PDA

Bekijk de volledige versie : Tinker Bell [Blu-ray Disc]



Arnold van Oostrum
24-11-2008, 12:56
Tinker Bell

Prachtige kleurrijke HD beelden in leuke animatie over Disney’s meest bekende elfje.

Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=3665)

rogue
24-11-2008, 20:42
Even gekeken, maar het klopt: je hebt de BD zeer verdiend het maximale gegeven voor het beeld. Film zelf was ook beter dan verwacht; mijn dochtertje vond het helemaal prachtig.

crocs
24-11-2008, 21:04
Ik vind het nogal jammer dat er geen traditionele 2D animatie is gebruikt.:cry:
Vind ik meer geschikt voor. Ook vanwege Peter Pan.
Mijn dochter vind het wel prachtig en snapt mij niet waarom ik Wall-E wel mooi vind uit de computer, maar niet Tinkerbell.

Nyarlathotep
24-11-2008, 22:37
De digitale bron rechtstreeks is rechtstreeks overgezet


De soundtrack hogere kwaliteit van de Engelse soundtrack is direct merkbaar.

Ik kom steeds vaker van dit soort rariteiten tegen, alsmede de andere spel -en grammaticafouten.
Zouden jullie hier op kunnen letten?

Voor de rest: er komen een hoop reviews bij de laatste tijd. Keep up the good work!
Overigens neemt de jeuk om een blu-ray speler aan te schaffen bij mij zienderogen toe...

kruspe
24-11-2008, 23:11
fraai, fraai, fraai....zijn jullie misschien verplicht om dit woord in elke recensie meerdere malen te gebruiken?? :wink:

verder is het wel een fraaie film trouwens...

Arnold van Oostrum
25-11-2008, 00:52
Ik kom steeds vaker van dit soort rariteiten tegen, alsmede de andere spel -en grammaticafouten.
Zouden jullie hier op kunnen letten?

Voor de rest: er komen een hoop reviews bij de laatste tijd. Keep up the good work!
Overigens neemt de jeuk om een blu-ray speler aan te schaffen bij mij zienderogen toe...
Excuus, dit hoort inderdaad niet.
En dank voor het compliment. Inderdaad wel flink wat recensie, maar helaas wel weer minder reacties op de recensies (enkele bijzondere titels niet meegerekend).

Jessye
04-12-2008, 22:24
Ik vind het nogal jammer dat er geen traditionele 2D animatie is gebruikt.:cry:
Vind ik meer geschikt voor. Ook vanwege Peter Pan.
Mijn dochter vind het wel prachtig en snapt mij niet waarom ik Wall-E wel mooi vind uit de computer, maar niet Tinkerbell.

Nou omdat jouw dochter prinsessen etc. films geweldig vindt! (net zoals mijn dochter) Je hebt geluk dat ze de Barbie films nog niet heeft ontdekt (niet te pruimen verhalen en super-irritante nederlandse stemmen).
Ik vind hem zelf niet heel leuk maar toch maar bij Amazon UK besteld (samen met Wall E en Kung Fu Panda in de 3=2 aktie, alle 3 met NL subs en taal), kinderfilms worden toch het meeste bekeken en voor deze prijs mag het ook nog op blu-ray!

rogue
05-12-2008, 21:37
Nou omdat jouw dochter prinsessen etc. films geweldig vindt! (net zoals mijn dochter) Je hebt geluk dat ze de Barbie films nog niet heeft ontdekt (niet te pruimen verhalen en super-irritante nederlandse stemmen).
Ik vind hem zelf niet heel leuk maar toch maar bij Amazon UK besteld (samen met Wall E en Kung Fu Panda in de 3=2 aktie, alle 3 met NL subs en taal), kinderfilms worden toch het meeste bekeken en voor deze prijs mag het ook nog op blu-ray!
Inderdaad, vanavond voor de 5e keer gezien (ze is er gek op), en ook de vijfde keer kan ik moeiteloos meekijken, alleen al om het beeld....zo mooi en sprankelend (elfjes he ;) ).
En ik vind 'm echt nog steeds leuk, het is toch "magisch" (y)......