PDA

Bekijk de volledige versie : Space Cowboys [DVD]



Arnold van Oostrum
19-07-2001, 00:01
Space Cowboys [DVD]



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=63)

Danny
07-08-2001, 14:24
We stonden in twijfel of wij deze film nu gingen huren of kopen.
Erg blij dat we hem gekocht hebben.
Tuurlijk moet het je genre zijn.
Wij vonden een hele gave film. Een heerlijk stuk humor erin en prachtig gemaakt allemaal.

starbuck
03-11-2001, 10:29
Helemaal mee eens, deze krasse oude knapen kunnen nog steeds acteren, wel weer een typische amerikaanse patriotistische ( drie keer woordwaarde ) inslag maar eerlijk gezegd hou ik daar wel van.

Als fan van jay lenno is de extra lange monoloog tussen de extra's natuurlijk zeer prettig.

Dennis Kuijper
23-03-2005, 02:16
Ik blijf het een heerlijke film vinden om te zien.Geweldig hoe de vier oldtimers een geslaagd geheel maken in een film waar je in ziet dat ze echt plezier in hun rol hebben met de nodige actie/romantiek/drama/humor erin.Beeld en geluid zijn top en de extra,s zijn ook leuk.Aanrader om met je vrouw/vriendin te zien.

Grim Creeper
29-05-2005, 19:25
Heerlyke ontspannen film om naar te kyken. :D
Alleen jammer dat m'n dochter(tje)(3)de Snapper heeft gemolt. :(

Kees Hoekerd
04-06-2005, 15:57
Ik blijf het een heerlijke film vinden om te zien.Geweldig hoe de vier oldtimers een geslaagd geheel maken in een film waar je in ziet dat ze echt plezier in hun rol hebben met de nodige actie/romantiek/drama/humor erin.Beeld en geluid zijn top en de extra,s zijn ook leuk.Aanrader om met je vrouw/vriendin te zien.
Ook zonder. :?
Echt een topfilm,een van de betere eastwood films die op vermaak gericht is.Wat een cast,leuk om die oude lullen bij elkaar te zien,alleen James Garner leek wat vermoeiend,Sutherland en de andere waren erg top.

7.7/10

Dennis Kuijper
06-06-2005, 18:13
Ik blijf het een heerlijke film vinden om te zien.Geweldig hoe de vier oldtimers een geslaagd geheel maken in een film waar je in ziet dat ze echt plezier in hun rol hebben met de nodige actie/romantiek/drama/humor erin.Beeld en geluid zijn top en de extra,s zijn ook leuk.Aanrader om met je vrouw/vriendin te zien.
Ook zonder. :?
Echt een topfilm,een van de betere eastwood films die op vermaak gericht is.Wat een cast,leuk om die oude lullen bij elkaar te zien,alleen James Garner leek wat vermoeiend,Sutherland en de andere waren erg top.

7.7/10

Ook zonder natuurlijk,maar wat doe jij liever?
Sommige films heb ik zoets bij van,echt een film om met je vriendin/vrouw te kijken,zo ook deze. :wink:

Kees Hoekerd
06-06-2005, 19:23
Ik blijf het een heerlijke film vinden om te zien.Geweldig hoe de vier oldtimers een geslaagd geheel maken in een film waar je in ziet dat ze echt plezier in hun rol hebben met de nodige actie/romantiek/drama/humor erin.Beeld en geluid zijn top en de extra,s zijn ook leuk.Aanrader om met je vrouw/vriendin te zien.
Ook zonder. :?
Echt een topfilm,een van de betere eastwood films die op vermaak gericht is.Wat een cast,leuk om die oude lullen bij elkaar te zien,alleen James Garner leek wat vermoeiend,Sutherland en de andere waren erg top.

7.7/10

Ook zonder natuurlijk,maar wat doe jij liever?
Sommige films heb ik zoets bij van,echt een film om met je vriendin/vrouw te kijken,zo ook deze. :wink:
Ach ja,wat jij wil :wink:
Maar dan zou ik toch eerder een romantische film pakken als Doctor Zhivago.Deze zou ik eerder met vrienden kijken.

Kaplan
06-06-2005, 19:24
Een erg leuke film, viel me heel erg mee. Echt een film die door de acteurs gedragen wordt.

Ron-G
16-01-2007, 13:36
Geweldige film, de sfeer is zelden zo goed tussen de acteurs, en dat merk je het plezier knalt van het scherm af.

De 2 uurtjes vlogen om en het is van voor tot eind genieten, verhaal is misschien ietwat ongeloofwaardig, maar het verhaal stokt nergens en loopt lekker vlot.

Heerlijk vermaak van deze 'oude lullen', die hier een geweldig stukje acteerwerk weggeven, geef het niet snel maar de film een 10 gegeven.

Beeld is top, en geluid is ondanks de lage bitrate, naar mijn idee demomateriaal als je het zo wil noemen.

Echt een topper, kopen die hap kan je je geen buil aan vallen.