PDA

Bekijk de volledige versie : Blu ray twijfel



Valderama
03-11-2008, 22:01
Ik wil de overstap gaan maken naar Blu Ray. Spelers die ik op dit moment op het oog heb zijn de Samsung BDP1500 en de Sony BDP-S350.

Met alle nieuwe audioformaten e.d. raak ik eventjes de weg kwijt en hoop op hulp om te kunnen bepalen wat technisch (icm mijn huidige apparatuur) de beste speler is.

Met mijn nieuwe Samsung LE40A656 ben in ik ieder geval verzekerd van een mogelijke 1080/24p weergaven. Wil de speler middels HDMI aansluiten op mijn Marantz receiver, wat er dan met het beeld en de audio gaat doen weet ik even niet zeker. Weet ook niet wat het beste audioformaat is wat mijn receiver aan kan en waar ik de Blu Ray speler dan op zou moeten instellen.

Advice anyone?

Alexander D
03-11-2008, 22:10
Heeft de SR4500 een hdmi aansluiting?

Volgens mij niet.

Valderama
03-11-2008, 22:20
Oei, vergeten aan te passen. Ik heb nu de SR4001. Deze heeft 2 HDMI in.

DVDProfilersFilmgek
06-11-2008, 17:53
Oei, vergeten aan te passen. Ik heb nu de SR4001. Deze heeft 2 HDMI in.

Mijn switch heeft er 4 en hij doet er net zoveel mee als je Marantz...... helemaal niets, alleen maar doorschakelen:mrgreen:

Je reciever kan geluid via de optische kabel aan, iets beter als dat je van DVD gewend bent, DD5.1 maar ook DTS in een hogere bitrate. Speler gewoon rechtstreeks aansluiten op je TV, audio via optisch naar je receiver.

BR DVD speler? die je voor de prijs het beste bevalt of die je het beste beeld geeft.... voor je audio zal het met deze opstelling niet veel uitmaken:bier: