PDA

Bekijk de volledige versie : Dr. No [Blu-ray Disc]



Arnold van Oostrum
04-11-2008, 12:58
Dr. No

De allereerste Bond … komt in fraaie HD kwaliteit erg mooi tot zijn recht.

Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=3620)

Tom Wollaert
04-11-2008, 16:43
Klein foutje, het woord "twijfel" mist:


Dit is zonder de mooiste beeldpresentatie van Dr. No.;)

Ziet er wel schitterend uit voor die leeftijd!

homernt
04-11-2008, 17:44
Ik heb deze van het weekend zitten kijken man wat een mooi beeld.(y)

Exxon
04-11-2008, 18:57
Als je beseft dat binnenkort de 21ste officiële Bondfilm in première gaat, is dat een hele prestatie.

Is Quantum of Solace niet de 22e?

Zoolander
04-11-2008, 19:20
Ursula Undress ziet er stunning uit in HD!!!

Aloys
04-11-2008, 19:53
Is Quantum of Solace niet de 22e?
Inderdaad.

Tarkus
14-10-2012, 12:37
En nu de film nog eens opnieuw bekeken, ditmaal op blu-ray.
En het is vooral het geluid dat een boost heeft gekregen tegenover de eerste DVD versie.
Maar ook de beelden zijn gevoelig verbeterd, ben benieuwd of alle filmen zo prachtig zijn opgeknapt, want heb ze uiteraard nu allemaal op het prachtige schijfje dat blu-ray toch is.

Commentaar 2011:
De allereerste Bond-film en de start van een hele reeks.
Deze film is meteen ook een van de beste uit de reeks en zette de carrière van Sean Connery meteen op de sporen, hij zou later bewijzen dan hij ook meer kon dan alleen James Bond vertolken.
Het verhaal is ook prima in deze film en, hoewel het nu een beetje oubollig overkomt, ook de actie is goed.
Het was voor mij al een hele tijd geleden, maar ik heb terug plezier aan de film beleefd, en heb hem nu wel volledig gezien, in mijn kinderjaren toen ik de film voor het eerst zag hield ik mijn ogen dicht bij de spinscène, zo goed kan ik me de eerste keer nog herinneren, ik vond die scène toen te griezelig. :)

martwout
14-10-2012, 13:02
De documentaire op de schijf over het restoren van het beeld van de collectie was erg interessant.