PDA

Bekijk de volledige versie : Interview with the Vampire [Blu-ray Disc]



Marcel den Haan
05-12-2008, 14:10
Interview with the Vampire

Sterke cast neemt ons mee in de wereld van de vampiers.

Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=3687)

Lagomorph
08-12-2008, 23:14
Vandaag nog eens op dvd gekeken.
Het blijft een mooie film!

Patrick van den Hul
08-12-2008, 23:44
Ik vond dit echt een matige film, met moeite uitgekeken.

wayne
09-12-2008, 00:30
Blijft een van mijn favoriete films, mooie scenes,goed acteerwerk,vette actie,sterk verhaal,ga maar door...

bovendien is dit voor mij de beste rol van Tom Cruise,geweldig neergezet! Met de joker van Ledger en Nicolson een perfecte bad guy(niet helemaal bad guy zie film)
Minder leuk voor Brad pitt,die wordt een beetje weggespeeld ,hoewel hij het niet onaardig doet

Naar mijn mening te ondergewaardeerd deze film,

helaas wel een kanttekening is dat Armand te kort in het verhaal zit,terwijl het personage in het boek een grote rol heeft

Raymond Gelmers
16-12-2008, 23:26
Beste vampierfilm in mijn collectie, hands down. Toch laat ik deze blu ray aan me voorbij gaan want de beeldkwaliteit is niet echt overtuigend. Misschien pak ik hem ooit nog eens mee voor een tientje maar meer zeker niet.
Ik vind de DVD zeer acceptabel qua kwaliteit in dit geval ;)

rogue
17-12-2008, 21:18
Ik heb hetzelfde; stond op mijn lijst zodra hij uitkwam, maar voor BD's wacht ik altijd recensies af, en daarom is hij toch afgevallen.
Is blijkbaar wel beter dan de DVD, maar niet zoveel beter dat ik dat ervoor betaal. Ik ben overtuigd dat hij nog wel daalt in prijs....

De_Hollander
25-07-2011, 17:11
In de recentie staat er dat het 25 gig duallayer disc is.
Maar 25 gig is geen duallayer disc, maar een singlelayer.

FROST
29-07-2011, 17:18
Kwaliteit van de bluray valt een beetje tegen vind ik. Ik heb hem nu al een paar keer gezien en hij blijft grauw en saai ogen. Scherpte mis ik ook in sommige scenes. Voor de rest een prima film, al is het boek inderdaad stukken beter en vooral langer.