PDA

Bekijk de volledige versie : DVD-speler



*NERAZZURRI*
17-12-2008, 13:33
Beste mensen,

Ik ben op zoek naar een zo goedkoop mogelijke, maar toch kwalitatief aanvaardbare (ik ben niet heel erg veeleisend) DVD-speler die óf regiovrij is, óf makkelijk regiovrij te maken is en tevens een HDMI-aansluiting heeft zodat het er een beetje redelijk uitziet. Hoe het zit met upscalen enzo weet ik niet. Ben nu m'n PS3 gewend en die schijnt -naar ik lees- best goed te zijn als DVD-speler, maar daarmee kan ik helaas geen regio 1 dvd's afspelen, en daar heb ik er nogal wat van.

Bij voorbaat dank voor eventuele tips!

Edgar Smit
17-12-2008, 13:44
hou de blokker krantjes, aldi folders en Lidl folders in de gaten, daar staan regelmatig DVD spelers, regiovrij en met HDMI in (Blokker heeft nu een Hiteker met HDMI voor €39,95, ik weet alleen niet of hij regiovrij is)

*NERAZZURRI*
17-12-2008, 14:39
Ja oké, maar is de kwaliteit daarvan niet héél bedenkelijk?

Mr.Mark R
17-12-2008, 16:51
Tja regiovrij :neutral: die heeft de mijne niet maar
ik ken wel een betaalbare dvd-speler die kan upscalen 1080i en heeft een HDMI :-D
de kwaliteit is of kloppend vlees van te krijgen (i.e. fan-tas-tisch beeld!)
maar goed het is de pioneer dv696 av k. Goedkoop? Vond ik wel 65 euro!

Suc6 met je zoektocht verder :bier:

Richard B.
25-12-2008, 01:23
Ik heb nu 2 spelers uit de DVP-59xx-serie van Philips (de 5900 en de 5990) en die kan ik warm aanbevelen. HDMI, upscaling en bij de latere modellen ook een USB-aansluiting en vrij goeie support voor Divx voor een hele nette prijs (voor die laatste betaalde ik iets van 80 euro dacht ik). En ze zijn supermakkelijk regiovrij te maken door het invoeren van een code met je afstandbediening.

*NERAZZURRI*
25-12-2008, 01:42
Da's toevallig! Die had ik op het oog namelijk :)

De prijs van de 5990 is verwaarloosbaar (80 euro ofzo) en ik heb met een eerdere Philips al via een code de regiovrije status verkregen en opgezocht hoe dat voor deze zat, wat dus ook erg makkelijk bleek te zijn.

Begrijp ik goed dat je dan via USB Divx kunt kijken? Dus de films die ik op m'n externe harde schijf heb staan kan ik afspelen via dit dingetje? :o Dat zou echt briljant zijn!

Richard B.
01-01-2009, 21:03
Da's toevallig! Die had ik op het oog namelijk :)

De prijs van de 5990 is verwaarloosbaar (80 euro ofzo) en ik heb met een eerdere Philips al via een code de regiovrije status verkregen en opgezocht hoe dat voor deze zat, wat dus ook erg makkelijk bleek te zijn.

Begrijp ik goed dat je dan via USB Divx kunt kijken? Dus de films die ik op m'n externe harde schijf heb staan kan ik afspelen via dit dingetje? :o Dat zou echt briljant zijn!
Het klopt dat je Divx-films kunt bekijken vanaf de USB-aansluiting, maar ik weet niet of dat ook met een externe harde schijf werkt. Ik heb het zelf enkel geprobeerd met een USB-stick.

*NERAZZURRI*
03-01-2009, 23:14
Maar hoe selecteer je dan de files? Kan je ergens op je dvd-speler zien wat er op je schijf staat dan?

Richard B.
07-01-2009, 22:23
Maar hoe selecteer je dan de files? Kan je ergens op je dvd-speler zien wat er op je schijf staat dan?
Ja. Als je de USB-stick insteekt krijgt je een soort "verkenner" in beeld (zoals de Windows-verkenner) waarmee je door de folders kunt navigeren en videobestanden kunt selecteren. Het werkt heel simpel.

Gideon Markus
12-01-2009, 20:20
Tja regiovrij :neutral: die heeft de mijne niet maar
ik ken wel een betaalbare dvd-speler die kan upscalen 1080i en heeft een HDMI :-D
de kwaliteit is of kloppend vlees van te krijgen (i.e. fan-tas-tisch beeld!)
maar goed het is de pioneer dv696 av k. Goedkoop? Vond ik wel 65 euro!

Suc6 met je zoektocht verder :bier:

Mag ik vragen waar je die hebt gekocht voor 65 euro ?

Frank K.
13-01-2009, 14:45
Mischien een hd-dvd speler van toshiba, goede kwaliteit, regiovrij, en niet zo heel duur. plus dat je dan hd-dvd's af kunt spelen.

Richard B.
13-01-2009, 23:18
Mischien een hd-dvd speler van toshiba, goede kwaliteit, regiovrij, en niet zo heel duur. plus dat je dan hd-dvd's af kunt spelen.
Maar inmiddels zijn ze bijna niet meer te krijgen. Vooral door die gekken die er meerdere kopen. Zoals ondergetekende. :oops: :rolleyes: :mrgreen:

Mr.Mark R
14-01-2009, 08:18
Mag ik vragen waar je die hebt gekocht voor 65 euro ?

Bij bobshop.nl maar toen ik em kocht waren er al problemen met leveren omdat de modellen out of fashion gingen. Een soort uitverkoop zeg maar, maar er zijn ook wel andere sites die ze volgens mij nog aanbieden. Ik zou zeggen probeer eens te kijken op www.elcheapo.nl (een prijsvergelijker) (y)

Frank K.
14-01-2009, 08:59
Ik denk dat ze 2ehands nog best wel te krijgen zijn. Ik heb me er niet in verdiept overigens.

*NERAZZURRI*
27-02-2009, 01:02
Heb inmiddels de Philips DVP-5990 gekocht en regiovrij gemaakt (alleen code invoeren). Erg simpel en effectief :-P

Nu alleen nog een HDMI-kabeltje kopen en ik kan eindelijk weer fatsoenlijk m'n Criterions en R1's bekijken.

Aanrader (y) Dank voor de tip Richard.