PDA

Bekijk de volledige versie : zelf MP3-cd maken. Hoe doe ik dat?



AlexandervanDongen
28-06-2002, 12:42
Ik weet dat veel dvd-spelers waaronder de mijne een functie heeft om mp3's die op een cd staan af te kunnen spelen. Nou heb ik al eens zelf wat mp3's gewoon op een cd gebrand maar dit herkende mijn dvd-speler niet! Kan iemand mij vertellen wat de truc is om dit te doen? Moet je het in bepaalde mappen zetten ofzo.

Bij voorbaat dank!

Alexander van Dongen

System 3rror
28-06-2002, 13:14
In princiepe hoef je niet speciale mappen op je cd te maken. Sommige spelers kunnen namelijk niet in de mappen zelf kijken!

Welke DVD speler heb je?

AlexandervanDongen
28-06-2002, 13:28
Een Cyberhome AD-N 212. Ik heb al eens een gratis mp3-cdtje (met shitmuziek) erop afgedraaid, maar wil nu natuurlijk eigen muziek afspelen.

Gr,

Alexander

System 3rror
28-06-2002, 13:51
Humz, normalitair gesproken zou je eigen cd'tje het ook moeten doen. Ik heb geen ervaring met deze DVD speler, dus zou het je niet kunnen vertellen verder.

Succes!

System 3rror
28-06-2002, 14:02
Weet je trouwens zeker dat het wel kan? Ik heb even op internet gezocht, maar kan niet vinden dat de Cyberhome AD-N 212 ook MP3 kan afspelen?!

Sander Dubbeldam
28-06-2002, 16:00
Gebruiksaanwijzing misschien lezen? :D

AlexandervanDongen
28-06-2002, 16:47
Ik heb de gebruiksaanwijzing erop nageslagen Sander, maar nergens mp3! Ik heb em een jaar geleden bij mediamarkt gekocht waar er op het kaartje naast de speler netjes "mp3" vermeld stond. Ik probeerde dus de mp3-cd uit met 50 mp3 tracks erop en dat deed ie gewoon. :confused: Ik weet het, er gebeuren rare dingen in de wereld,

Gr, Alexander

Sander Dubbeldam
28-06-2002, 16:55
dit zoiezo gevonden is wel ander typen cyberhome maar dat maakt denk ik niet zoveel uit.
http://forum.cyberhome-help.de/viewtopic.php?t=286

kijk ff meer op dat forum voor nog meer vragen. misschien staat het antwoord er wel tussen! succes!