PDA

Bekijk de volledige versie : ondergewaardeerd allerlei



Philippe
23-06-2002, 13:27
Welke acteurs, actrices, films worden volgens jullie onderwaardeerd. M.a.w. wie krijgt niet de aandacht die hij/zij verdient, wie heeft meer in zijn mars dan hij/zij tot nu toe heeft kunnen tonen, welke film blijft onterecht op de onderste schappen van de videotheek liggen door zijn onbekendheid (voor het grote publiek) e.d.

* acteur: Robert Patrick (Terminator 2, X-Files), Peter Stormare (Armageddon), Edward Furlong (Terminator 2, American History X)
* actrice: Claire Forlani (The Rock, Antitrust)
* film: Cube, Pin, Untamed Heart

Zijn zo de eersten waar ik aan denk.

R. Schaap
23-06-2002, 13:30
De film INSTINCT

Waarom kent bijna niemand die schitterende film??????

Philippe
23-06-2002, 13:33
De film INSTINCT

Waarom kent bijna niemand die schitterende film??????

Volledig mee akkoord Rein. Hopkins en Cuba Gooding Jr. Acteren hier ronduit geweldig. Zo zie je maar dat een uitstekende en bekende cast niet altijd garant staat voor naambekendheid.

R. Schaap
23-06-2002, 13:35
inderdaad, hoewel The Score dat juist wel weer bevestigd.

Ach, ik geniet nog vaak van Instinct, hoewel de dvd release niet veel soeps is blijft hij schitterend voor mij.

F. Philipsen
23-06-2002, 13:46
Ik vond Instinct een butt-film...maar goed...ieder zijn meug

Philippe
23-06-2002, 13:56
Forest Whitaker is best wel bekend en speelt in veel films maar toch heeft deze man meer mogelijkheden dan we tot nu toe gezien hebben.

Vond hem uitstekend in 'Light It Up' (nog zo'n ondergewaardeerde film) en Witness Protection om er maar enkele te noemen.

Yi-Long
23-06-2002, 14:18
-Larenz Tate (menace II society, Love Jones)
-Julianne Marguiles (ER)
-Yuen Biao (The Prodigal Son, Dragons Forever, On The Run)

M_KOS
23-06-2002, 15:24
vele oude acteurs dan kunnen de huidige acteurs nog leren hoe ze moeten acteren.

daar heb ik het over:

charlton heston
yul barner
rex harrison
jack hawkings
peter o tool
john wane
clint eastwood
charles bronsen
liz tralor
richard burton

En verder films van wiliam whyler en cecil b demiles en david lean daar kan een spielberg nog van leren.

Philippe
23-06-2002, 15:34
Ving Rhames (Mission Impossible, Kiss Of Death, People Under The Stairs, Striptease)

Philippe
23-06-2002, 15:42
Brian Dennehy (First Blood, Cocoon, To Cath A Killer, Fail Safe)

Lex v/d Moolen
23-06-2002, 15:44
vele oude acteurs dan kunnen de huidige acteurs nog leren hoe ze moeten acteren.

daar heb ik het over:

yul barner [/b]Hier bedoel je Yul Brynner neem ik aan, de kale uit Magnificent Seven en The Ten Commandments. Zeker een goed acteur

M_KOS
23-06-2002, 15:46
[/b]Hier bedoel je Yul Brynner neem ik aan, de kale uit Magnificent Seven en The Ten Commandments. Zeker een goed acteur

yepz

ben niet zo goed in namen te spellen

Nathan Strik
23-06-2002, 17:15
De film INSTINCT

Waarom kent bijna niemand die schitterende film?????? Ik ken hem wel. En ik vind het een zeer goede film. Hopkins kan sowieso bijna nooit stuk bij mij.

martin
23-06-2002, 17:24
Ik vind Gary Sinise een goeie speler, al heeft hij wel wat in goeie films mee gespeeld zoals Snake Eyes/Apollo 13/Mission to marss. Toch is hij nooit echt een ster speler geworden.

Dane
23-06-2002, 17:27
Ik vind Gary Sinise een goeie speler, al heeft hij wel wat in goeie films mee gespeeld zoals Snake Eyes/Apollo 13/Mission to marss.

En Luitenant Dan in Forrest Gump, ook een zeer aardige rol dacht ik zo.

Elwood.

martin
23-06-2002, 17:40
En Luitenant Dan in Forrest Gump, ook een zeer aardige rol dacht ik zo.

Elwood.

Precies, hij staat bij mij hoog in het vaandel kwa niet zo bekende speler.

Volgens mij speelt hij ook in Dead Calm ?

Dane
23-06-2002, 17:43
Precies, hij staat bij mij hoog in het vaandel kwa niet zo bekende speler.

Volgens mij speelt hij ook in Dead Calm ?

Die film ken ik helaas niet, maar idd een niet echt bekende speler, die iedereen toch wel bekend voorkomt.

Elwood.

Philippe
23-06-2002, 17:50
Precies, hij staat bij mij hoog in het vaandel kwa niet zo bekende speler.

Volgens mij speelt hij ook in Dead Calm ?

Ik denk niet dat Sinise in Dead Calm meespeelt als je het hebt over die film met Nicole Kidman. Sam Neill speelde haar man en Billy Zane de slechterik.

Lex v/d Moolen
23-06-2002, 18:52
En Luitenant Dan in Forrest Gump, ook een zeer aardige rol dacht ik zo.Absoluut gelijk. Zeer goed geacteerd, maar niet echt ondergewaardeerd, want hij had immers een Oscar en Golden Globe nominatie met deze rol. Ook mooi om te zien in de extra's van de S.E. is hoe ze de benen overal digitaal hebben weggewerkt.

martin
23-06-2002, 19:27
Ik denk niet dat Sinise in Dead Calm meespeelt als je het hebt over die film met Nicole Kidman. Sam Neill speelde haar man en Billy Zane de slechterik.

dat zoeken we op, sam niell is toch die kerel die ook in jurassic park speelt ??

martin
23-06-2002, 19:29
oke je hebt gelijk: ;)

http://uk.imdb.com/Title?0097162

Philippe
23-06-2002, 19:29
dat zoeken we op, sam niell is toch die kerel die ook in jurassic park speelt ??

Inderdaad Martin.

Philippe
23-06-2002, 19:35
Joe Morton (Speed, The Astronaut's Wife)

martin
23-06-2002, 19:42
Micheal Wincott is ook zo'n figuur die niet echt de credits krijgt.

http://uk.imdb.com/Name?Wincott,+Michael

martin
23-06-2002, 19:45
Joe Morton (Speed, The Astronaut's Wife)

moest even zoeken wie dat ook alweer was:
Joe Morton .... Miles Bennett Dyson, Director of Special Operations; Cyberdyne Systems

Die neger dus.

HarryCallehan
23-06-2002, 20:27
Ik vind Gary Sinise een goeie speler, al heeft hij wel wat in goeie films mee gespeeld zoals Snake Eyes/Apollo 13/Mission to marss. Toch is hij nooit echt een ster speler geworden.

Ja inderdaad. Hij speelde trouwens ook een geweldige badguy in Ransom.... Prima acteur!!

Lourens
23-06-2002, 20:40
De acteur Ving Rhames vind ik aardig ondergewaardeerd.
Speelde onder andere in:
- Pulp Fiction (Marsellus Wallace)
- Baby Boy
- Con Air

John Steed
24-06-2002, 13:13
uuuh...Showgirls?

Gerben van der Leun
24-06-2002, 13:25
De film INSTINCT

Waarom kent bijna niemand die schitterende film??????

Heb er van genoten... tegenwoordig voor een appel en een ei te koop...

Louis Bouduin
24-06-2002, 14:37
Vrijwel al onze Europese klassiekers zijn ondervertegenwoordigd en ondergewaardeerd in DVD land. Zelfs in de cinema krijgen ze nauwelijks nog een poot aan de grond. De Amerikanen hebben veel beter begrepen dat zelfs middelmatige troep met de juiste promotiecampagne toch nog een redelijk behouden koers kan varen. Terwijl het in dit continent behelpen is.

ferry8
24-06-2002, 14:55
Dellroy Lindo....met name in de film Heist....toppie..!

BrianB
24-06-2002, 16:00
Volgens mij vinden veel mensen Twister een slechte film, terwijl ik die heel goed vind.

ferry8
24-06-2002, 19:37
Thirteen Days......in de bioscoop heeft ie het slecht gedaan.....ik weet niet waarom maar het is echt een toppie hoor..!

Edwin V
25-06-2002, 06:52
Johnny Depp. Die kan echt 100 verschillende types spelen.

Edwin V
25-06-2002, 06:53
Thirteen Days......in de bioscoop heeft ie het slecht gedaan.....ik weet niet waarom maar het is echt een toppie hoor..! Vind ik ook, spannende film waarvan je de afloop al weet.

Rogier Burghout
25-06-2002, 08:42
Ik vind Jean Reno ook altijd errug goed spelen, zowel zijn good-guy rollen (Ronin, Léon) als zijn bad-guy rollen (MI). Verder vind ik Guy Pierce ook een erg veelzijdige acteur worden. Van zijn redelijk onderdanige karakter in L.A. Confidential naar zijn superieure rol in Memento naar zijn zo´n typische bad-guy in The Count of Monte Christo. Van deze acteur horen we nog veel meer....

Rogier Burghout
25-06-2002, 08:45
Johnny Depp. Die kan echt 100 verschillende types spelen.

Klopt, hoewel ik hem in From Hell niet echt sterk vond. Zijn rol leek een beetje op die in The Ninth Gate, maar die film vond ik een stuk sterker.

martin
25-06-2002, 18:09
Depp is in Blow wel weer lekker opdreef met zijn beepbop haardracht. ;)

Kaplan
25-06-2002, 19:02
Spike Lee's joint Malcolm X

Philippe
25-06-2002, 19:25
Mark Wahlberg.

R. Schaap
05-04-2003, 14:50
up

Instinct

Joey Lindeman
06-04-2003, 18:48
Wat dachten jullie van onze man Rutger Hauer?
Hij had werkelijk een groot acteur kunnen zijn. Aan zijn acteerwerk lag het niet. Maar wees nou eerlijk, de meeste films waar hij in speelde staken niet boven de middelmaat uit of waren zelfs B-films.
Over een ondergewaardeerde film gesproken... Surviving the game- met Hauer in de hoofdrol- heeft de bioscoop geloof ik nooit gehaald. zonde, want het was een goede film.

Ernest Hamstra
06-04-2003, 19:00
Film:
- The Gift
- Cop Land
- Hollow Man

Acteur:
- Powers Boothe
- David Morse
- Gary Cole
- Greg Kinnear

Mark de Jong
06-04-2003, 19:00
The Blair Witch Project...

Joey Lindeman
06-04-2003, 19:07
The Blair Witch Project...

The blair witch project??? Ondergewaardeerd? Probeer jij discussie uit te lokken ofzo? (opzich logisch aangezien dit een discussie forum is)
Sorry hoor, maar die film werd naar mijn idee de hemel in geprezen!

Hilde
06-04-2003, 19:17
Atlantis The Lost Empire vind ik een goeie film maar hij word ondergewaardeerd omdat wij het met de pan en scanversie moesten doen en met minder extra's . Zelf heb ik de UK-versie. Daar staan wel meer extra's op maar dat zijn allemaal van die videoclipjes. Ik kocht hem meer vanwege het orginele beeldformaat van de film

Mark de Jong
06-04-2003, 19:49
The Blair Witch Project...

The blair witch project??? Ondergewaardeerd? Probeer jij discussie uit te lokken ofzo? (opzich logisch aangezien dit een discussie forum is)
Sorry hoor, maar die film werd naar mijn idee de hemel in geprezen!

Joey, ik ben het volkomen met je eens, maar ik bedoelde eigenlijk nadat bekend was gemaakt dat het om een nepverhaal ging.

HarryCallehan
06-04-2003, 20:08
Brian Dennehy (First Blood, Cocoon, To Cath A Killer, Fail Safe)

Juist ja... en dan vergeet je nog zijn beste films:
F/X en F/X2 en het geweldige Gorky Park..

HC

Maguffin
06-04-2003, 22:37
Wat dachten jullie van onze man Rutger Hauer?


Soderbergh en Clooney hebben gezegd meneer Hauer op sleeptouw te gaan nemen en zullen hem iig een leuk rolletje in Oceans 12 gaan geven (dat zich geloof ik ook voor een gedeelte in A'dam afspeelt).
Hopelijk blijft dit niet bij een gerucht en maken ze het ook waar.

Ondergewaardeerde films...ach zijn er zoveel, maar Enemy at the gates Dark City en The Fisherking zijn er twee waar ik meteen aan moet denken.
En Hollow man krijgt in mijn ogen de waardering die het verdiend :).

Fox
31-07-2003, 11:16
Rutger Hauer
Donald Sutherland
Kevin Bacon
Gary Sinise
Forest Whitaker

The Doors!!!!
American Psycho
The Beach
Crying Freeman
Eyes Wide Shut
Fallen