PDA

Bekijk de volledige versie : geen DVD in doosje ???



Peter van santbrink
02-11-2008, 23:08
Heb tijdje geleden tijdens Dol Dwaze Dagen van de Bijenkorf de dvd Das Leben der Anderen gekocht, was in de aanbieding en titel lag geseald op aparte tafel samen met andere titels die speciaal in de aanbieding waren

maak 'm vandaag open blijkt er geen dvd in te zitten ???

weet dat Van Leest dvd's niet in doosje doet maar deze was geseald, dus hoe kan dit ?

bon heb ik niet meer, wel betaald via pin, heeft het zin om langs te gaan of is dit kansloos ?

andere mensen dit probleem gahad bij gesealde titels van de DDD ?

Jordy van Buel
02-11-2008, 23:13
Ik denk dat je vrij kansloos staat, is weer een een goede leer voor de volgende keer: Gekochte films altijd direct uitpakken en de disc (indien aanwezig ;)) nakijken op krasjes of andere oneffenheden.

Ralfers
03-11-2008, 06:36
Je kunt het toch altijd proberen :) En anders een mailtje naar de uitgever van de DVD ;) Wil ook wel eens helpen :)

Patrick van den Hul
03-11-2008, 08:31
Winkel kunnen toch gewoon hersealen? Lijkt mij dat ze per ongeluk weer een seal gedaan hebben om de titel, maar vergeten zijn de DVD erin te stoppen.

Als dat het geval is, hebben ze nu een disk te veel. Ik weet niet hoeveel er daar liggen in de winkel van die titel, maar misschien kunnen ze beide aantallen vergelijken en dan heb je je bewijs.

Hoe dan ook, altijd proberen natuurlijk!

le-nnart
03-11-2008, 09:34
bij de bijenkorf zijn ze niet zo lastig, en als je je pin afschrijft meenemt kunnen ze de bon opzoeken.

Absoluut proberen, en anders op zaterdmiddag veel stampei maken.

TJ Weissel
03-11-2008, 10:53
Juist, je hebt betaalt... gewoon langsgaan service geboden zullen ze je gewoon 'n exemplaar geven, liever de kans dat ze 'n beetje verlies maken dan 'n potentiele klant te verliezen.