PDA

Bekijk de volledige versie : For Your Eyes Only [Blu-ray Disc]



Arnold van Oostrum
06-11-2008, 09:37
For Your Eyes Only

Roger Moore in High Definition als James Bond in een meer serieus spionagethriller verhaal.

Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=3622)

Lagomorph
06-11-2008, 13:34
Bernard Lee speelde niet meer mee in de film. Hij was ten tijde van de opnamen te zien en overleed op 16 januari 1981 aan kanker.

Hij was neem ik aan te ziek, aangezien hij niet meer te zien is in de film. ;)

dewallef
07-11-2008, 08:27
Even de puntjes op de i zetten, er staat een klein foutje in de conclusie van deze film.

James Bond is niet op zoek naar een gezonken nucleaire onderzeeer, maar naar een gezonken Brits spionageschip St. Georges dat het ATAC systeem aan boord heeft. ATAC is een controlesysteem voor nucleaire onderzeeers.

Goede film van Roger Moore waar we eindelijk ook eens zien dat hij evengoed klappen kan krijgen en kan bloeden.

Hombre
07-11-2008, 10:46
Even een vraag over de 007 BD's.

Hebben de hier een ander mix dan de US versies?

Ik lees namelijk bij vele reviews van de 6 disc's het volgende:

I was expecting the score in particular to be so jacked-up in the surrounds. Dialogue suffers, however, with the music and effects too strong in the mix, and I often had to adjust volume during non-action scenes to compensate. Which is unfortunate, because otherwise 'For Your Eyes Only' would be a first-rate remix.

Ik zie dat er hier geen melding van word gemaakt..

Arnold van Oostrum
07-11-2008, 10:55
Het geluid is met de DTS HD MA track inderdaad dynamischer dan bij de DVD, waardoor sommige geluidseffecten wat harder doorkomen. Dialogen zijn vrij consistent in geluid, bij een paar scenes is het geluidseffect dan relatief gezien wat harder.

Tarkus
31-10-2012, 20:45
Deze film is waarschijnlijk de beste Bond uit de reeks met Roger Moore als 007.
En ook deze film heeft door de blu-ray versie een beter geluid gekregen, wat de film opwaardeert.

Commentaar 2011:
Toch een van de betere uit de reeks deze film.
Veel actie en mooie locaties.