PDA

Bekijk de volledige versie : Oliver (Disney) DVD de moeite waard?!?



Nathan Strik
09-09-2001, 00:43
Hallo, weet iemand (Tom?!?) of die Oliver & Co. DVD de moeite waard is? Ik hoorde wat slechte verhalen over Pocahontas. Hoe is de transfer van deze DVD?!? En wat voor extra´s staan erop?

Dennis Veldhuizen
09-09-2001, 00:59
deze is echt super geloof me!!!
prachtig... vandaag gekocht .. erg blij mee.. en leuke extra's..
oa: 2 docu's.. trailers, 2 sing-a-long video's (in engels of nederlands) ... en voor mezelf was het een soort van "Jeugd Sentiment" :)

(Disney)Tom Houben
09-09-2001, 11:24
Ik ben erg benieuwd!
Pocahontas was inderdaad slecht (de transfer dan), ik ben daardoor dan ook erg teleurgesteld, want ik heb al een jaar op die DVD zitten wachten :(
Maar de transfer van De Aristokatten was gewoonweg SUPER!!!
En aan Dennis te horen is Oliver & Co dus ook super:D . Ik verheug me er nu al op (ik ga hem woensdag halen :))
En op Oliver & Co. staat een Pluto tekenfilm "Puss Cafe".
Dat vind ik altijd leuk, die korte tekenfilms als extra! bij Dombo staan er 2 Silly Symphonies op!!!
Ik zal mijn mening over Oliver & Co ook nog posten :)

edwin
09-09-2001, 16:53
Nou Tom, ik kan je vertellen dat de DVD van Oliver ook heel leuk is. Het dan wel niet mijn meest favourite tekenfilm, maar hij is de moeite waard. Nu maar wachten op Aladdin en Beauty and the Beast op DVD. Dat zijn toch echt de beste Disney's tot nu toe gemaakt. Waneer die op DVD komen sta ik in ieder geval in de rij. Maar dat zal nog wel even duren.

Trouwens, zijn er fans die een mening hebben over de nieuwe Disney 'Atlanta'?

(Disney)Tom Houben
09-09-2001, 17:03
Nou Tom, ik kan je vertellen dat de DVD van Oliver ook heel leuk is. Het dan wel niet mijn meest favourite tekenfilm, maar hij is de moeite waard. Nu maar wachten op Aladdin en Beauty and the Beast op DVD. Dat zijn toch echt de beste Disney's tot nu toe gemaakt. Waneer die op DVD komen sta ik in ieder geval in de rij. Maar dat zal nog wel even duren.

Trouwens, zijn er fans die een mening hebben over de nieuwe Disney 'Atlanta'?

Dank je. De tekenfilm heb ik al op video en ik vind hem erg leuk, ik ben erg benieuwd of de transfer ook zo slecht is als die van Pocahontas. Ik hoop het niet...Aladdin komt als het goed is in 2003 en Beauty and the Beast komt 1 januari in het IMAX (met een nieuwe scene) en komt eind 2002 op DVD.

Over "Atlantis: The Lost Empire" kan ik tot 15 november helaas nog niks zeggen, maar mijn broer heeft hem in de USA al gezien en vond hem heel erg goed. Ook Disney fans uit de USA vonden hem ontzettend goed!!! Ik kan niet wachten tot 15 november!

(Disney)Tom Houben
10-09-2001, 15:51
Ik heb hem net gehaald (Gratis met Air Miles :D) en hij is mooi moet ik zeggen. De beeldkwaliteit van de film vind ik gewoon mooi, niet echt super, maar ook zeker niet slecht!!!
De extra's zijn weer prachtig en ik vind ook zeker dat Buena Vista Nederland wat betreft de EXTRA'S zeer goed op weg is!!! Er staan op deze titels namelijk veel meer extra's dan op de regio 1 DVD's van dezelfde titels!!!
De kwaliteit van de films van de regio 2 dvd's mogen ze voor mij nog wel wat aan werken bij BVHE Nederland!!!

Nathan Strik
10-09-2001, 16:30
Hoe is het met de beeldruis?!? Bij The Little Mermaid was dit echt bedroevend veel. Is het beeld trouwens anamorphic? En welke beeldverhouding heeft de DVD?



Ik heb hem net gehaald (Gratis met Air Miles :D) en hij is mooi moet ik zeggen. De beeldkwaliteit van de film vind ik gewoon mooi, niet echt super, maar ook zeker niet slecht!!!

(Disney)Tom Houben
10-09-2001, 20:41
Hoe is het met de beeldruis?!? Bij The Little Mermaid was dit echt bedroevend veel. Is het beeld trouwens anamorphic? En welke beeldverhouding heeft de DVD?



Uhm, 1:85 ofzo. je kunt hem in ieder geval widescreen of fulscreen bekijken...
En als je last had van beeldruis bij Ariel, zou ik oliver en Co. maar niet aanschaffen...:rolleyes: