PDA

Bekijk de volledige versie : Geen geluid LG RH387



Chokyi
18-11-2008, 16:23
Wie kan mij helpen?

Heb zojuist een nieuwe DVD-recorder LG RH387 aangesloten maar ik heb geen geluid.
Ben al druk op zoek geweest in het Set-up menu en in de gebruiksaanwijzing maar kan het niet vinden.

Ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen.

alvast bedankt
Chokyi

Frank K.
18-11-2008, 16:24
Hoe heb je hem aangesloten?

Chokyi
18-11-2008, 16:39
Dat is volgens mij wel goed.
Alle programma's zijn geprogrammeerd en ik kan gewoon opnemen en afspelen.
Het is iets bij de instellingen, maar welke????

Het boekje geeft aan:

"er is geen geluid:
de input bron instelling op de versterker of de aansluiting met de versterker is onjuist
het toestel is in scan, slow motion of pauze modus"

Ik ben absoluut niet technisch, weet dus niet waar ik dat moet vinden.

Frank K.
18-11-2008, 19:32
De manier hoe jij hem aangesloten hebt kan ook invloed hebben op welke instellingen je moet wijzigen, vandaar dat ik het vraag.;)

Chokyi
18-11-2008, 21:27
Oke, zal proberen dat op papier te zetten.
Er loopt een scartkabel van de DVD-recorder naar het digitale televisie kastje van Ziggo. En dan loopt er een kabeltje van de DVD "antenne in" naar "tv/vcr" uitgang op Ziggo kastje en een kabeltje vanaf DVD "antenne out (to tv)" naar "antenne in" op tv.

Kan je hier iets mee?

Frank K.
18-11-2008, 23:12
Ja, het lijkt mij heel makkelijk.

ik neem aan dat er bij de antenne kabel van de dvd naar tv geen geluid bij zit? zo nee dan moet je nog een "geluids" kabel leggen. dus oftewel een analoge coax ertussen.

Chokyi
18-11-2008, 23:19
Is dat een kabeltje met aan beide kanten 2 stekkertjes (tulp) rood en wit?

Chokyi
18-11-2008, 23:27
zo ja, dan heb ik die er tussen maar nog steeds geen geluid

marina1948
31-01-2009, 10:59
Hoi even een vraagje tussendoor wat is een Ziggo Ik zit namelijk met een ander probleem wbtr de LH387

Ik krijg de LG LH387 met geen mogenlijkheid goed aangesloten op de tv en Tuner.LG gebeld hebben van alles geprobeerd maar konden niet helpen, Ik heb de Samsung SMT-1100T twintuner van KPN en ook uit hun beschrijving kom ik niet. knap balen wie o wie kan mij helpen