PDA

Bekijk de volledige versie : Beëindigd: Prijsvraag Sex and the City



Arnold van Oostrum
03-12-2008, 14:19
Prijsvraag Sex and the City

Paradiso Home Entertainment brengt met de titel Sex And The City: The Movie haar eerste Blu-ray Disc op de markt. Voor het eerst is dé bioscoophit van het jaar in High Definition te zien zijn. Naast een optimale beeldkwaliteit biedt de Blu-ray Disc ook nooit eerder uitgegeven bonusmateriaal aan. De grotere opslagcapaciteit van de Blu-ray Disc zorgt er in de eerste plaats voor dat de 4 dames in hogere resolutie op uw HDTV scherm te zien zullen zijn. Dat betekent dat u de liefdesperikelen van Carrie en haar vriendinnen nu kan meemaken alsof u er zelf bij bent. De designerkledij zal nog meer schitteren en u beleeft The Big Apple als was het uw eigen woonkamer. Maar dat is niet alles. Bovenop de vele extra’s die ook op de Two-Disc Special Edition DVD zijn terug te vinden, biedt deze Blu-ray Disc enkele interactieve snufjes voor alle fans Sex And The City.

In samenwerking met Paradiso Home Entertainment organiseren we een prijsvraag waarbij we 3x de Blu-ray Disc van Sex And The City: The Movie mogen weggeven.


Prijs is beëindigd.

Don van Straalen
03-12-2008, 16:52
niet echt fan, maar toch maar even meegedaan!

(y)

Eric B.
03-12-2008, 21:53
ook maar ff meegedaan:-P

le-nnart
04-12-2008, 11:49
winnen is altijd leuk, meegedaan dus !

Eric B.
21-12-2008, 23:41
ben benieuwd of ik dit keer gewonnen heb:)

quorumz
23-12-2008, 11:22
nog geen prijswinnaar bekend?

Mark van L.
23-12-2008, 13:00
Idd :)

Eric B.
24-12-2008, 21:16
druk zeker? de prijsvraag staat nog open en is al 2 dagen afgelopen:(

Mark van L.
27-12-2008, 16:11
3de kerstdag inmiddels

quorumz
29-12-2008, 11:57
vaag is de notaris op ski vakantie?

Eric B.
31-12-2008, 02:22
nog geen uitslag, raar:-(:o

quorumz
31-12-2008, 10:32
hm de tekst is wel aangepast dat je nu niet meer kan versturen...hmm lekker eerlijk zo...als mensen dat nog wel konden...

RJI
31-12-2008, 10:42
Geef Arnold even de tijd, er zal heus wel een reden zijn dat hij nog geen winnaar bekend heeft kunnen maken: ook een hoofdredacteur heeft een privéleven.

Arnold van Oostrum
02-01-2009, 09:49
Uitslag Sex and the City:

1. Hoeveel seizoenen kent de televisieserie Sex and the City?

Antwoord: 6 seizoenen.

2. Sex and the City gaat over vier vriendinnen. Wie van deze vriendinnen
is schrijfster?

Antwoord: Carrie Bradshaw

3. Noem een extra dat alleen op de Blu-ray Disc release staat (en dus
niet op de DVD staat).

Antwoord: Dish It of The City

Prijswinnaars:

Chantal Manders
John van Kampen
Nuyts Sacha

bonuskaart
02-01-2009, 13:09
yesss gewonnen (y)

John

Stephan Nobelen
02-01-2009, 15:05
proficiat winnaars!

bonuskaart
14-01-2009, 13:43
yesss gewonnen (y)

John
Helaas nog niet binnen.

Arnold van Oostrum
30-01-2009, 09:59
Helaas nog niet binnen.
Excuus voor de vertraging, die geheel mij te verwijten is. De BD is ondertussen opgestuurd.

bonuskaart
03-02-2009, 08:40
Excuus voor de vertraging, die geheel mij te verwijten is. De BD is ondertussen opgestuurd.
Hij is binnen, bedankt! (y)

Jaak
10-05-2009, 00:20
Gisteren had ik hier gepost "Was dit al vergeten, heb nooit iets toegekregen..."
Vandaag zie ik dat dit bericht verwijderd is ???

Nuyts S.

Ralfers
10-05-2009, 01:07
Is wel vreemd inderdaad. Ik had je bericht ook gezien...

Patrick van den Hul
10-05-2009, 10:15
Gisteren had ik hier gepost "Was dit al vergeten, heb nooit iets toegekregen..."
Vandaag zie ik dat dit bericht verwijderd is ???

Nuyts S.

Je hebt hier niets gepost, verwijderde berichten zijn voor ons als crew nog te zien en er is geen spoor van te bekennen.
Voor vragen over de prijsvragen is het het handigste om Arnold even een PM te sturen.

Smooth-J
10-05-2009, 10:54
Dat is dan wel heel vreemd jongens, want ik heb deze ook langs zien komen namelijk.

Glitch in the Matrix?

Jaak
10-05-2009, 10:57
Je hebt hier niets gepost, verwijderde berichten zijn voor ons als crew nog te zien en er is geen spoor van te bekennen.
Voor vragen over de prijsvragen is het het handigste om Arnold even een PM te sturen.


Zaterdagmorgen stond het bericht er nog wel op. Trouwens voor ik zaterdagavond dat 2e bericht postte, zag ik dat ik geabonneerd ben op deze discussie. Dat kan toch niet als ik nooit wat gepost had?

Over de prijsvraag zelf, het is misschien te lang geleden. Had sneller moeten reageren, weet niet of ik mijn prijs alsnog ga claimen..

Smooth-J
10-05-2009, 11:07
Zaterdagmorgen stond het bericht er nog wel op. Trouwens voor ik zaterdagavond dat 2e bericht postte, zag ik dat ik geabonneerd ben op deze discussie. Dat kan toch niet als ik nooit wat gepost had?

Over de prijsvraag zelf, het is misschien te lang geleden. Had sneller moeten reageren, weet niet of ik mijn prijs alsnog ga claimen..


Tuurlijk moet je dat wel doen, heb je toch recht op. Zoals Patrick al zei, mailtje sturen naar Arnold.

Ralfers
10-05-2009, 13:43
Je hebt hier niets gepost, verwijderde berichten zijn voor ons als crew nog te zien en er is geen spoor van te bekennen.
Voor vragen over de prijsvragen is het het handigste om Arnold even een PM te sturen.

Erg vreemd, want er zijn dus meerdere mensen die het bericht wel hebben gezien. Je kunt dus niet zeggen dat hij hier niet had gepost.

Arnold van Oostrum
10-05-2009, 20:59
Over de prijsvraag zelf, het is misschien te lang geleden. Had sneller moeten reageren, weet niet of ik mijn prijs alsnog ga claimen..
Ik kan hier niets meer voor je betekenen. De prijzen zijn gewoon verstuurd. Mede omdat het zo lang geleden is, kan ik hier ook niets meer over terugvinden. Na de prijsvraag en verzending van prijzen worden uit oogpunt van privacy e.d. alle inzendingen en gegevens verwijderd.