PDA

Bekijk de volledige versie : Grey's Anatomy - Seizoen 4 [Blu-ray Disc]



Arnold van Oostrum
09-12-2008, 08:32
Grey's Anatomy - Seizoen 4

Het vierde deel blijft deze Golden Globe winnende ziekenhuisserie erg leuk, vooral op Blu-ray Disc.

Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=3691)

Gerco Stuivenberg
09-12-2008, 22:36
Echt groot is het verschil tussen het Dolby Digital geluid en het LPCM geluid. De laatste klinkt met name bij de muziek iets voller. Echt groot is ook het verschil tussen groot en iets.(6)

De meeste van onze leden behoren waarschijnlijk niet tot de doelgroep waarvoor deze box bedoeld, maar die zullen er vast wel naast gaan zitten als de doelgroep een schijf uit deze box in de speler heeft draaien.;)

Ingmar B.
10-12-2008, 09:37
Ik heb hem wel gekocht, dan wel de normale versie maar oke. Persoonlijk het minste seizoen. Hopelijk word seizoen 5 weer beter.

Jessye
10-12-2008, 19:33
Ik heb hem wel gekocht, dan wel de normale versie maar oke. Persoonlijk het minste seizoen. Hopelijk word seizoen 5 weer beter.
IJdele hoop, seizoen 5 is nog erger (maar ik blijf kijken). De geest van Danny (die vriend van Izzy die in seizoen 2 de pijp uit is gegaan) komt als geest terug; en niet voor even maar afleveringen lang gaan ze erop door.

freaky
16-12-2008, 15:43
IJdele hoop, seizoen 5 is nog erger (maar ik blijf kijken). De geest van Danny (die vriend van Izzy die in seizoen 2 de pijp uit is gegaan) komt als geest terug; en niet voor even maar afleveringen lang gaan ze erop door.

Opletten met de spoilers zou ik zeggen, want niet iedereen wilt dat weten hoor.

Ik ga nu de laatste 2 episodes afzien van Seizoen 4 en moet ook wel zeggen dat ik dit toch ook wel een minder seizoen vind.