PDA

Bekijk de volledige versie : MM - Amsterdam Arena



jack020
03-11-2008, 06:59
Nu 9 schijfjes en een game kado bij aanschaf BR player, naast bestaande acties Samsung en Sony!

le-nnart
03-11-2008, 07:43
Idem MM almere

Peter van santbrink
03-11-2008, 12:30
valt daar de ps3 ook onder ?

le-nnart
03-11-2008, 13:07
Nee

*TIMMIE*
03-11-2008, 14:03
Breda ook

mr_style
03-11-2008, 15:07
Nationale Mediamarkt ook zoals Arnhem, Rotterdam, Eindhoven, Ede, Utrecht, Zoetermeer enzz...

Valderama
05-11-2008, 10:50
Gaaf. Hebben ze de panasonics 35 en 55 ook te koop staan? Weet iemand ook voor welke prijzen deze daar weg mogen?

Sylver
05-11-2008, 12:17
Als je dan ook nog eens de 6 gratis blu-rays meetelt van Sony (aktie loopt momenteel), dan krijg je zowaar 15 blu-rays!

Ik vraag me af of indien ik een Sony BR-speler in Nederland koop, ik dan ook het Nederlandse kasticket kan binnendienen bij Sony België voor de gratis blu-rays.
De aktie loopt ook in België en ze vermelden enkel dat je een aankoopbewijs en barcode moet versturen; een Nederlands aankoopbewijs zou dus in principe moeten lukken?

EDIT: In de kleine lettertjes staat dat het toestel in België moet aangekocht zijn. Dus een toestel aangekocht in NL kan niet gebruikt worden voor de Sony-aktie...

P.S.: Heeft toevallig iemand het aktiefoldertje van Sony Nederland online staan?
Misschien dat je bij Sony Nederland een Belgisch leveringsadres mag opgeven voor de 6 blu-rays?

PLAGU3LORD
05-11-2008, 13:22
Als je dan ook nog eens de 6 gratis blu-rays meetelt van Sony (aktie loopt momenteel), dan krijg je zowaar 15 blu-rays!

Ik vraag me af of indien ik een Sony BR-speler in Nederland koop, ik dan ook het Nederlandse kasticket kan binnendienen bij Sony België voor de gratis blu-rays.
De aktie loopt ook in België en ze vermelden enkel dat je een aankoopbewijs en barcode moet versturen; een Nederlands aankoopbewijs zou dus in principe moeten lukken?

EDIT: In de kleine lettertjes staat dat het toestel in België moet aangekocht zijn. Dus een toestel aangekocht in NL kan niet gebruikt worden voor de Sony-aktie...

P.S.: Heeft toevallig iemand het aktiefoldertje van Sony Nederland online staan?
Misschien dat je bij Sony Nederland een Belgisch leveringsadres mag opgeven voor de 6 blu-rays?
Actievoorwaarden:


Deze actie is alleen geldig voor aankopen en leveringen die gedaan zijn bij een in Nederland gevestigd verkooppunt.
Deze actie is alleen geldig voor aankopen die gedaan zijn tussen 1 oktober 2008 t/m 30 november 2008 en zolang de voorraad strekt.
Deze actie is niet geldig bij aankopen van showroommodellen en in combinatie met andere Sony acties.
Deze actie is alleen geldig op de actiemodellen BDP-S300, BDP-S350, BDP-S500, BDP-S550, HTP-BD2RSF, HTP-BD35SS, HTP-BD35SF, BDV-FS350, HTP-BD350IS.
Stuur de volledig ingevulde originele waardecoupon, de originele streepjescode (op de verpakking) van uw Sony Blu-ray disc speler of Home Theatre Systeem en een kopie van uw kassabon in een voldoende gefrankeerde envelop naar: Sony Blu-ray Actie, Postbus 40027, 6203 BJ Maastricht
De ingevulde originele waardecoupon, de originele streepjescode (op de verpakking) en een kopie van de kassabon dienen vóór 15 december 2008 bij het handlingsbureau binnen te zijn.

Sylver
05-11-2008, 13:47
Dank u wel voor uw reactie, PLAGU3LORD!

Heb ondertussen gebeld naar Sony Nederland; ze verzenden de blu-ray's enkel naar Nederlandse adressen, ook al is het toestel in Nederland aangekocht.

Jammergenoeg dus niet mogelijk voor Belgische kopers :( , tenzij je ook nog een Nederlands adres hebt (of evt. dat van Nederlandse vrienden).
Ik vond het nochtans -in combinatie met de MediaMarkt aktie- wel een heel leuk aanbod...

zulu
14-11-2008, 22:27
Heb in april 2008 een Sony Vaio met HD beeldscherm aangeschaft. Toen was ons ook een Blue Ray disc beloofd. Maar die disc hebben nog niet gekregen (d.d. 14 Nov 2008). Uiteraad hebben we een case moeten aanmaken (de enige manier Sony met hun klanten contact onderhoudt en 'service' verleent). Maar dat helpt niets. De help desk blijft leugen verkondigen. Ze doen echt alles om je geduld op de proef te stellen. Soms worden we gebeld door afdeling A die dan vraagt of wij de disc al binnen hebben. De dag daarna schreef afdeling B dat ze gebeld hebben maar geen antwoord (grote onzin, want ons telefoon registereerd elke oproep) en wilde de case sluiten?!!! Hoe is dit mogelijk. Voorlopig kan ik niet naar Badhoevedorp. Heb zin om de boel daar even te verbouwen.

Heeft iemand betere ideeen? Ben van plan een klacht in te dienen, maar wel bij Sony in Japan. Maar u begrijpt het, geen contact gegevens bekend.

ralfbosz
29-01-2009, 20:10
Zag een boel titels liggen voor €15,99, zoals:

Rocky Balboa, X-Men 3, Speed, Walk The Line...

Erminio
21-01-2010, 11:44
10 TITELS voor €39,- : EARTH, RESERVOIRDOGS, UNDERWORLD, THE BANK JOB, THE LIBRARIAN 2, SAW IV, THE NEVERENDING STORY, SUPERHERO MOVIE, MICHAEL CLAYTON EN RAMBO.
http://dailymania.mediamarkt.nl/?feed_21012010_10_blu_rays

rrjobse
22-01-2010, 08:48
Zag dezelfde pack van 10 bij MM Rijswijk voor €49,-. Wilde net bestellen op dailymania, maar met thuisbezorgen komt er €10 bij. En eigenlijk vind ik de titels niet interessant en heb ik er al een paar...