version costing $39.95.

Bron www.dvddebate.com

Marco
22-06-2002, 11:49
the second will be Pan&Scan*zucht* Pan&Scan :(
Zonde van zo'n DVD schijf.

Rochan
22-06-2002, 15:04
*zucht* Pan&Scan :(
Zonde van zo'n DVD schijf.

Vindt ik ook, maar volgens mij dat zal nog wel een tijdje zo blijven.:(

Rochan
23-06-2002, 23:00
En zo gaat waarscijnlijk de voorkant van de cover eruit zien.
See attachment voor de cover:p

Bron www.ign.com

Jeroen Driessen
24-06-2002, 13:48
the third will also be widecreen but will also include the official soundtrack CD. [/url] De soundtrack schijnt vrij goed te zijn -beter dan de film...- voor liefhebbers van (harde) rockmuziek. Verder ziet het er allemaal goed uit en ik ben ook wel benieuwd naar de "extended version". Hopelijk meer dan een paar seconden extra gore scenes -ok mooi-.
Deze staat in ieder geval in mijn wish list (R2), ook al zijn de meningen verdeeld. Een lekkere popcornfilm met leuke vechtscenes.

Sander Dubbeldam
25-06-2002, 21:49
soundtrack rules indeed :) lekker hard :D