PDA

Bekijk de volledige versie : Membership "titel"



Soesanto Bosari
23-06-2002, 20:44
Hoe zit het met je titel?
Wanneer ga je van Junior Member naar Member en wanneer ga je van Member naar Senior Member?
Is er naast Senior Member nog een andere "titel"?

Danny Woensdregt
23-06-2002, 20:47
Senior Member wordt je - meen ik - na 100 posts. Dus nog ff doorposten:D

Dane
23-06-2002, 20:47
Hoe zit het met je titel?
Wanneer ga je van Junior Member naar Member en wanneer ga je van Member naar Senior Member?
Is er naast Senior Member nog een andere "titel"?

op je 30e post ben je member, op je 100e post een senior member, en daarna veranderd het niet meer.

Elwood.

Danny Woensdregt
23-06-2002, 20:49
Is er naast Senior Member nog een andere "titel"?
DVD.nl Crew, maar da's een select gezelschap:D

Nathan Strik
23-06-2002, 22:15
DVD.nl Crew, maar da's een select gezelschap:D Ja, en dat wil ik niemand aanraden hoor, als je daar bij wilt horen moet je eerst allemaal enge ontgroeningsrituelen ondergaan enzo. ;) :D

Dane
23-06-2002, 22:17
Ja, en dat wil ik niemand aanraden hoor, als je daar bij wilt horen moet je eerst allemaal enge ontgroeningsrituelen ondergaan enzo. ;) :D

En je krijgt te maken met groupies.....;)

Elwood.

Louis Bouduin
23-06-2002, 22:23
Ja, en dat wil ik niemand aanraden hoor, als je daar bij wilt horen moet je eerst allemaal enge ontgroeningsrituelen ondergaan enzo. ;) :D

Hoe... moet je dan nog altijd Eric zijn home tent 2 x in de week gaan poetsen?

Nathan Strik
23-06-2002, 22:26
Hoe... moet je dan nog altijd Eric zijn home tent 2 x in de week gaan poetsen? Ja, en de popcornkruimels uit het tapijt zuigen.

Mike Philippens
23-06-2002, 22:40
Ja, en dat wil ik niemand aanraden hoor, als je daar bij wilt horen moet je eerst allemaal enge ontgroeningsrituelen ondergaan enzo. ;) :D
En de bijzondere aandacht van de vrouwelijke forumdeelnemers laten welgevallen ;)
Al met al hebben we erg veel medelijden met je, Nathan. Je ziet er ook erg slecht uit de laatste tijd...:D Eet je wel goed?

Soesanto Bosari
23-06-2002, 22:43
Ja, en de popcornkruimels uit het tapijt zuigen.
Wat voor taak heb je binnen DVD.nl?

Nathan Strik
23-06-2002, 22:54
Wat voor taak heb je binnen DVD.nl? Ik ben er voornamelijk bij gehaald om zo nu en dan een achtergrondartikeltje te maken. En ik wil nog weleens een dubbel threadje sluiten...

Nathan Strik
23-06-2002, 22:56
En de bijzondere aandacht van de vrouwelijke forumdeelnemers laten welgevallen ;)
Al met al hebben we erg veel medelijden met je, Nathan. Je ziet er ook erg slecht uit de laatste tijd...:D Eet je wel goed? Het is vermoeiend, mijn vrouwtje is onverzadigbaar. Maar het lukt me wel tot nu toe. Barely... ;)
Binnenkort op mijn nieuwe avatar niet schrikken als ik sterk vermagerd en enigszins uitgedroogd op de foto sta. :D

R. Schaap
23-06-2002, 23:02
Ik ben er voornamelijk bij gehaald om zo nu en dan een achtergrondartikeltje te maken. En ik wil nog weleens een dubbel threadje sluiten...

mwa geen zware taak voor een crew lid, en toch ff mooie titel meegepakt. beter!

trouwens, je artikels zijn van hoog niveau, dat zeker! Ik las net hoe je je avatar hebt gemaakt, klasse!!

Nathan Strik
23-06-2002, 23:06
trouwens, je artikels zijn van hoog niveau, dat zeker! Ik las net hoe je je avatar hebt gemaakt, klasse!! Dankje... alhoewel dat gedeelte over mijn avatar meer een eigen initiatief was (staat ook op mijn eigen server) om een soort service te geven naar de leden toe zeg maar.
Verwacht in ieder geval meer van mijn hand, meer kan ik er helaas nog niet over zeggen. Top secret enzo... :p

Soesanto Bosari
24-06-2002, 00:11
Dankje... alhoewel dat gedeelte over mijn avatar meer een eigen initiatief was (staat ook op mijn eigen server) om een soort service te geven naar de leden toe zeg maar.
Verwacht in ieder geval meer van mijn hand, meer kan ik er helaas nog niet over zeggen. Top secret enzo... :p
Staat er ergens beschreven wie wat doet voor dvd.nl(magazine)?

Nathan Strik
24-06-2002, 00:24
Staat er ergens beschreven wie wat doet voor dvd.nl(magazine)? Volgens mij niet. Sommige taken lopen ook wel een beetje door elkaar heen hoor.

Soesanto Bosari
24-06-2002, 00:30
Volgens mij niet. Sommige taken lopen ook wel een beetje door elkaar heen hoor.
Toen ik op de link over dvd.nl klikte, zag ik een lijst met een aantal namen. Jou naam stond er niet tussen.
Zijn er nog meer DVD Crewmembers die niet in het lijstje staan, maar wel werk verrichten voor DVD.nl?

Ik vind het wel interessant om te weten hoe de organisatie is binnen DVD.nl, als je dat kan uitleggen... topper!
Zo niet, no harm done.

Nathan Strik
24-06-2002, 00:45
Toen ik op de link over dvd.nl klikte, zag ik een lijst met een aantal namen. Jou naam stond er niet tussen. :eek: Schande... ;)
Hmm, moet ik toch maar eens over babbelen... hehe.

Nee, geintje. Zal wel komen omdat ik relatief nieuw ben. Ik weet ook niet precies hoe het één en ander organisatorisch in elkaar zit, daar kan Eric je vast wel meer over vertellen.

Maar leuk dat je interesse toont voor dvd.nl. Ben je bezig met een onderzoekje ofzo of vind je het gewoon leuk?

Soesanto Bosari
24-06-2002, 21:40
Maar leuk dat je interesse toont voor dvd.nl. Ben je bezig met een onderzoekje ofzo of vind je het gewoon leuk?
Ik vind het gewoon leuk, maar ik probeer een onderzoek te doen. Heb, vind ik zelf, nog niet genoeg research gedaan.
De onderzoek is trouwens een oefening voor mijn opleiding.

Nathan Strik
25-06-2002, 00:01
Ik vind het gewoon leuk, maar ik probeer een onderzoek te doen. Heb, vind ik zelf, nog niet genoeg research gedaan.
De onderzoek is trouwens een oefening voor mijn opleiding. Leuk. Nou, zoals ik al zei denk ik dat je met veel van je vragen het beste bij Eric van Ballegoie terecht kan (eric@dvd.nl).

Laat ons wel even weten hoe het onderzoek vordert natuurlijk. ;)