PDA

Bekijk de volledige versie : Constantine [Blu-ray Disc]



Marcel den Haan
21-11-2008, 07:53
Constantine

Keanu Reeves in High Definition als demonenjager John Constantine.

Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=3659)

Kendorjia
21-11-2008, 09:15
Ik vind het echt een van de betere comic verfilmingen, en hoewel je idd wel goed moet volgen is het verhaal in mijn ogen juist wel interessant. Eindelijk eens niet zo'n God is goed en de Duivel is slecht verhaal maar beiden (en hun volgelingen) hebben hun smerige kantjes

En ook John Constantine zelf is een gaaf personage. Goede eerste grote film van Lawrence, en hier zie je ook duidelijk zijn beginselen voor de apocalyptische setting van I am Legend. Deze film is trouwens ook duidelijk beter dan laatsgenoemde

Ziffnab
27-12-2008, 23:57
Ik vind het een verborgen parel, niet verwacht dat ik deze film zo goed zou vinden. Ik had hem een jaar geleden al op HD-DVD gekocht, maar ik neem aan de de BR versie net zo goed is.

Richard B.
01-01-2009, 17:23
Ik vind het een verborgen parel, niet verwacht dat ik deze film zo goed zou vinden. Ik had hem een jaar geleden al op HD-DVD gekocht, maar ik neem aan de de BR versie net zo goed is.
De HD DVD (en dus ook de Blu-ray) had inderdaad een erg mooie transfer. De film zelf vond ik ook zeker niet teleurstellen. Ik zou er misschien wel een sequel van willen zien eigenlijk.

Raymond Gelmers
17-01-2009, 13:47
Ik had de SE DVD al maar ik heb toch maar deze BR aangeschaft. Het is namelijk een geweldige film die deze upgrade gewoon verdient.

Vraagje: Zijn de extra's anders dan op de SE DVD? (heb de BR nog niet binnen; net besteld).

Frank
17-01-2009, 18:09
De extra's van de DVD staan er allemaal op en een paar nieuwe.

Raymond Gelmers
02-02-2009, 21:55
De extra's van de DVD staan er allemaal op en een paar nieuwe.

Ok, bedankt!