PDA

Bekijk de volledige versie : Perfect Storm, The [Blu-ray Disc]



Marcel den Haan
02-11-2008, 15:24
Perfect Storm, The

Het waargebeurde verhaal over een groep vissers, nu in High Definition.

Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=3618)

Werner
02-11-2008, 22:06
Ik heb één ergernis over deze film (altijd gehad):
Hoe kan men weten dat dit een "waargebeurd" verhaal is als de boot met man en muis is vergaan? Hebben ze nog gauw even met hun GSM naar de kustwacht gebeld om te melden dat ze aan het verzuipen waren of zo?

Vogeltje29
03-11-2008, 06:16
Ik heb één ergernis over deze film (altijd gehad):
Hoe kan men weten dat dit een "waargebeurd" verhaal is als de boot met man en muis is vergaan? Hebben ze nog gauw even met hun GSM naar de kustwacht gebeld om te melden dat ze aan het verzuipen waren of zo?

Ach....'t is maar een film!:popcorn: :bier:
Niemand weet hoe ze zijn vergaan dus heeft de film gewoon de bootje laten zinken.1 ding staat vast:Ze zijn nooit meer terug gekeerd zoals je op het laatst van de film gezien heb met begrafenis waarvan er geen lijken liggen want die zijn al begraven in de zee!

Frank
03-11-2008, 06:23
Ooit van spoilers gehoord, Vogeltje?

Roy de Jong
03-11-2008, 07:14
Ooit van spoilers gehoord, Vogeltje?

Geregeld ;)

nmbs
23-02-2009, 18:39
Mooie release, jammer dat Warner met Blu-ray de moeite niet meer neemt om commentaartracks te ondertitelen. Alleen Chinese en Koreaanse subs, maar daar zijn we niets mee.

Frank
23-02-2009, 18:43
Warner ondertitelde bij DVD's de audiocommentaren ook al niet, dus ik sta er niet van te kijken dat ze dat bij blu-ray ook niet doen. Bij de blu-ray van The Goonies is het audiocommentaar trouwens wel ondertiteld.