PDA

Bekijk de volledige versie : Op 29 Augustus 2002 Verschijnt Spy Game Op Dvd



M Balje
23-06-2002, 11:50
SPY GAME

Specificaties:
Beeld: 2.35:1 anamorfisch
Geluid: Engels Dolby Digital 5.1, DTS
Ondertitels: Nederlands en meer
Leeftijd: 16 Jaar en ouder
Speelduur: 126 min.

Extra's:
• Geheime operaties
• Verwijderde scènes
• Script to Storyboard
• Vereisten voor functie bij CIA
• Audiocommentaar door regisseur Tony Scott
• Audiocommentaar door producenten
• Biosooptrailers
• DVD-ROM materiaal

Mochten er nog meer mensen zijn die informatie hebben over deze dvd dan kan je het hier kwijt.

Bron: Dvdinfo.be

Rochan
23-06-2002, 11:55
SPY GAME

Specificaties:
Beeld: 2.35:1 anamorfisch
Geluid: Engels Dolby Digital 5.1, DTS
Ondertitels: Nederlands en meer
Leeftijd: 16 Jaar en ouder
Speelduur: 126 min.

Extra's:
• Geheime operaties
• Verwijderde scènes
• Script to Storyboard
• Vereisten voor functie bij CIA
• Audiocommentaar door regisseur Tony Scott
• Audiocommentaar door producenten
• Biosooptrailers
• DVD-ROM materiaal

Mochten er nog meer mensen zijn die informatie hebben over deze dvd dan kan je het hier kwijt.

Bron: Dvdinfo.be

Is echt cool, ik baalde ervan dat het in November pas zou uitkomen. Maar nu komt het al Augustus uit. :cool: En nog met DTS.:D Film die ik zeker in mijn collectie wil (heb hem al in de bioscoop gezien en vind het een topper):D :cool:

Philippe
23-06-2002, 12:20
Uitstekende film met schitterende muziek van Nick Glennie-Smith.

Camille
23-06-2002, 14:35
Ik kan niet wachten!
Lijkt me echt een gave film

Tommy Brok
23-06-2002, 14:54
Wil deze ook zeker hebben, heb hem nog niet gezien! Maar is vast de moeite waard!:D!

ferry8
01-07-2002, 00:37
heb heb deze een paar weken gelden in me bezit en het is echt toppie...zeker qua beeld..en de sound...geweldig...DD 5.1 does it again...geen actie film welliswaar maar alle kanalen worden prima benut..!..de film en ook de geluidskwaliteit doet me denken aan Thirteen Days.....dus zeker de aanschaf waard..!

rkrijger
01-07-2002, 07:21
Ik heb de film gezien in de bioscoop en ik vond hem behoorlijk tegenvallen. Veel te pretentieus. Hoop flauwekul om een filterdun plotje te verhullen.

Maar goed, dat is mijn mening...

Rogier Burghout
01-07-2002, 08:20
Tis een redelijke goeie thriller. het verhaal is de eerste keer leuk, de tweede keer ook nog. Maar de derde keer niet echt meer, en das wel jammer. Interactie tussen Redford en Pitt blijft leuk om naar te kijken (vooral omdat Redford brad pitt ziet als zijn protegé).
Maar vwb de specs: de DTS track lijkt me onder voorbehoud. ik had toendertijd de specs gelezen van The Fast and the furious, en daar stons de dts track ook bij. En kijk bij de release: een russische DD track....:(

M Balje
22-07-2002, 14:28
Helaas komt de koop versie pas op 3 Oktober 2002 uit ipv van 29 Augustus 2002.
De huur versie komt aanstaande Woensdag 24 Juli 2002 uit.

Bron: dvd-home.nl

Rochan
22-07-2002, 17:47
Maak niet uit offie nou 29 augustus of 3 oktober uit komt. Schaf hem toch wel aan. En je hebt best weer kans dat winkels zich niet aan de release data houden:rolleyes:

Jason Bourne
22-07-2002, 18:20
Gho, dat is volgens mij ook voor het eerst dat wij hier worden 'getrakteerd' op een DTS track terwijl ze het in engeland moeten doen met een DD 5.1 track. Nu maar hopen dat de DTS track een beetje goed klinkt. :D ;)

Hooked72
24-07-2002, 15:24
Maak niet uit offie nou 29 augustus of 3 oktober uit komt. Schaf hem toch wel aan. En je hebt best weer kans dat winkels zich niet aan de release data houden:rolleyes:

JAMMER MOETEN WE NOG EEN MAANDJE EXTRA WACHTEN

Jason Bourne
26-07-2002, 17:03
Ajajaj, kom net terug van de videotheek waar ik ook spy game zag staan. Er stond wel een DTS track op, alleen deze was frans. Hopelijk krijgen we dit gezeik na JP III niet nog es een keer.:(

Kasper P.
26-07-2002, 21:59
Ik las net dat eigenlijk Mike van Diem (van Karakter) deze film zou regiseren. Jammer was misschien een goede entree voor hem in Hollywood geweest...........