PDA

Bekijk de volledige versie : Beëindigd: Prijsvraag Disney's WALL-E



Arnold van Oostrum
11-11-2008, 11:16
Prijsvraag Disney's WALL-E

De zeer bejubelde regisseur Andrew Stanton en de creatieve schrijvers achter Cars en Ratatouille brengen je naar een Melkweg niet ver hier vandaan, voor een nieuw kosmisch-komisch avontuur over een vastberaden robot genaamd... WALL-E. Nadat hij honderden eenzame jaren heeft gedaan waarvoor hij gebouwd was, ontdekt de nieuwsgierige en sympathieke WALL-E een nieuw doel in zijn leven wanneer hij een mooi gestroomlijnde zoekrobot genaamd EVE ontmoet. Ga samen met hen, en een hilarische cast van personages op een fantastische reis dwars door het universum. Verplaats je in een fascinerende nieuwe wereld met Disney-Pixar’s nieuwste avontuur vol bonusmateriaal.

In samenwerking met Walt Disney Studio Home Entertainment organiseren we een prijsvraag waarbij we drie keer de dubbel Blu-ray Disc uitgave van Disney's WALL-E mogen weggeven.

Deze prijsvraag is afgelopen

Pascal Barroso
11-11-2008, 11:24
Meteen meegedaan uiteraard :)

Weer een mooie prijsvraag trouwens. Goed bezig.

Don van Straalen
11-11-2008, 11:29
Toffe prijsvraag!

Sander D.
11-11-2008, 11:35
De laatste tijd verschijnen er inderdaad veel en erg mooie prijsvragen inderdaad (y) !

Marcel v/d H.
11-11-2008, 11:50
Ook maar weer mee gedaan, misschien ga ik nu een keer wat winnen :)

monic27
11-11-2008, 17:08
Nee Marcel, deze is voor mij ;-)

eddythee
11-11-2008, 18:21
Alweer een mooie prijs om te winnen, heb natuurlijk weer mee gedaan.

BrianB
11-11-2008, 19:24
Mooie prijsvraag, inderdaad. Heb uiteraard ook meegedaan. Misschien win ik nu wel eens :).

Arriejj
11-11-2008, 19:45
Heb hem ook ingevuld!:)
Heb CR niet gewonnen, dus hoop toch zo dat deze win!!:grin:
Hoop dat ik nu eens wat win!(y)

Gekko & Co
11-11-2008, 20:06
Ingevuld, ben benieuwd (y) Leuke prijsvragen hier overigens!

Burning Fish
11-11-2008, 20:08
Goede vragen. Onder het motto "niet geschoten is altijd mis" ook ingevuld!

Bettina
11-11-2008, 20:23
Ook ik heb meegedaan

:)

MatrixTom
12-11-2008, 14:37
Ik heb nog nooit wat *ever* gewonnen, dus het mag wel eens het geval zijn ;) Al weet ik niet of Belgen zo vereerd zijn te mogen meedoen :)

Rubbert
15-11-2008, 11:56
Leuke prijsvragen laatste tijd! Ook maar aan deze meegedaan.

Frank Bedijn
15-11-2008, 12:22
Ook maar weer meegedaan !!
@ MatricTom; Ik las in de Lost prijsvraag dat Belgen mee kunnen doen.

kiran
18-11-2008, 15:48
Geeft het maar op !!

Ik win deze !!

Bas Hokke
19-11-2008, 15:51
Geeft het maar op !!

Ik win deze !!

Ik geef niet op.......heb hem ingevuld :-P

Cnet
22-11-2008, 19:42
Wall-E lijkt me een super leuke film. Ik heb daarom ook maar meegedaan aan de prijsvraag.

music_maniac1965
23-11-2008, 17:10
ik wilde niet wachten. ik hoorde dat wall-e al uit was op DVD en BD, en dus ben ik zaterdag met gevaar voor eigen leven (;)) met de auto door de hagelbuien heen naar de media markt gereden. heb de 2 disk versie gekocht (weet niet of er eigenlijk ook een 1 disk versie bestaat) en ik ben zo erg blij dat ik het gedaan hebt. man, wat een mooi beeld, en de extra's zijn erg goed !

Martin van Tuijl
24-11-2008, 17:41
Leest de Sint ook mee? :mrgreen:

Filmfan Leroy
30-11-2008, 20:41
Ik ben erg benieuwd! Dit is namelijk mijn eerste prijsvraag! (y)

Arriejj
03-12-2008, 16:42
Waar blijft de uitslag! :D

SKnapen
03-12-2008, 19:48
Waar blijft de uitslag! :D

Ben ook wel benieuwd.:-P

Arnold van Oostrum
04-12-2008, 02:21
Uitslag WALL-E prijsvraag.

1. In welk jaar speelt WALL-E zich af.
Dit was een lastige vraag. De overgrote meerderheid gaf het jaar 2700 op als antwoord. Dit is ook het jaartal dat in het persbericht staat. Maar er waren ook mensen die op het jaar 2815 of 2805 uitkomen. En na het verschijnen van onze recensie is het antwoord "in een verre toekomst" ook gebruikt. We hebben al deze antwoorden goed gerekend.

2. Welke andere Pixar film had Andrew Stanton geregisseerd.
Dat is natuurlijk Finding Nemo. Ook goedgerekend is A Bug's Live (Luizenleven).
Andere Pixar films heeft Stanton niet geregisseerd, was hij wel bij betrokken.

3. De nieuwe korte film op de DVD of BD is Burn-E.

De prijswinnaars:
1. Peter Drummen
2. G.W. Weinans
3. Sandra Boerboom-Akse

Prijswinnaars van harte gefeliciteerd! En iedereen bedankt voor het meedoen!

Geen prijs? Volhouden, we hebben weer nieuwe prijsvragen.

Coen P.
04-12-2008, 10:14
Grappig, ik ken geen enkele van de prijswinnaar van welke prijsvraag dan ook...

worden alleen nwe leden 'getrokken'?

Arnold van Oostrum
04-12-2008, 10:41
Om me te doen aan de prijsvraag hoef je niet ingescrheven te staan op het forum.

Coen P.
04-12-2008, 10:47
ah ok!

aan de ene kant logisch: je wint nwe zieltjes, maar aan de andere kant heb je miss. iemand die Wall-E wint en zich nooit meldt hier?

Kan je niet als voorwaarde (naast ontvangen nieuwsbrief) koppelen dan men zich ook moet registreren?

Pascal Barroso
04-12-2008, 10:48
Grappig, ik ken geen enkele van de prijswinnaar van welke prijsvraag dan ook...

worden alleen nwe leden 'getrokken'?


Om me te doen aan de prijsvraag hoef je niet ingescrheven te staan op het forum.

Aha ok, niet dat ik de winnaars het niet gun maar ik dacht hetzelfde als Coen.

In ieder geval gefeliciteerd winnaars.

kruspe
04-12-2008, 16:52
ja, het zou beter zijn als alleen gereistreerde leden kans maken op een prijs, vrijwel zeker dat je de winnaars hier nooit meer ziet en dat is heel jammer...vooral voor mensen die hier dagelijks komen

Wim S.
04-12-2008, 17:57
Hmm verkleind de kans voor wel geregistreerde leden enorm, ik vind het best wel flauw tegenover de leden. Maar ja het zal wel weer een goede reden hebben.

Lex v/d Moolen
04-12-2008, 18:01
Aha ok, niet dat ik de winnaars het niet gun maar ik dacht hetzelfde als Coen.

In ieder geval gefeliciteerd winnaars.
En daar sluit ik me bij aan :)

Arriejj
04-12-2008, 18:07
Jammer... weer niet gewonnen:(

Maar toch, winnaars, gefeliciteerd! :)

RobinB
04-12-2008, 18:20
Ik kom hier ook dagelijks maar ken geen enkele van de winnaars als forummers.alsnog niet echt eerlijk tegen over de vaste leden ja..maar felicitaties..voor de winners

Stephan Nobelen
09-12-2008, 10:57
winnaars gefeliciteerd.

Filmfan Leroy
10-12-2008, 17:07
Gefeliciteerd allemaal!
Mensen op het forum blijf positief denken.
Ga ervoor dan is ie ook een keer van jou!

Edgar Smit
10-12-2008, 17:15
Om me te doen aan de prijsvraag hoef je niet ingescrheven te staan op het forum.Arnold, zouden wij als leden de reden hierachter mogen weten?

Patrick van den Hul
10-12-2008, 18:46
Arnold, zouden wij als leden de reden hierachter mogen weten?

Die is heel simpel, hoe meer deelnemers, hoe aantrekkelijker voor de partijen die de prijzen beschikbaar stellen om nieuwe prijsvragen te blijven organiseren.

kruspe
10-12-2008, 19:35
Die is heel simpel, hoe meer deelnemers, hoe aantrekkelijker voor de partijen die de prijzen beschikbaar stellen om nieuwe prijsvragen te blijven organiseren.

wat is daar dan zo aantrekkelijk aan? ze geven er zelf toch niet meer dan een stuk of 3 weg.

johanhoitink
10-12-2008, 19:43
antwoord op vraag 3: Burn-E ???

dat is ook een extra filmpje maar meer een aanhangsel van de hoofdfilm, dan echt een los filmpje zoals de PIXAR short's beroemd zijn.
"Presto" staat er ook op en is wel echt zo'n mooi op zichzelfstaand project.
Die zal dan ook ooit op een pixar short verzamelaar komen en niet Burn-E.

Arnold van Oostrum
10-12-2008, 22:51
Arnold, zouden wij als leden de reden hierachter mogen weten?
Het belangrijkste doel van de prijsvragen is promotie.
Voor de maatschappijen een middel om hun product onder de aandacht te brengen.
Hoe meer mensen weet hebben van de prijsvraag, en daaraan dan ook zeer waarschijnlijk meedoen, hoe liever het hen is. Want zo komt hun product in brede zin onder de aandacht.
Voor ons werkt dit net zo. We gebruiken de prijsvragen om nieuwe mensen naar op de site te krijgen. Dus promotie voor onze site. Ook hier geldt, hoe meer mensen horen van een aantrekkelijke prijsvraag op onze site, des te meer bezoekers krijgen we. Deelnemers worden automatisch ingeschreven op onze nieuwsbrief. De nieuwsbrief kan mensen hernieuwd naar de site brengen. En zo wordt vast een deel van de bezoekers enthousiast over de site en blijft terugkomen. En registreert zich mogelijk op het forum.
We zien het resultaat ook al, want het dagelijks bezoek op de site is sinds de prijsvragen belangrijk toegenomen.

Jurriaan Wittenberg
11-12-2008, 11:33
Het belangrijkste doel van de prijsvragen is promotie.
Voor de maatschappijen een middel om hun product onder de aandacht te brengen.
Hoe meer mensen weet hebben van de prijsvraag, en daaraan dan ook zeer waarschijnlijk meedoen, hoe liever het hen is. Want zo komt hun product in brede zin onder de aandacht.
Voor ons werkt dit net zo. We gebruiken de prijsvragen om nieuwe mensen naar op de site te krijgen. Dus promotie voor onze site. Ook hier geldt, hoe meer mensen horen van een aantrekkelijke prijsvraag op onze site, des te meer bezoekers krijgen we. Deelnemers worden automatisch ingeschreven op onze nieuwsbrief. De nieuwsbrief kan mensen hernieuwd naar de site brengen. En zo wordt vast een deel van de bezoekers enthousiast over de site en blijft terugkomen. En registreert zich mogelijk op het forum.
We zien het resultaat ook al, want het dagelijks bezoek op de site is sinds de prijsvragen belangrijk toegenomen.

Dan loont het misschien zelfs om een lid van de site een "edge" te geven in de sweepstakes... bijvoorbeeld door ze 2x mee te laten dingen in de pool t.o.v. niet leden.

't Is maar een gedachte hoor... ik ben al hardstikke blij dat de sweepstakes er zijn en dat je af en toe eens kans maakt op een kadootje. Vroeger bij een andere site die bijna 1 op 1 dezelfde soort sweepstakes heeft (dvd-home) tot 2x aan toe wat gewonnen dus mijn geluk is al laaaaang op :mrgreen:.

Overigens zou ik het zelf wel leuk en interessant vinden om na afloop het aantal inschrijvingen terug te kunnen vinden. Dat deed dvd-home bijvoorbeeld wel altijd. maar ik kick nou eenmaal op statistieken :wink:.

Edgar Smit
11-12-2008, 12:55
Het belangrijkste doel van de prijsvragen is promotie.
Voor de maatschappijen een middel om hun product onder de aandacht te brengen.
Hoe meer mensen weet hebben van de prijsvraag, en daaraan dan ook zeer waarschijnlijk meedoen, hoe liever het hen is. Want zo komt hun product in brede zin onder de aandacht.
Voor ons werkt dit net zo. We gebruiken de prijsvragen om nieuwe mensen naar op de site te krijgen. Dus promotie voor onze site. Ook hier geldt, hoe meer mensen horen van een aantrekkelijke prijsvraag op onze site, des te meer bezoekers krijgen we. Deelnemers worden automatisch ingeschreven op onze nieuwsbrief. De nieuwsbrief kan mensen hernieuwd naar de site brengen. En zo wordt vast een deel van de bezoekers enthousiast over de site en blijft terugkomen. En registreert zich mogelijk op het forum.
We zien het resultaat ook al, want het dagelijks bezoek op de site is sinds de prijsvragen belangrijk toegenomen.duidelijker kan het bijna niet, dank je (y).

Neil
14-12-2008, 01:19
antwoord op vraag 3: Burn-E ???

dat is ook een extra filmpje maar meer een aanhangsel van de hoofdfilm, dan echt een los filmpje zoals de PIXAR short's beroemd zijn.
"Presto" staat er ook op en is wel echt zo'n mooi op zichzelfstaand project.
Die zal dan ook ooit op een pixar short verzamelaar komen en niet Burn-E.

Inderdaad.
Goede antwoord zou "Presto" moeten zijn.

LJ
20-12-2008, 17:40
Dan loont het misschien zelfs om een lid van de site een "edge" te geven in de sweepstakes... bijvoorbeeld door ze 2x mee te laten dingen in de pool t.o.v. niet leden.



Volgens mij is dit wettelijk niet toegestaan. Uit een ver verleden (heb dit ooit moeten leren voor mijn studie) mag je in een open sweepstake niet zomaar mensen voortrekken... Weet niet of de regels inmiddels gewijzigd zijn.

Jurriaan Wittenberg
22-12-2008, 09:47
Volgens mij is dit wettelijk niet toegestaan. Uit een ver verleden (heb dit ooit moeten leren voor mijn studie) mag je in een open sweepstake niet zomaar mensen voortrekken... Weet niet of de regels inmiddels gewijzigd zijn.
Ah .. OK... Dan lijkt het me idd not done. Was me puur bedoeld om DVD.nl meer inschrijvers op te leveren natuurlijk ;)

FuturamaFan
13-01-2009, 14:14
antwoord op vraag 3: Burn-E ???

dat is ook een extra filmpje maar meer een aanhangsel van de hoofdfilm, dan echt een los filmpje zoals de PIXAR short's beroemd zijn.
"Presto" staat er ook op en is wel echt zo'n mooi op zichzelfstaand project.
Die zal dan ook ooit op een pixar short verzamelaar komen en niet Burn-E.


Ik ben misschien een beetje laat hiermee, maar toch:

de vraag was: welke NIEUWE korte film staat op de dvd, Presto is niet nieuw. Hij draaide al in de bios en was te koop via iTunes. Burn-E is wel nieuw, en het is een korte film, net zoals Mike's New Car en Mater and the Ghostlight nieuwe kortfilms waren.

Het enige goede antwoord op de eerste vraag is eigenlijk 2805, dit is het jaartal dat je terug kunt vinden in zowel Wall-E als in Burn-E.