PDA

Bekijk de volledige versie : Jouw koopgedrag...



Soesanto Bosari
23-06-2002, 16:37
Ik heb gezien dat er een aantal leden zijn met een grote dvd collectie. Ik vraag me af hoe ze aan zo´n hoog aantal dvd´s komen.... vooral kopen:D.

Maar wat ik ook wil weten is waar je dat doet en hoeveel tijd je eraan besteed.

Hoe koop je je dvd´s? Winkel, internet, bestelcatalogus?
Waar doe je dat en hoe vaak doe je dat?

martin
23-06-2002, 17:27
Ik probeer het bij 1x per week tehouden, meestal op donderdag even naar me vaste DVD-Dealer, dan loop ik alle DVD's na om tekijken of er iets nieuws tussen zit of een leuke aanbieding.
Tjsa het "grote" aantal is omdat ik al 3 jaar bezig bent.

Soesanto Bosari
23-06-2002, 17:31
374/(3*52)= ± 2,4 dvd´s per week.
De vaste dvd dealer: DVD specialshop of een winkel die ook dvd´s verkoopt?

Dane
23-06-2002, 17:34
Ik koop meestal iig een keer in de 2 weken wel een dvd'tje, meestal een winstpakker bij de makro, maar die heeft de afgelopen weken niet echt toppers in de aanbieding gehad, maar het budget wil er bij mij ook nog wel eens in schieten....

Elwood.

Soesanto Bosari
23-06-2002, 17:39
meestal een winstpakker bij de makro

Elwood.

Om bij de Makro te winkelen, moet je toch onderneming voor zijn?
Of is er een Macro voor particulieren?

Dane
23-06-2002, 17:41
Om bij de Makro te winkelen, moet je toch onderneming voor zijn?
Of is er een Macro voor particulieren?

Mn ouders zijn de eigenaars van een cafe/zalencentrum, we hebben zelfs de luxe van 2 goldcards.

Maar als je iemand kent met een makro pas, kun je die zo lenen en naar de makro toe gaan.

Elwood.

Soesanto Bosari
23-06-2002, 17:51
Thank you very much.

Ik heb niet beschreven hoe ik zelf dvd´s aanschaf.

Eens in de zoveel tijd dat ik mijn tijd vertoef in het centrum van Rotterdam, kan ik het niet laten om een bezoekje te brengen aan de Media Markt, Free Record Shop en wat andere zaakjes die DVD´s als een van de te verkopen artikelen in de schappen heeft. Daarnaast kan ik het ook niet laten om wat junkfood te halen.

Meestal ga ik om een andere reden de stad in, maar eindig altijd met een tasje met daarin een wat langwerpige doosje gevuld met een glimmend schijfje.
Heb nog niet zoveel dvd´s, maar dat komt waarhschijnlijk omdat ik niet zo vaak de stad in ga.

Ik heb nooit besteld via internet. Een do of don´t?

Matt D
23-06-2002, 17:53
meestal heb je geen problemen met bestellen op internet, als er dan wel al eens problemen zijn is wel meer werk om op te lossen dan bij een aankoop gewoon in de winkel

Soesanto Bosari
23-06-2002, 17:53
meestal heb je geen problemen met bestellen op internet, als er dan wel al eens problemen zijn is wel meer werk om op te lossen dan bij een aankoop gewoon in de winkel

Welke site beveel je aan?

Matt D
23-06-2002, 17:56
hangt af van genre en regio 1

gewoon benelux uitgaves : dvdzone2

uk : mr bensons of blackstar (goede service maar nt goedkoop)

hong kong en asian films : dddhouse en hivizone

regio 1 ben ik zelf op zoek naar een verdeler die shipt vanuit de eu, vroeger paar keer dvdboxoffice maar ben nt meer echt tevreden over hun service, ik ben van plan om eens future entertainment te proberen

Soesanto Bosari
23-06-2002, 18:11
hong kong en asian films

Ik zie dat je een asian film fan bent.
Welke film van Jet Li vind je qua vechttechnieken het best?

martin
23-06-2002, 18:47
374/(3*52)= ± 2,4 dvd´s per week.
De vaste dvd dealer: DVD specialshop of een winkel die ook dvd´s verkoopt?

Kwam eerst veel bij Ro-disc in rotterdam, nu de laatste 1.5 jaar bij correct. soms koop ik via een goeie kennis in het buitenland.

Soesanto Bosari
23-06-2002, 19:14
Kwam eerst veel bij Ro-disc in rotterdam, nu de laatste 1.5 jaar bij correct. soms koop ik via een goeie kennis in het buitenland.

Als Correct het niet heeft, vergeet het dan maar!
Geldt dat ook voor dvd´s?

GJB
23-06-2002, 19:18
Hoe koop je je dvd´s? Winkel, internet, bestelcatalogus?
Waar doe je dat en hoe vaak doe je dat?

Ik koop vooral bij play, zo'n 75% van mijn collectie komt hier vandaan. Heb niets dan goede ervaringen hier mee.
Het overige koop ik bij DVDZone2 en de FRS.
Ik koop door de band genomen tussen de 3 en 6 dvd's per week. Dat ligt eraan wat er uit komt.

martin
23-06-2002, 19:24
Als Correct het niet heeft, vergeet het dan maar!
Geldt dat ook voor dvd´s?

correct heeft wel veel, maar niet alles. ro-disc is dan wel DE speciaal zaak van rotterdam.

ttourist
23-06-2002, 20:20
Ik koop vooral bij play, zo'n 75% van mijn collectie komt hier vandaan. Heb niets dan goede ervaringen hier mee.


Ik heb daar onlangs voor het eerst besteld. De 2 DVD's zijn nu bijna 2 weken geleden verzonden volgens de website, maar ik heb nog steeds niets ontvangen (ook geen email ter bevestiging van de bestelling noch de verzending trouwens). Iemand anders ook dergelijke ervaringen met play?

Hans

Matt D
23-06-2002, 20:22
Ik zie dat je een asian film fan bent.
Welke film van Jet Li vind je qua vechttechnieken het best?

ik zou je dan de once upon a time in china serie aanraden

J. Rim
23-06-2002, 20:28
Bij mij kan het nogal verschillen.:) :) :)
De ene keer komt er veel DVD´s uit die ik leuk vind en de andere keer zit er heel weing of helemaal niets van mijn gading bij.:D

Jenny Rim

Joost v.d. Ham
23-06-2002, 20:36
Ik heb daar onlangs voor het eerst besteld. De 2 DVD's zijn nu bijna 2 weken geleden verzonden volgens de website, maar ik heb nog steeds niets ontvangen (ook geen email ter bevestiging van de bestelling noch de verzending trouwens). Iemand anders ook dergelijke ervaringen met play?

Hans

Nee, niet bij mij zijn de bestellingen altijd binnen een week binnnen via play. Een bevestiging krijg je nooit daar.

Joost v.d. Ham
23-06-2002, 20:39
mijn koopgedrag verschilt nogal, meestal koop ik twee dvd's per week, maar dit ligt meer aan mijn budget!
Ik studeer in het centrum van Utrecht en loop dus dagelijks even de vaste dvd-route, het meest heb ik gekocht bij de FRS. Eind dit jaar komt er eindelijk een MM in Utrecht!!!!!!

Soesanto Bosari
23-06-2002, 20:52
mijn koopgedrag verschilt nogal, meestal koop ik twee dvd's per week, maar dit ligt meer aan mijn budget!
Ik studeer in het centrum van Utrecht en loop dus dagelijks even de vaste dvd-route, het meest heb ik gekocht bij de FRS. Eind dit jaar komt er eindelijk een MM in Utrecht!!!!!!
Heb jij een Hans Teeuwen DVD?

Joost v.d. Ham
23-06-2002, 20:56
Heb jij een Hans Teeuwen DVD?
nee drie:D

Dane
23-06-2002, 20:57
Heb jij een Hans Teeuwen DVD?

Iemand heeft me laatst "leuke dingen doen" toegestuurd, audio, voor in winamp, vrij hard, maar wat heb ik gelachen:D

Elwood.

Dane
23-06-2002, 20:58
Ja joost83, dat stukje ook uit je sig, hahaha:D

Elwood.

Tossie
23-06-2002, 21:36
Ik heb nooit besteld via internet. Een do of don´t?

Een do: Kijk eens naar een paar australische sites. Stuk voor stuk goedkoop en van alle heb ik al eens besteld. Niet snel (moet tenslotte ver weg komen. Gemiddeld 2 weken), maar wel betrouwbaar.

Kijk eens op:

www.ezydvd.com.au
www.fbo.com.au
www.devotedvd.com.au

Robert.

Glenn Smits
23-06-2002, 22:01
heb geen grote collectie ofzo maar ik ga meestal eens in de maand op donderdagavond (koopavond) de donderdag nadat me salaris binnen is ff op pad om dvd's aan te schaffen en dan kom ik gelijk met een handvol thuis maar het gebeurt ook vaak dat ik er niet op uit ben en er dan toch op stuit omdat ik het niet kon laten om de (FRS) in te lopen. Ik bestel alleen via internet als ik een dvd niet kan vinden of als een dvd's extreem goedkoop is vergeleken met de winkel zoals destijds Silence of the Lambs. Ik kom ongeveer 5 keer per maand in dvdwinkels denk ik gemiddeld.

R. Schaap
23-06-2002, 22:13
ik heb veel op internet besteld bij frs en skyradio. Omdat ik geen CreditCard heb bestel ik niet in Australie. Volgend jaar heb ik wel zo'n ding en dan ga ik bestellen in aussieland, vet goedkoop daar.

Verder loop ik 1x per week in de MediaMarkt groningen en 1x frs. Ik ken mijn gemiddelde niet, reken ik nog weleens uit. De laatste tijd ging het erg hard vanwege de skyradio actie. Daarvoor 2 per week ofzo.

Soesanto Bosari
23-06-2002, 22:27
Na bijna 1 dag in het forum te staan, kan ik concluderen dat vooral FRS en MM het goed doen.

Eigenlijk kan ik nog geen conclusies trekken, maar deed dat toch!

R. Schaap
23-06-2002, 22:28
je hebt gelijk hoor. MM is voor velen de nummer 1 winkel wat dvd en dvdhardware betreft. Logisch, want veel aanbod.

Tossie
23-06-2002, 22:33
Na bijna 1 dag in het forum te staan, kan ik concluderen dat vooral FRS en MM het goed doen.

Eigenlijk kan ik nog geen conclusies trekken, maar deed dat toch!

Zou niet te snel conclusies trekken. Veel mensen halen hun DVD's echt vaak uit het buitenland (Australie). MM heeft veel, maar is zeker niet echt goedkoop altijd. De aanbiedingen zijn vaak spectaculair, maar de rest ligt voor een veel te hoge prijs.
Goedkoop is het echt in Australie.

Soesanto Bosari
23-06-2002, 22:38
Zou niet te snel conclusies trekken. Veel mensen halen hun DVD's echt vaak uit het buitenland (Australie). MM heeft veel, maar is zeker niet echt goedkoop altijd. De aanbiedingen zijn vaak spectaculair, maar de rest ligt voor een veel te hoge prijs.
Goedkoop is het echt in Australie.
Ik zal mijn vroege conclusie anders bewoorden:
Tot nu toe kan ik stellen dat, bij het daadwerkelijk winkelen en dus niet online winkelen, FRS en MM samen een goede top vormen.;)

Mich
23-06-2002, 22:44
Om ff het koopgedrag van een Belg te kennen ;)

De oudere films koop ik in de FRS wegens lekker goedkoop. Nieuwe films koop ik voor 98 % op internet en dan op DVDzone2. De overige 2% in een hypermarkt.

Mijn gemiddelde ken ik niet. Maar zeker tussen de 4 en 8 stuks per maand. Ik heb er nu 183 en hoop tegen 1 september de 200 bereikt te hebben. Dat betekent dus ... Show Me The Money ...

Soesanto Bosari
23-06-2002, 22:46
Om ff het koopgedrag van een Belg te kennen ;)

De oudere films koop ik in de FRS wegens lekker goedkoop. Nieuwe films koop ik voor 98 % op internet en dan op DVDzone2. De overige 2% in een hypermarkt.

Mijn gemiddelde ken ik niet. Maar zeker tussen de 4 en 8 stuks per maand. Ik heb er nu 183 en hoop tegen 1 september de 200 bereikt te hebben. Dat betekent dus ... Show Me The Money ...

Cuba Gooding Jr. liefhebber.... ;)

In Nederland kennen we het fenomeen Hypermarkt niet. Is dat zo´n SUPER supermarkt waar er meer dan alleen levensmiddelen wordt verkocht?

Louis Bouduin
23-06-2002, 22:47
regio 1 ben ik zelf op zoek naar een verdeler die shipt vanuit de eu, vroeger paar keer dvdboxoffice maar ben nt meer echt tevreden over hun service, ik ben van plan om eens future entertainment te proberen

Ik heb nu voor het eerst wat besteld in een Luxemburgse winkel. Probleem is dat hij geen eigen webside heeft. Daartegenover staat dan weer dat hij goedkoop is, bovendien geen last van de douane. Ik mail hem gewoon door wat ik wil hebben en hij besteld het voor me.
Laat je nog wel weten of dit allemaal positief verloopt. :)

Mich
23-06-2002, 22:52
Cuba Gooding Jr. liefhebber.... ;)

In Nederland kennen we het fenomeen Hypermarkt niet. Is dat zo´n SUPER supermarkt waar er meer dan alleen levensmiddelen wordt verkocht?

Inderdaad ... maar hun prijs komt maar maximaal 1 EUR onder die van DVDzone2. Dus dan halen we ons kaartje maar weer eens boven ... ongezonde site voor mijn budget ... :D

Werner
23-06-2002, 23:20
Ik maak op voorhand een lijstje van welke titels ik zeker wil kopen, kan ik een beetje plannen, en eens de titel op de markt is schuim ik 1 x per week alle winkels af om te zien waar die het goedkoopst is. Zo kom ik elke week wel gemiddeld aan een titel of 2.

Soesanto Bosari
24-06-2002, 00:15
Ik maak op voorhand een lijstje van welke titels ik zeker wil kopen, kan ik een beetje plannen, en eens de titel op de markt is schuim ik 1 x per week alle winkels af om te zien waar die het goedkoopst is. Zo kom ik elke week wel gemiddeld aan een titel of 2.
Deze lijst met titels. Is dat een lijst die al een lange tijd bestaat of maak je per periode een nieuwe/aangepaste lijst?
Stel je voor dat je ooit een wishlist hebt gemaakt en dat je nu nog wekelijks 2 discs koopt. Dat is dan "one big ass list".

Wat moet ik trouwens verstaan onder "alle winkels"?

boudewijn
24-06-2002, 09:20
ik koop de laatste tijd veel via internet (kan nu mijn dvdprofiler niet updaten btw *snik*)

ik prefereer vaak de r1 releases boven de r2 en uiteraard betaal ik liever de buitenlandse prijzen dan die van hier.

ik merk wel dat je sneller, en gemakkelijker koopt via internet. best gevaarlijk dus, ik heb vaak het gevoel dat ik geen 'echt' geld uit geef.

Soesanto Bosari
24-06-2002, 10:41
ik merk wel dat je sneller, en gemakkelijker koopt via internet. best gevaarlijk dus, ik heb vaak het gevoel dat ik geen 'echt' geld uit geef.
Dat gevoel had ik in den beginne dat de pinpas werd geintroduceerd. Je winkelt nog wel, maar je geeft geen "zichtbare geld" uit.
Met internetwinkelen is dit dus nog erger. Naast het feit dat je "geen geld uitgeeft", "winkel" je eigenlijk ook niet: Je zit thuis, op een lekkere stoel, achter een monitor met mooie plaatjes en leuke teksten... drukt wat knopjes, vult wat online formulieren in...

2 uurtjes later ben je alweer €80 armer (en dan heb ik het niet over internettikken).

Werner
24-06-2002, 15:29
Deze lijst met titels. Is dat een lijst die al een lange tijd bestaat of maak je per periode een nieuwe/aangepaste lijst?

Die pas ik regelmatig aan met films waarvan ik weet dat ze op DVD gaan uitkomen. Zo staat er bijvoorbeeld sinds een tijdje Beauty And The Beast op, sinds de releasedatum bekend is.


[b]Stel je voor dat je ooit een wishlist hebt gemaakt en dat je nu nog wekelijks 2 discs koopt. Dat is dan "one big ass list".

De meeste aankopen komen van die list, hoor.


[b]Wat moet ik trouwens verstaan onder "alle winkels"?

Fnac, Free Record Shop, Extrazone, Makro, Carrefour, DVD Zone2, EzyDVD, DeVoteD, Benson's World, SplashDVD

BrianB
24-06-2002, 16:40
Ik koop een dvd zodra ik weet dat ik genoeg geld daarvoor heb (meestal rond de twintig euro) alleen duurt dat nog wel eens lang voordat je dat met zakgeld bij elkaar hebt (ik ben nog maar 14) en aangezien ik wel werk maar dat geld apart hou voor een thuisbioscoop (ben ik een jaartje mee bezig, moet te doen zijn) kan ik daarvan niks missen, ook al is het soms moeilijk want je ziet vaak genoeg een dvd liggen die je dan toch nog wilt hebben.

Jeroen Driessen
24-06-2002, 17:00
Ik zie altijd wat er uitkomt, hou de specs in de gate en bij de oudere films wacht ik meestal op de recensies. Dan ga ik naar de goedkoopste zaak/website -meestal Australië- en bestel ze daar.
Onlangs veel via Sky besteld en een paar nog in Australië.
Gemiddeld koop ik rond de 5 DVD's per maand, afhangende van de prijs/releases. Tegenwoordig probeer ik me wel wat meer in te houden en te wachten op aanbiedingen. Dit omdat ik merk dat ik veel DVD's alleen maar heb, maar er niet aan toekom om ze te gaan kijken. Als ik ze dan eindelijk kijk zijn ze al weer in de aanbieding.

Soesanto Bosari
24-06-2002, 17:21
Ik koop een dvd zodra ik weet dat ik genoeg geld daarvoor heb (meestal rond de twintig euro) alleen duurt dat nog wel eens lang voordat je dat met zakgeld bij elkaar hebt (ik ben nog maar 14) en aangezien ik wel werk maar dat geld apart hou voor een thuisbioscoop (ben ik een jaartje mee bezig, moet te doen zijn) kan ik daarvan niks missen, ook al is het soms moeilijk want je ziet vaak genoeg een dvd liggen die je dan toch nog wilt hebben.
14 en een bijbaan? Even denken die paar jaar terug (9) dat ik ook 14 was, had ik ook een bijbaan. Alleen weet ik niet meer of dat vakkenvullen of krantenbezorgen was. Je weet in ieder geval geld te waarderen door het zelf te verdienen. (Mijn mening)
Maar ik neem aan dat je ouders ook wel DVD´s kopen, ik denk vooral aan je vader.

Soesanto Bosari
24-06-2002, 17:24
omdat ik merk dat ik veel DVD's alleen maar heb, maar er niet aan toekom om ze te gaan kijken.
Ja dat ken ik ook. De kleine collectie die ik bezit, daar heb ik nog niet alle films van bekeken.
Van alle extra meegeleverde discs, heb ik er tot nu toe een halve bekeken. Ik kom er nooit aan toe!

Soesanto Bosari
24-06-2002, 22:38
Er zal toch wel op meer manieren dvd's worden aangekocht?

Mike Philippens
24-06-2002, 22:45
Ach...ik ben zo'n impulsieve koper. Meestal (eigenlijk altijd) koop ik online en in het buitenland. Daarom ook de speler laten helpen zodat ik alle regio's kan draaien.
Ik geloof dat de meeste uit Australie komen. DVDBoxoffice wil ik ook nog wel eens pakken voor de R1 releases en Play of Blackstar voor UK releases die nergens anders te krijgen zijn (echt goedkoop zijn ze nl niet).
Momentaan heb ik er een aantal in bestelling staan, en het zijn bijna allemaal pre-orders. Twee stuks zijn niet meer op voorraad, dus moet ik wachten (dat haat ik dus :mad: ) de anderen komen pas in juli (12 monkeys) en augustus (reservoir dogs, jackie brown en pulp fiction). Ik hou het dus even een beetje rustig. Maar ik kan me zo weer bedenken als ik weer die drang krijg. Misschien moet ik de volgende keer dan even gaan liggen...:D

Mike Philippens
24-06-2002, 22:47
Er zal toch wel op meer manieren dvd's worden aangekocht?
Ik heb ook een aantal (achteraf) miskleunen geruild via dit forum. Ook een prima manier om de voorraad 'op te waarderen'. Er is (bijna) altijd wel iemand die de titel die je zelf tegen vond vallen wél leuk vindt en die een andere leuke DVD ervoor in de plaats heeft.
Ruilhandel dus. Ook via dit forum is er een levendige ruilhandel. Rein houdt ons handelaren in de gaten via het scoreboard.

Soesanto Bosari
25-06-2002, 19:58
Ik heb ook een aantal (achteraf) miskleunen geruild via dit forum....
Heb je de miskleunen aangeschaft bij het impulsief kopen? Geschieden die voornamelijk online of offline?

Mike Philippens
25-06-2002, 20:23
Heb je de miskleunen aangeschaft bij het impulsief kopen? Geschieden die voornamelijk online of offline?
Miskleunen was meer dat de uitvoering tegenviel dan dat ik echt iets verkeerds heb gekocht.
Bijvoorbeeld Stop Making Sense van de Talking Heads is geweldig, maar ik had de NL release die ontdaan is van alle extra's. Ik ga nu voor de UK release. Idem met Das Boot. Een mooie film, maar het DD5.1 track was een ge-nazichroniseerde Engelse track. Het originele Duits was slechts een stereo track. Om obscure redenen heeft de UK release dit omgedraaid. Dat soort dingen dus. En wat muziek DVD's die ik toch minder vond hoewel ik de artiest best goed vind. Die heb ik lekker geruild tegen dingen die ik wél leuk vind. Op één na waren alle aankopen online gebeurd, maar dat zegt niets, want ik doe de meeste aankopen online.

Het impulsief kopen moet je zien als plotseling opkomende hebzucht (...). Toen ik bijvoorbeeld de aankomende R1 releases van Pulp Fiction, Reservoir Dogs en Jackie Brown zag, moest ik ze gewoon hebben. Ik heb die dus meteen in de pre-order gedaan en ben niet van plan te wachten op een R2 release. Die zal wel een paar maanden later komen (als ie komt) en dan is het afwachten wat er van is overgebleven... Daar heb ik geen zin in. R1 is geen probleem en ik spreek vloeiend Engels dus ik zie geen enkel obstakel in R1 releases. Bovendien ben ik wel een beetje een sucker voor die mooie Special Editions in een mooi doosie enzo. Daar kan ik toch ook weer lekker van genieten.

Mike Philippens
25-06-2002, 20:24
Wat zit je eigenlijk te eten op die foto op je Avatar?

Soesanto Bosari
25-06-2002, 20:33
Wat zit je eigenlijk te eten op die foto op je Avatar? Saoto soep, dat is een javaanse runderbouillon, met rijst, kip, taugé, hele dunne gebakken frietjes, vermicelli, zwarte peper en een teugje ketjap.

Steven Maas
25-06-2002, 21:42
teugje bedoel je misschien vleugje?

Mike Philippens
25-06-2002, 22:17
Saoto soep, dat is een javaanse runderbouillon
Hmmmmm...lekker. Een van mijn favorieten! Mijn moeder maakt het wel eens. Misschien moeten we een keer een 'lekker eten' thread openen...

Luther Hartog
26-06-2002, 00:20
Maar wat ik ook wil weten is waar je dat doet en hoeveel tijd je eraan besteed.

Hoe koop je je dvd´s? Winkel, internet, bestelcatalogus?
Waar doe je dat en hoe vaak doe je dat? Ik heb een tijd gehad dat ik alles los en vast kocht, ik heb hierover nagedacht en jaded heeft me laten inzien dat ik veel films had, die mijn collectie niet waardig waren, de collectie die ik nu heb, sta ik helemaal achter en dat vind ik belangrijk.

Ik koop nu gewoon de DVD als ik hem zie liggen, vroeger probeerde ik alles voor zo min mogelijk geld te hebben, omdat ik er meer moest hebben.

Ik heb er nu dus niet zo veeel meer, maar wel de films die ik wil hebben

BrianB
26-06-2002, 13:49
14 en een bijbaan? Even denken die paar jaar terug (9) dat ik ook 14 was, had ik ook een bijbaan. Alleen weet ik niet meer of dat vakkenvullen of krantenbezorgen was. Je weet in ieder geval geld te waarderen door het zelf te verdienen. (Mijn mening)
Maar ik neem aan dat je ouders ook wel DVD´s kopen, ik denk vooral aan je vader.

Juist niet:D, na mij is toch echt m'n moeder die dvd's koopt (wel handig, als ze jarig is, hoef je niet zo lang voor een cadeautje te zoeken, geef je gewoon een dvd).

Soesanto Bosari
28-06-2002, 22:35
Ik ben vandaag volgens mij voor het eerst naar MM gegaan zonder een dvd te kopen!

:|

Tja..... het zit niet altijd mee.