PDA

Bekijk de volledige versie : Peters Thuisbioscoop



fantillusion
06-12-2008, 10:10
Hallo zal me eerst even voorstellen ik ben peter en ben totaal nieuw in het wereldje van thuisbioscopen. Heb altijd een normale beeldbuis televisie gehad van JVC met een standaard 5.1 dolbysetje van JVC. Sinds eind november ben ik in het bezit van een flatscreen LCD televisie om precies te zijn de Sony Bravia KDL-46V4000 waar ik zeer en zeer tevreden mee ben.

Aangezien ik al in het bezit was van een Sony Playstation 3 heb ik het maar meteen goed aangepakt en een goede HDMI kabel ervoor gekocht en wat ik toen zag met het kijken van films was werkelijk waar adembenemend sindsdien ben ik verslaafd geworden aan film kijken.Nu ga ik in januari 2009 een nieuwe dolbyset aanschaffen als Home Theatre Receiver zal ik de Sony STR-DA5400ES waarschijnlijk aanschaffen weet het nog niet 100% zeker omdat ik nog niet echt reviews erover heb kunnen lezen.

Ik zal een 7.1 opstelling gaan maken in mijn huiskamer, ik weet dat nog niet veel films 7.1 zijn maar ik kijk altijd met een knipoog naar de toekomst. Als speakers ben ik er nog niet helemaal uit zit te twijfelen tussen de Wharfedale Diamond 9 serie of de Kef Q series.Aangezien ik een beetje bioscoop idee in mijn woonkamer wil creëren qua kleuren ben ik in een tekenprogramma ff aan het werkgeslagen en zo moet het ongeveer eruit komen te zien.


http://i249.photobucket.com/albums/gg203/petertjuh-dh/voorbeeld.jpg

Het rode gedeelte waar de tv aan komt te hangen wordt een houten zuil die rood gemaakt wordt de zuil zelfs zal led verlichting aan de achterkant krijgen zodat je een mooie gloed op de muur erachter krijgt en uiteraard wordt de zuil helemaal geïsoleerd.