PDA

Bekijk de volledige versie : Matrix Reloaded, The [Blu-ray Disc]



Arnold van Oostrum
29-10-2008, 11:33
Matrix Reloaded, The

Zeer fraaie High Definition uitgave van dit tweede deel van een bijzondere trilogie.

Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=3610)

nlamste3
30-10-2008, 00:48
Ben erg blij met de reviews, en moet zeggen dat ik twijfelde om de "oude" ultieme editie te vervangen, of zelfs uit te breiden met deze Blu-Ray...maar op basis van de review toch ff naar de winkel geweest om de trilogie te kopen, en moet zeggen dat het echt wel geweldig is om deze films op dit medium te kijken...

Bij sommige films is het bekijken op Blu-ray veel minder dringend, en met oudere uitgaven bijna niet merkbaar...maar dit zijn juweeltjes...en qua extra's ook wel makkelijk dat je niet met al die schijfjes hoeft te wisselen ;-)

Hetgeen wat ik mij wel afvraag is, waarom maar 4 bolletjes extra's? Wat moet er volgens de reviewer nog meer op staan om meer dan 4 bolletjes te krijgen, en Topper genoemd te worden? Ik bedoel in movie experience (Blu-ray feature) meerder audio commentaren, meerdere uren extra's over hoe de film gemaakt is, trailers...etc...etc...

Nu alleen nog de vraag of ik de oude weg doe? Het beeldje is wel gaaf, maar ga ik de DVD's ooit nog in de speler stoppen?