PDA

Bekijk de volledige versie : Beëindigd: Prijsvraag One For The Guys



Arnold van Oostrum
04-12-2008, 10:12
Prijsvraag One For The Guys

Sony Pictures Home Entertainment pakt met One For The Guys uit met een actie die bulkt van testosteron. Er is een selectie gemaakt van de beste ‘mannen’-films op DVD en Blu-ray Disc. Alles waar mannen van houden komt aan bod: mooie vrouwen, hilarische komedies, spanning en vooral avontuur. Denk hier nog een comfortabele stoel en enkele koude biertjes bij, en je hebt de perfecte ingrediënten voor een echte mannenavond onder het motto ‘Get in touch with your inner macho’. Maar welke titel moet je uit dit ruime aanbod kiezen...? Daarbij zal de website www.onefortheguys.nl (http://www.onefortheguys.nl/)ongetwijfeld helpen. Er staan tal van trailers, scènes gerangschikt per type, en wedstrijden op. One for the guys: echte mannen weten waarom...

In samenwerking met Sony Pictures organiseren we een prijsvraag waarbij we één SUPERPRIJS van 1x 25 DVD titels uit de One For The Guys actie mogen weggeven. Voor 50 mensen hebben we een troostprijs beschikbaar, die bestaat uit twee One For The Guys whisky glazen en één One For The Guys setje speelkaarten.


Prijsvraag is beëindigd.

Don van Straalen
04-12-2008, 12:59
Heel vet!

Marcel v/d H.
04-12-2008, 17:16
Mooie prijsvraag weer inderdaad! Zal binnenkort eens een leuke slogan verzinnen.

RobinB
04-12-2008, 17:19
Mee eens!

intexor
04-12-2008, 17:35
Ik heb zo te zien wel al pakweg 80% van die collectie, maar het is inderdaad wel een erg mooie prijs. Die troostprijzen lijken me trouwens ook wel leuk :)

Filmfan Leroy
05-12-2008, 15:52
Wauw d'r zitten echt een paar hele leuke titels in! (y)

arrowworra
07-12-2008, 16:13
Zoals de vorige weer een supergave prijsvraag :razz:

Cocheese
08-12-2008, 10:40
Zeker een erg leuke prijsvraag weer :-D
Zitten heel wat leuke titels tussen!

Sandor Weltje
17-12-2008, 20:33
Stuur je de prijs ook op naar Amerika? :mrgreen:

-Jaap-
18-12-2008, 21:35
Heb je dan een Regio 2 DVD speler die ook PAL signalen aankan?
Je kan natuurlijk ook met je computer kijken.

Martin Stanneveld
01-01-2009, 11:50
Zijn de winnaars al bekend of mis ik iets.:o

Arnold van Oostrum
02-01-2009, 09:15
Uitslag begin komende week.

Cat
08-01-2009, 13:14
Uitslag begin komende week.

;) Als in; "morgen gratis bier" ?:lol:

Timothy
14-01-2009, 12:56
Inmiddels nog een weekje verder en wij zijn razend benieuwd 8)

Martin Stanneveld
21-01-2009, 18:28
En weer een week verder! jippie! :popcorn:

RobinB
25-01-2009, 23:27
en 3 dage..

Martin Stanneveld
28-01-2009, 18:13
Wordt dit een nieuwe trend bij elke prijsvraag? Dan kun je ze beter afschaffen...

Arnold van Oostrum
30-01-2009, 08:57
Prijswinnares is geworden Nienke Roelink.
De 50 troostprijswinnaars zien hun prijs vanzelf wel komen.

Iedereen hartelijk dank voor de inzending en daarmee (via de twee open vragen) het aanreiken van diverse suggesties die ons helpen onze site verder te verbeteren. We nemen ze ter harte en diverse zaken komen in de loop van dit jaar zeker tot uitvoering.

Cat
13-02-2009, 11:45
Leuk hoor! Blijkbaar 1 van troostprijzen gewonnen! Setje kaarten, en 2 glazen!
(.......jammer alleen dat de postbode al aankondigde dat het "breekbare gedeelte niet geheel goed is over gekomen......... van de 2 glazen is niets meer heel, haha)
Maar goed, we hebben in ieder geval wat gewonnen!

Filmfan Leroy
13-02-2009, 14:19
Wauw was erg verrast doen ik het ontvangen had!
Top!
Zal er vanavond gelijk een lekker colaatje in doen!

Martin Stanneveld
13-02-2009, 15:33
Cola? Hoort whiskey in hoor :o

Ik heb het setje ook ontvangen trouwens, toppie! (y)

mortaza
13-02-2009, 20:37
Bij mij alles heel, yippiieeeeeeeee :)

Don van Straalen
13-02-2009, 21:31
Hey! ik heb vandaag ook een setje ontvangen met 1,5 glas en een pakje kaarten!

Timothy
13-02-2009, 22:29
Ook hier een compleet setje binnen. De "You talking to me?" kaarten zijn uitstekend voor een spelletje poker :-)

Michael Hamers
14-02-2009, 10:55
Ik heb em ook ontvangen! En nog heel ook! Win ik toch nog eens wat (y)

Filmfan Leroy
15-02-2009, 10:05
Cola? Hoort whiskey in hoor :eek:

Ik heb het setje ook ontvangen trouwens, toppie! (y)

Ik drink niet vandaar!

nienkeroelink
15-02-2009, 11:00
hier van de week geheel toevallig vernomen dat ik de hoofdprijs heb gewonnen, echt helemaal gaaf! Ben benieuwd wanneer ik de dvds thuis heb!

Michael Hamers
15-02-2009, 17:52
hier van de week geheel toevallig vernomen dat ik de hoofdprijs heb gewonnen, echt helemaal gaaf! Ben benieuwd wanneer ik de dvds thuis heb!

En nu ook nog actief worden hier op het forum...

Het zijn altijd de nieuwelingen die er met de hoofdprijs vandoor gaan...:-P

In ieder geval veel plezier met je prijs (y)

Smooth-J
15-02-2009, 20:21
En nu ook nog actief worden hier op het forum...

Het zijn altijd de nieuwelingen die er met de hoofdprijs vandoor gaan...:-P

In ieder geval veel plezier met je prijs (y)

Ik moet zeggen dat me dat nu ook steeds vaker begint op te vallen. Vond het wel apart. Lijkt mij dat iedereen die hier een beetje actief op het forum is wel mee doet en dat er dan relatief weinig winnars tussenzitten bij deze groep is wel opvallend. Iemand die goed in kansberekenen is. permutaties, etc. Ben weleens benieuwd naar de cijfers wat de kans is dat een newbee of een oudgedinede kan winnen.

Michael Hamers
15-02-2009, 21:22
Ik moet zeggen dat me dat nu ook steeds vaker begint op te vallen. Vond het wel apart. Lijkt mij dat iedereen die hier een beetje actief op het forum is wel mee doet en dat er dan relatief weinig winnars tussenzitten bij deze groep is wel opvallend. Iemand die goed in kansberekenen is. permutaties, etc. Ben weleens benieuwd naar de cijfers wat de kans is dat een newbee of een oudgedinede kan winnen.

Dat wordt me te wiskundig, maar het is idd stilletjes een doorn in het oog aan het worden van de oudgedienden hier. Zo her en der bij voorgaande prijsvragen merk je dat in de reacties. Het zou zo moeten zijn dat iemand toch op zijn minst lid is van het forum voordat hij mee kan doen met de prijsvraag, maar ja. Wie zijn wij he? De trouwe bezoekers...

jeroenenagnes
16-02-2009, 15:15
Lid zijn is niet voldoende, je zou gewoon eerst een postcount van minimaal 50 moeten hebben eer je mee kan doen.

Ben trouwens 1 van de troostwinnaars. Jammer genoeg was 1 glas gewoon kapot, maar ja het woord breekbaar begrijpen magazijnmedewerkers/postbestellers niet altijd.


Jeroen.

Michael Hamers
16-02-2009, 16:10
Lid zijn is niet voldoende, je zou gewoon eerst een postcount van minimaal 50 moeten hebben eer je mee kan doen.

Dat is idd ook een idee. Ik weet niet of dat te realiseren zou zijn, maar is wel de manier om leden langer aan je te binden. Het is namelijk nog maar de vraag of de prijswinnaars zich ooit nog laten zien hier...

nienkeroelink
16-02-2009, 16:46
ja kan me jullie reacties ook helemaal voorstellen hoor! Maar ja ik kan er niets aan doen. Ik kwam de prijsvraag tegen en deed mee. Ik heb overigens zelf nog geen bericht gehad dat ik gewonnen heb, maar las het op google en daarna hier. Vandaar dat ik het wist.

Misschien een idee als er nog eens een vraag bij zit zoals bij deze prijsvraag vraag 2:


Als jij het voor het zeggen had, wat zou jij dan willen veranderen aan DVD.nl?
dan als antwoord geven dat jullie voorwaarden willen over wie en wat diegene moet doen om een prijs te winnen?

Arnold van Oostrum
16-02-2009, 17:31
Prijsvragen zijn bedoeld om meer mensen naar de site te trekken en dus zeker niet exclusief voorbehouden aan wie wel of niet op het forum is ingeschreven. Dat staat helemaal los van elkaar.
Prijsvwinnaars worden volledig random getrokken uit de inzendingen.

Smooth-J
16-02-2009, 19:02
Prijsvragen zijn bedoeld om meer mensen naar de site te trekken en dus zeker niet exclusief voorbehouden aan wie wel of niet op het forum is ingeschreven. Dat staat helemaal los van elkaar.
Prijsvwinnaars worden volledig random getrokken uit de inzendingen.


Wie was de notaris dan?:twisted:

Michael Hamers
16-02-2009, 19:47
Prijsvragen zijn bedoeld om meer mensen naar de site te trekken en dus zeker niet exclusief voorbehouden aan wie wel of niet op het forum is ingeschreven. Dat staat helemaal los van elkaar.
Prijsvwinnaars worden volledig random getrokken uit de inzendingen.

Ik geloof ook best dat ze random getrokken worden, maar het is zo zuur tegenover de mensen die al een paar jaar actief zijn hier. De meesten denken het, ik zeg het hardop. Daarom heb ik pasgeleden zelf maar een dvd verloot onder degenen die er moeite voor wilden doen.

Op deze manier leden trekken naar de site lijkt me niet de manier om de juiste doelgroep te bereiken en vooral ook hier te houden. De mensen die alleen meedoen met zo'n prijsvraag tikken in Google 'prijsvraag' in, vullen bij megaveel sites een prijsvraag in en kapen zo de mooie prijzen weg voor de neuzen van de mensen waar jullie het écht van moeten hebben. Maar goed, ik ben maar een trouwe bezoeker en geen redacteur (y)

intexor
19-02-2009, 18:40
Ik heb vandaag één van de troostprijzen thuis bezorgd gekregen, waarvoor dank (y)

Peter Neefs
21-02-2009, 10:33
Gisteren ook een pakketje met 2 glazen en een setje speelkaarten aangekregen!!

Toffe kaarten, ik weet niet of op alle kaarten dezelfde achterkant staat...bij mij is het in ieder geval het hoofd van Travis Bickle (uit Taxi Driver) met de slogan "You talkin' to me?".

Michael Hamers
21-02-2009, 11:04
Gisteren ook een pakketje met 2 glazen en een setje speelkaarten aangekregen!!

Toffe kaarten, ik weet niet of op alle kaarten dezelfde achterkant staat...bij mij is het in ieder geval het hoofd van Travis Bickle (uit Taxi Driver) met de slogan "You talkin' to me?".

Volgens mij zijn het allemaal dezelfde. Bij mij staat er iig hetzelfde op...

RobinB
21-02-2009, 22:13
Post count is trouwens best een goed idee. Niet alleen om leden te lokken maar ook om ze hier te laten blijven posten. De vaste dvd-ers openen/reageren en plaatsen meer berichten dan degene die "profijt" maken door "google-end prijs vragen op te doen..No offence tegen de winnaars..maar als je leden wil lokken alleen voor een groot aantal database maar de "overige" leden nooit reageren is het ook iets wat nutteloos en zoals hierboven vermeld word oneerlijk tegen dvders die hier actief bezig zijn.

intexor
22-02-2009, 15:21
Volgens mij zijn het allemaal dezelfde. Bij mij staat er iig hetzelfde op...

Yep hier ook.

Cat
07-04-2009, 18:49
Post count is trouwens best een goed idee. Niet alleen om leden te lokken maar ook om ze hier te laten blijven posten. De vaste dvd-ers openen/reageren en plaatsen meer berichten dan degene die "profijt" maken door "google-end prijs vragen op te doen..No offence tegen de winnaars..maar als je leden wil lokken alleen voor een groot aantal database maar de "overige" leden nooit reageren is het ook iets wat nutteloos en zoals hierboven vermeld word oneerlijk tegen dvders die hier actief bezig zijn.

Hier ben ik het toch niet helemaal mee eens.
Ik ben ondertussen al aardig wat jaartjes lid, en bezoek meerdere malen per dag de site. Daarentegen ben ik niet zo'n poster........ik ben meer een lezer.........
Stel dat ik in al die jaren dat ik hier "lid" ben bijna nooit wat post (maar dus wel dagelijks hier te vinden ben)....zou ik dan niet mee mogen doen met een prijsvraag?

jeroenenagnes
07-04-2009, 18:59
Je zit gemiddeld op 23 berichten per jaar dus dat is beter als een www.google.nl --> prijsvragen ---> dvd.nl ---> jippie gewonnen geregistreerde gebruiker.
Dus bijvoorbeeld een postcount van 20 is helemaal niet zo verkeerd.
Iemand die alleen maar leest zonder ooit iets (zinnigs) te posten hoeft m.i. niet mee te dingen naar een prijs.
Het lijkt me namelijk toch wel normaal dat je naast registratie een positieve bijdrage levert aan het forum/de site.
Een "alleen-lezer" heeft net zoveel waarde als een "one-day-google-fly".

Begrijp daarnaast toch niet waarom dvd.nl zoveel nutteloze gebruikers wil hebben. Een gerespecteerd bedrijf ziet aan de hand van statistieken namelijk zo hoeveel unieke bezoekers er zijn en wat de statistieken zijn van de geregistreerde gebruikers.


Jeroen.

Ralfers
07-04-2009, 20:53
Ik ben het toch wel met Cat eens.
Ik bezoek ook sommige sites gewoon voor de informatie. Er zullen best mensen zijn die dit forum niet eens bezoeken, maar gewoon op dvd.nl komt voor de persberichten en nieuwtjes. Dat zijn OOK vaste bezoekers ;)

Michael Hamers
07-04-2009, 21:08
Ik ben het toch wel met Cat eens.
Ik bezoek ook sommige sites gewoon voor de informatie. Er zullen best mensen zijn die dit forum niet eens bezoeken, maar gewoon op dvd.nl komt voor de persberichten en nieuwtjes. Dat zijn OOK vaste bezoekers ;)

Het zijn idd 'vaste' bezoekers. Daar heb je helemaal gelijk in. Maar soms juist een prijsvraag voor alleen maar leden die hier echt bijna elke dag of zelfs elke dag meerdere keren te vinden zijn, is ook wel eens een keer leuk. Ik blijf het ontzettend irritant vinden dat er prijzen worden uitgereikt aan mensen die hier nooit of zelden meer komen, alleen omdat ze toevallig op een prijsvraag hier stuiten. Dat brengt (vrij duidelijk:razz:) frustraties met zich mee.

Ralfers
07-04-2009, 21:51
Mja, magoed, dan kan dvd.nl beter gewoon stoppen met prijsvragen, denk ik. Volgens mij had ik al eerder een berichtje gelezen van Arnold dat ze niet bepaalde eisen nog mogen stellen om een prijsvraag te doen, o.i.d.

Ik denk dat we gewoon blij moeten zijn dat de prijsvragen er zijn ;) Maak je toch nog ergens kans op :)

jeroenenagnes
07-04-2009, 21:56
Goed idee! Beter stoppen met prijsvragen ipv deze onzinpraktijken.
Gewoon een postcount instellen is de enigste optie.
Mensen kunnen ook een reactie plaatsen op een pers- of nieuwsbericht ipv alleen maar lezen.
Waar het vooral om gaat is de vreemde houding van dvd.nl om op deze manier zoveel mogelijk geregistreerde gebruikers te krijgen.
Wat ook een mogelijkheid is, is om 2 soorten prijsvragen te doen. 1 voor jonge leden (of die zich net registreren) en 1 voor leden met bijvoorbeeld een postcount van +150, waarbij een luxere prijs gewonnen kan worden.


Jeroen.

Cat
08-04-2009, 08:42
Je zit gemiddeld op 23 berichten per jaar dus dat is beter als een www.google.nl (http://www.google.nl) --> prijsvragen ---> dvd.nl ---> jippie gewonnen geregistreerde gebruiker.
Dus bijvoorbeeld een postcount van 20 is helemaal niet zo verkeerd.
Iemand die alleen maar leest zonder ooit iets (zinnigs) te posten hoeft m.i. niet mee te dingen naar een prijs.
Het lijkt me namelijk toch wel normaal dat je naast registratie een positieve bijdrage levert aan het forum/de site.
Een "alleen-lezer" heeft net zoveel waarde als een "one-day-google-fly".

Begrijp daarnaast toch niet waarom dvd.nl zoveel nutteloze gebruikers wil hebben. Een gerespecteerd bedrijf ziet aan de hand van statistieken namelijk zo hoeveel unieke bezoekers er zijn en wat de statistieken zijn van de geregistreerde gebruikers.


Jeroen.

Ik begrijp de frustratie van sommigen ook wel.........Maar volgens mij is het gewoon niet te ondervangen..... Of inderdaad stoppen met prijsvragen, maar dat lijkt me nu niet wat we willen.
Ik vind het in ieder geval een leuk initiatief, zo'n prijsvraag.
Gewoon van uitgaan dat je niets wint, je had al niets dus als je wat wint is het leuk meegenomen.....

jeroenenagnes
08-04-2009, 08:45
Gewoon van uitgaan dat je niets wint, je had al niets dus als je wat wint is het leuk meegenomen.....

Ja daar heb je zeker gelijk in! (y)
Maar het zou juist mooi zijn dat je bijvoorbeeld voor de leden met een beperkte of geen postcount een prijsvraag hebt waarbij je een dvd kan winnen....
Maar dat de trouwe posters die iets bijdragen aan het forum/de site ipv de dvd de blu-ray of Special Edition variant kunnen winnen.
Op die manier stimuleer je beide "groepen" denk ik.


Jeroen.

Jordy van Buel
08-04-2009, 10:53
En waar leg je dan de grens tussen iemand die wél en iemand die niets bijdraagt aan het forum/de site? Sorry hoor maar ik vind dit een beetje een onzinnige discussie. Zeker gezien de populariteit van de prijsvragen is het ook voor de organisatoren niet te doen om te gaan bekijken wie welke DVD verdient.

jeroenenagnes
08-04-2009, 11:08
Grens = aantal postcount (nader te bepalen, bijv. 30)
Werk voor organisatoren is er niet als het vBulletin goed onderhouden wordt.
Mbv php-scripts is het voor een geoefende programmeur eenvoudig om het script te laten kijken welke gebruiker gewonnen heeft.
Script heeft dan een globale vormgeving bijvoorbeeld:

antwoord goed/niet goed --> niet goed --> jammer volgende keer beter
|
|
antwoord juist --> postcount lager dan bijv. 30 dvd gewonnen
|
|
postcount hoger dan bijv. 30 --> blu-ray of Special Edition

Zo moeilijk is het toch niet zeker?
En op die manier bied je beide "groepen" een uitstekende prijs!
Daarnaast stimuleer je nieuwe gebruikers om (meer) te gaan posten.


Jeroen.

RobinB
08-04-2009, 11:48
En waar leg je dan de grens tussen iemand die wél en iemand die niets bijdraagt aan het forum/de site? Sorry hoor maar ik vind dit een beetje een onzinnige discussie. Zeker gezien de populariteit van de prijsvragen is het ook voor de organisatoren niet te doen om te gaan bekijken wie welke DVD verdient

Het is ook onzin in principe. Het is een uitstekende initiatief van DVD en het gaat er ook niet om hoeveel posts iemand maakt in het geheel. Ik lees afentoe ook meer dan dat ik post maar dan is het mischien moeilijk om hierin een onderscheiding te maken. Ook als er "misbruik" van gemaakt word,door de grote participatie is dat moeilijk te onderscheiden maar het lijkt mij ook dat dvd hier toch ook liever wat actieve leden hebben die hier dagelijks of weekelijks wat posten dan alleen die maandelijks en dan jaarlijks wat posten. De onderscheid is moeilijk, maar voor degene die de leden die hier met 2 posts een prijs winnen,zijn toch wat "minder bekend" want de vaste posters kennen elkaar van topics etc. Dan is het dus moeilijk om hierin de onderscheid te maken.