PDA

Bekijk de volledige versie : De eerste Belgische (Vlaamse) "Muziek Blu-Ray": Natalia ft. En Vogue & Shaggy



Sylver
29-10-2008, 22:08
In primeur: de eerste Vlaamse muziek blu-ray ooit die op de markt komt, kan je hier (http://www.nlstore.nl/shop5/87796100_NATALIA-NATALIA-NATALIA-MEETS-EN-VOGUE-F-886974063797-.htm) terugvinden!

Ik heb het nogal voor onze Belgische muziek (Hooverphonic, Monza, Novastar, Zita Swoon, enz...), maar deze dame heeft zo veel arrogantie, dat ze bij mij direct heeft afgedaan...
Maar... ik vind het wel mooi dat ze in België eindelijk in actie zijn geschoten om lokale produkties op blu-ray uit te brengen!

Is dit trouwens niet de allereerste Belgische blu-ray "tout court"?
Ik geloof namelijk niet dat er al Belgische films of series verkrijgbaar zijn...

intexor
30-10-2008, 15:05
Het zou denk ik handig zijn als je even in de titel of in je bericht zelf zet dat je het over Natalia hebt ;)

En je kan wel gelijk hebben dat ze hiermee een primeur heeft, maar ik ga die blu-ray alvast niet aanschaffen want haar muziek is niet meteen mijn ding ;)

Sylver
30-10-2008, 21:38
Ziezo, even aangepast...
Het is dus zeker ook mijn ding niet, omdat ik het nogal meer heb voor het alternatievere genre; maar laat ons bij deze hopen dat het het startschot mag zijn voor een aantal andere Belgische releases...

.:Quadran:.
02-11-2008, 21:39
Het maakt me niet uit of muziek alternatief, poppy of elektronisch is, als het maar kwalitatief en origineel is. Maar over Natalia deel ik jullie mening. Vraag me af of die ooit een opvoeding gehad heeft. Wat een lomp onbeschoft mens is me dat.

En ze heeft geen reden om hoog van de toren te blazen want haar muziek is maar heel gewoontjes (of mag ik zeggen plat). Haar clip van "I Survived You" lijkt wel een afkooksel van de video "The Best" van Tante Tina. En van dat internationaal succes heb ik nog niet veel gemerkt. En als ze dan een sexier uit de hoek wil komen met minirok e.d. lijkt ze een boerenpaard. Zelfs de grootste macho zou nog eleganter in een minirok bewegen. En dan zwijg ik nog over haar ergerlijke grimassen.

Hebben jullie het door dat ik geen fan ben ;-)

Hopelijk komen er interessantere Belgische muzikale blu ray releases :)
Een compilatie met videos van nationale trotsen zoals Hooverphonic, Black Box Revelation, Johnny Berlin, Motek, Freaky Age, Goose, Daan,... zou al interessanter zijn.

Ik kijk ook uit naar de Live at Abbey Road-reeks die binnenkort op Blu Ray uitkomt (internationaal dan).

.:Quadran:.
02-11-2008, 21:46
En doe er dan ook maar enkele van onze muzikale grootheden uit de jaren '80 en '90 bij: TC Matic, Vaya Con Dios, Front 242, Telex, Poésie Noire, Luc Van Acker & Anna Domino,...

Sylver
03-11-2008, 21:39
Hopelijk komen er interessantere Belgische muzikale blu ray releases :)
Een compilatie met videos van nationale trotsen zoals Hooverphonic, Black Box Revelation, Johnny Berlin, Motek, Freaky Age, Goose, Daan,... zou al interessanter zijn.
Hooverphonic lijkt me de grootste kanshebber; het zou mooi zijn mochten ze nog één live-concert releasen op blu-ray met Geike als zangeres. Hooverphonic zal trouwens nooit meer hetzelfde zijn als Geike weg is... :-(

Kan trouwens heel sterk de live-DVD aanbevelen die bij "The Singles" zit; die DVD heeft een super DTS 96/24 soundtrack en bevat naast het live-concert, ook alle videoclips...