PDA

Bekijk de volledige versie : Smartcard + decoder mogelijkheden



Stephan Nobelen
08-12-2008, 17:58
Hallo,

Misschien een stomme vraag, maar ik kom er zelf niet uit:

Ik kan via via een smartcard van Ziggo krijgen voor een schappelijk prijsje. Dan heb ik uiteraard geen decoder. Mocht ik op marktplaats een willekeurige decoder kopen met een smartcard ingang, heb ik dan gewoon digitaal beeld op mijn tv?

Alvast bedankt!

Mr_Parker
09-12-2008, 08:49
De decoder hoeft maar aan een ding te voldoen, nl geschikt te zijn voor het Ziggo gebied (aannemende dat jij in dat betreffende gebied woont). (Update: Zie nu maastricht staan dus oud "@home" gebied.)

de smart card is echter een ander verhaal. Deze dient namelijk wat specifieker te zijn. Een kaart uit het oude casema gebied werkt nl niet altijd zomaar in het @home gebied en anders om.

Verder wil ik er op wijzen dat als je nu digitale tv van ziggo neemt je op het normale SD pakket van € 99,- € 25,- korting krijgt en op het HD pakket van € 199,- krijg je zelfs € 50,- korting. Dus let er op dat de totaal som van via via en markt plaats niet hierboven komt.

Zou je er voorkiezen om naar een alles in een pakket te gaan, aannemende dat je al internet en telefoon van ziggo zou hebben krijg je geloof ik zelfs een decoder gratis.

Stephan Nobelen
09-12-2008, 10:46
Na nog wat speuren heb ik dit gevonden op de site:

http://www.ziggo.nl/producten/televisie/digitale-ontvangers/gecertificeerd

Zolang je een van deze digitale ontvangers zou hebben, dan zou het moeten kunnen.

Mr_Parker
09-12-2008, 12:11
Dat zijn inderdaad de door mij bedoelde "ziggo" decoders.

Stephan Nobelen
11-12-2008, 14:44
Heb gekeken voor de samsung dcb-b270 in de (web) winkels, maar daar gingen de prijzen echt naar de 100 euro.
Nu heb ik 'm op de koop kunnen tikken voor 29 euro! Hoop 'm gauw binnen te krijgen, dan even een kaartje regelen en we kijken digitaal!