PDA

Bekijk de volledige versie : Waar ga je naartoe op vakantie?



Pagina's : [1] 2 3

Hanna
28-06-2002, 14:38
ja.. ik dacht, laat ik er nog eens een doelloze thread bijgooien :P
anyway.. Ik ben sinds... even kijken, drie uur voor 9 weken vrij van alle lasten die het instituut school met zich meebrengt:D:D:D!!!
wat ik dus wilde weten: waar gaan we naartoe op vakantie?

Persoonlijk ga ik drie weken bakken in España... zon, zee en strand en vooral géén cultuur worden dus de sleutelwoorden voor mijn vakantie

(ja sorry voor de cultuursnuivers onder ons, maar ik ga volgend jaar al met school fijn een week in barcelona alle mogelijke straattegels op hun datum van oorsprong bestuderen denk ik ;))

Ben benieuwd!!!
groetjes...

Matt D
28-06-2002, 14:47
hallo hana, eerste keer dat ik je zie op forum ;-)

ik ga voor een week of drie op reis naar spanje, rondreizen om wat plezier te hebben en cultuur op te snuiven

madrid, sevilla, taragonna....

Danielle Gerards
28-06-2002, 15:28
Where the sun doesn't shine;)

Sander Dubbeldam
28-06-2002, 15:39
kga i.i.g. 4 dagen parijs + 1 dag disney. met de thalys. en misschien daarna wel een last minute als er een leuke tussenzit.

Serge
28-06-2002, 15:56
En ik ben al vijf weken weggeweest richting Kenia, Tanzania en Zanzibar (http://users.pandora.be/dvdinfo/travel/index.html), 't is reeds voorbij :(
Maar ik heb nog meer dan één week verlof over dus... :D

Danielle Gerards
28-06-2002, 16:00
En ik ben al vijf weken weggeweest richting Kenia, Tanzania en Zanzibar (http://users.pandora.be/dvdinfo/travel/index.html), 't is reeds voorbij :(
Maar ik heb nog meer dan één week verlof over dus... :D

Zanzibar is toch geen aparte staat? het is een eiland voor de kust van Tanzania?

Tommy Brok
28-06-2002, 16:02
Ik ga gewoon met me ouders op vakantie, maar blijf eerst een paar dagen thuis voor de kermis hier! Hier in Tilburg is die namelijk nogal groot en gezellig! Daarna naar Renesse voor 3 en een halve week ofzo! Maar dan moet het wel beter weer zijn dan nou!

Serge
28-06-2002, 17:13
Zanzibar is toch geen aparte staat? het is een eiland voor de kust van Tanzania?

Klopt inderdaad. Wou het gewoon even meegeven ;)

Hanna
28-06-2002, 17:18
hallo hana, eerste keer dat ik je zie op forum ;-)


hai ehm.. evilgoblin66.. alles goed? jaja, ik ben ook hier op het forum te vinden hoor. al is het niet zo heel erg vaak. ik heb nog maar een stuk of 100 posts! en ik heb het id dat ik zooo veel heb getypt! hoe krijgen mensen hier 5000 posts? '(--> luther!!!)
anyway, nog een heel klein nootje: het is hanna, met twee nico's dus!
maar laat me maar weer stoppen met schrijven, want ik maak mijn eigen thread off-topic!

komen he met die vakantiestories!!!!

groetjes

Lex v/d Moolen
28-06-2002, 17:24
Ik moet nog eventjes wachten, maar in oktober ga ik naar Nieuw-Zeeland, rondtrekken over de twee eilanden. En ik hoop daar eventjes in Midden-Aarde rond te lopen:D

Louis Bouduin
28-06-2002, 18:50
Ik ben al geweest. Ardennen. Een week.
Daarna naar Boulogne Sur Mer/ Parijs/ Disneyland eveneens voor een week.
Daarna naar Texel. Voor een dag of 10.
Daarna een weekje Tunesie.

Art
28-06-2002, 19:05
Ik ga naar Zeeland :rolleyes: :D

Louis Bouduin
28-06-2002, 19:08
Ik ga naar Zeeland :rolleyes: :D

Is best leuk, Art. In zowel Middelburg als in Vlissingen heb je een paar DVD winkels. :)

Lex v/d Moolen
28-06-2002, 19:09
Ik ga naar Zeeland :rolleyes: :D Welk (schier)eiland ?

Art
28-06-2002, 19:16
Is best leuk, Art. In zowel Middelburg als in Vlissingen heb je een paar DVD winkels. :)
Daar zit ik nou net niet :( Misschien maar goed ook :D

Art
28-06-2002, 19:17
Welk (schier)eiland ?
Schouwen Duivenland :o :D

Lex v/d Moolen
28-06-2002, 19:37
Schouwen Duivenland :o :D Mm. Port Zelande ?

Art
28-06-2002, 19:39
Mm. Port Zelande ?
Nope :o Rennesse en Zierikzee :D

Danielle Gerards
28-06-2002, 20:15
Nope :o Rennesse en Zierikzee :D

hoi Art, hoe is het met je lieverd? ik dacht ff dat je al vakantie was

Art
28-06-2002, 20:16
hoi Art, hoe is het met je lieverd? ik dacht ff dat je al vakantie was
Nope :D

Danielle Gerards
28-06-2002, 20:49
Alleen werk?

Luther Hartog
28-06-2002, 21:23
Ik ga lekker met 5 vrienden naar Hongarije, naja of dat lekker is weet ik niet. ik ben er namelijk nog nooit geweest, maar goed...ze zullen toch wel bier hebben?

Joost v.d. Ham
28-06-2002, 21:24
IK ga lekker naar Spanje!!!
zon, zee en BIER
das mijn vakantie formule, werkt uitstekend:D
over twee weken vlieg ik uit, ben aan het aftellen dus.
ff lekker een tijdje geen films enzo!:rolleyes:

Richard Hogaarts
29-06-2002, 08:37
Ben net terug van een weekje Ardennen (Virton) met 7 vrienden, alleen daar gaan we nooit meer heen.

En ik ga in September 2 weken naar Corfu, lekker een actieve vakantie houden, voor zover dat daar mogelijk is. :)

Mark de Jong
29-06-2002, 11:05
Frankrijk. Is het meestal wel lekker weer dus kan je lekker zonnen en zwemmen :D

Heb er zin in :)

Tommy Brok
29-06-2002, 12:55
Nope :o Rennesse en Zierikzee :D Sta je ook in Renesse op de camping?

Art
29-06-2002, 15:21
Sta je ook in Renesse op de camping?
Nope :o Heb een huisje ergens in een klein gehucht :D

Tommy Brok
29-06-2002, 15:27
Nope :o Heb een huisje ergens in een klein gehucht :D ooh een huisje is wel beter!

Art
29-06-2002, 15:36
ooh een huisje is wel beter!
Zeker wel :D

Wesley
29-06-2002, 19:02
ikke ga van 15 Augustus tot de 30e naar Kos, in Griekenland... met me ouders... wordt denk ik beswel saai... hopelijk zijn d'r genoeg jongere :D

Britte
29-06-2002, 21:46
Normaal gezien zouden we met de motor naar Frankrijk ofzo gaan....maar met het voetje gaat dat dus niet door.

Dan dachten we eraan om naar Portugal of Turkije te gaan....maar omdat we net bouwgrond gekocht hebben geven we die centjes niet meer aan een reis.

Tenslotte bleef er nog een paar daagjes trekken met de oud-scouts over ....maar omdat het voetje nog niet voldoende genezen is, kan ik niet mee.

Dus misschien een weekendje London ofzo????

Lourens
29-06-2002, 21:49
Ga 29 juli naar Amerika toe tot 18 augustus.
Heb familie in Los Altos, Californie wonen.
En ga ook nog naar Florida.
Alweer voor de 4e keer :o :D :cool:
Heb er ontzettend veel zin in.

Gabriël de Rop
29-06-2002, 22:19
ikke ga van 15 Augustus tot de 30e naar Kos, in Griekenland... met me ouders... wordt denk ik beswel saai... hopelijk zijn d'r genoeg jongere :D

Ik ga ook naar Kos deze zomer.....alleen zullen we elkaar niet tegenkomen daar: ik ga van 18 juli t/m 2 augustus.

BrianB
29-06-2002, 23:26
Ik ga lekker met 5 vrienden naar Hongarije, naja of dat lekker is weet ik niet. ik ben er namelijk nog nooit geweest, maar goed...ze zullen toch wel bier hebben?

Wees gerust, ze hebben er bier (ik ben er zelf geweest) alleen het uitgaan is f*cking duur daarzo (tenminste waar ik zat wel).

Mike Philippens
29-06-2002, 23:32
maar goed...ze zullen toch wel bier hebben?
Don't worry Luther...Budapest is het beste te vergelijken met Sodom&Gomorra. Als je tenminste om alle cultuur die de stad (en het land) ook te bieden hebben negeert.
Dus als je lekker wilt stappen zit je daar iig goed.

Hanna
30-06-2002, 14:07
Ga 29 juli naar Amerika toe tot 18 augustus.
Heb familie in Los Altos, Californie wonen.
En ga ook nog naar Florida.


hmmmm, mag ik mee??:D ;)
super zeg, ik zou ook echt heeeel graag naar USA gaan!!
al is het maar om zoveel mogelijk van die té vette hotdogs
naar binnen te werken :p

groetjesss

Luther Hartog
30-06-2002, 14:09
Don't worry Luther...Budapest is het beste te vergelijken met Sodom&Gomorra. Als je tenminste om alle cultuur die de stad (en het land) ook te bieden hebben negeert.
Dus als je lekker wilt stappen zit je daar iig goed. Das mooi, want ik zit in Siofok:) Maar we zullen af en toe wel naar Budapest afreizen hoor:)

Luther Hartog
30-06-2002, 14:10
Wees gerust, ze hebben er bier (ik ben er zelf geweest) alleen het uitgaan is f*cking duur daarzo (tenminste waar ik zat wel). Waar zat je?

Hanna
30-06-2002, 14:16
hé luther...
alles goed??

(niet gaan schelden dat ik iets nutteloos neerzet ik kan gewoon ff geen contact krijgen volgens mij :mad: )

Luther Hartog
30-06-2002, 14:18
hé luther...
alles goed??

(niet gaan schelden dat ik iets nutteloos neerzet ik kan gewoon ff geen contact krijgen volgens mij :mad: ) Natuurlijk niet, maar als je wilt weten hoe het met me gaat kun je dat beter in deze thread vragen, anders gaan ze weer klage over off-topic gesprekken

http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&postid=145920#post145920

Lourens
30-06-2002, 19:30
hmmmm, mag ik mee??:D ;)
super zeg, ik zou ook echt heeeel graag naar USA gaan!!
al is het maar om zoveel mogelijk van die té vette hotdogs
naar binnen te werken :p

groetjesss

Wat mij betreft mag je mee... :)

Hanna
30-06-2002, 19:44
Wat mij betreft mag je mee... :)

zo dás snel geregeld.. wanneer gaan we ;)???

Lourens
30-06-2002, 19:47
Heb PM gestuurd...

Tommy Brok
30-06-2002, 19:51
zo dás snel geregeld.. wanneer gaan we ;)??? In dat geval wil ik ook wel mee,:D! Wanneer gaan we?!:D!

Anonymous
01-07-2002, 18:22
November - Dinsley land Paris

Voorjaar 2003 - Londen, Arsenal ;)

Najaar 2003 - New York

Camille
01-07-2002, 22:26
Ik ga lekker naar Portugal.
Naar Club Med: Kijk hier maar eens (http://www.clubmed.nl/cgi-bin/clubmed55/Ratio/Villages/RATIO_village.jsp?BV_SessionID=@@@@0151048672.1025 558584@@@@&BV_EngineID=ccchadcfiddhmhecflgcefkdffhdfhg.0&PAYS=314&LANG=NL&pIDVILLAGE=DBAC) :cool:

ToolkiT
02-07-2002, 03:06
Darwin en Tasmania, we blijven dus 'in eigen land' dit jaar ;)

JCL
25-07-2004, 19:39
Hmmm ik ga deze zomer 2 keer op vakantie :wink:

Eerst naar Berlijn met mijn ouders 4 dagen stad bezichtigen en daarna met school onder begeleiding van "het beest :twisted: " naar Rome 8)

Is dus officieel een cultuurreis, maar als ik de reisgids mag geloven is er meer aandacht voor de MCdonnalds dan voor de rest van de stad. Ik ben benieuwd!!!

The_Cure
25-07-2004, 20:36
Ben begin juli week naar Renesse geweest en ik vertrek over 6 dagen voor twee weken naar Kroatië, het eiland Brac om precies te zijn 8)

Setambre
25-07-2004, 20:43
Ben al geweest :(

Had een erg ontspannen en rustig weekje in Kreta, Ageos Nikolaos gezeten.

Over een weekje ofzo nog een weekendje Parijs voor dat ik echt weer aan de bak moet.

Bart G.
26-07-2004, 08:08
Niet veel na een pup gekocht te hebben. En mijn vakanties zijn de wintervakanties/boardvakanties :twisted:

Donderdag mss wel naar Portugal om Genk te zien :D 8)

Werner
26-07-2004, 21:54
Ben net terug van tien dagen varen langs de Noorse fjorden. Tien dagen zonder dvd-speler... Enfin, het was eens echt helemaal ontspannen, zalig nietsdoen, af en toe een uitstapje voor de lokale bezienswaardigheden, zoals de Trollenfjord en de Noordkaap... En dan nog een paar dagen in Oslo blijven hangen.

Niels Simons
26-07-2004, 22:06
mijn vakantie was afgelopen 3 nachten enorm zuipen onder t mom van uitgaan,in cadzand en knokke(BE) en da was enorm gezellig en expensive...

vandaag me eigen nog getrakteerd op wa tshirts en een nieuwe telefoon+blue tooth headset(damn,lache da spul man!)

en nu relaxen achter de pc...en,werken aan me huissie!

mazzel,niels

Joost v.d. Ham
26-07-2004, 22:07
Helemaal niet :(....komt ook door de vraag of ik in januari een half jaartje wegga (afrika) waar ik nu veel mee bezig ben :)

Tim k
31-03-2005, 19:26
Dit jaar voor het eerst naar Texel.

Lijkt me een leuke afwisseling na jaren buitenland, maar als het weer tegenzit .........

Zijn er mensen met Texel ervaringen??

Stee de Houthakker
31-03-2005, 21:16
- meivakantie: Rochefort (B) 1 week
- hemelvaart: Rochefort (B)
- pinksteren: Schijndel (NL)
- zomervakantie: Praha/Praag (CZ) 3 weken
- zomervakantie: Brugge (B) 1 week

Richard B.
31-03-2005, 21:22
Ik was eigenlijk van plan om eind mei een weekje naar Londen te gaan maar ik kom er achter dat dit relatief toch best nog wel duur is. Ik ben nog eens aan het nadenken over een andere leuke stadsreis.

Jordy van Buel
31-03-2005, 21:24
Ik was eigenlijk van plan om eind mei een weekje naar Londen te gaan maar ik kom er achter dat dit relatief toch best nog wel duur is. Ik ben nog eens aan het nadenken over een andere leuke stadsreis.

Moet je naar Rome gaan, das echt super ..

Ik ga dit jaar naar Estartit (vlakbij bij Barcelona) met een hoop vrienden.
Zal een leuke (bier)vakantie worden denk ik :D

Dennis Kuijper
31-03-2005, 21:57
Dit jaar voor het eerst naar Texel.

Lijkt me een leuke afwisseling na jaren buitenland, maar als het weer tegenzit .........

Zijn er mensen met Texel ervaringen??

Ja,ik ben in totaal 3 keer er geweest,heb me altijd wel vermaakt.
Wat ga je doen in een huisje of kamperen?
Gewoon een fiet huren op dat eiland en zo de omgeving verkennen,heb ik ook gedaan.Verder leuke plaatsjes daar,ook om uit te gaan.
En natuurlijk heerlijk strand daar.
Ga gelijk ff langs Jan Wolkers voor een bak koffie. :wink:

Dennis Kuijper
31-03-2005, 21:59
Oja,wat in iedergeval zeker is waar ik naar toe ga is Malmedy in Belgie,een paar dagen kamperen,dat is een jaarlijkze gewoonte geworden.

JCL
01-04-2005, 07:11
Ik was eigenlijk van plan om eind mei een weekje naar Londen te gaan maar ik kom er achter dat dit relatief toch best nog wel duur is. Ik ben nog eens aan het nadenken over een andere leuke stadsreis.

Moet je naar Rome gaan, das echt super ..

Ik ga dit jaar naar Estartit (vlakbij bij Barcelona) met een hoop vrienden.
Zal een leuke (bier)vakantie worden denk ik :D

Moet je zeker naar Rome! Wat heb ik een lol gehad al daar zeg ongelovelijk hoe cool dat was. Nog nooit zoveel lol gehad. Tip! Ga nooit met geld op zak Termini (centraal station) IN want dan kom je er zonder UIT (al dus mijn begeleider...).

Tim k
01-04-2005, 09:20
Dit jaar voor het eerst naar Texel.

Lijkt me een leuke afwisseling na jaren buitenland, maar als het weer tegenzit .........

Zijn er mensen met Texel ervaringen??

Ja,ik ben in totaal 3 keer er geweest,heb me altijd wel vermaakt.
Wat ga je doen in een huisje of kamperen?
Gewoon een fiet huren op dat eiland en zo de omgeving verkennen,heb ik ook gedaan.Verder leuke plaatsjes daar,ook om uit te gaan.
En natuurlijk heerlijk strand daar.
Ga gelijk ff langs Jan Wolkers voor een bak koffie. :wink:


In een huisje ( zit sauna en zonnebank in, dus warm zal ik het krijgen en bruin zal ik worden :wink: ).

fietsen huren is een goed plan, ff op de fiets naar de bakker, stokbroodjes onder de snelbinder. Ik hoorde dat er ook een zwemparadijs was.

Laat gelijk Turks Fruit door Jan Wolkers signeren :wink:

Caledonians
01-04-2005, 10:53
Ik ga dit jaar naar Estartit (vlakbij bij Barcelona) met een hoop vrienden.
Zal een leuke (bier)vakantie worden denk ik :D

Ben ik vroeger jaren met mn ouders geweest. Leuke dorp met een mooi strand alleen je hebt er niet echt uitgaansgelegenheden helaas...

pieter bond
01-04-2005, 10:57
Naar Noord-Italie- in de buurt van de Passo Del Stelvio
Mooie bergen,mooie wandelingen maken en hopen op goed weer :bier:

Oscar P.
01-04-2005, 11:27
Dit jaar voor het eerst naar Texel.

Lijkt me een leuke afwisseling na jaren buitenland, maar als het weer tegenzit .........

Zijn er mensen met Texel ervaringen??

Ik heb in een restaurant in De Koog gewerkt. Heb dus aardig wat "Texel-ervaring"....

Het ligt er een beetje aan waar je voor gaat, ga je naar De Koog om achter de meiden aan te zitten en te zuipen, dan hoop ik dat je niet al te lang gaat.... ;)

De Koog is één lange (nou ja, lange) straat met veel horeca. Wat mij echter opvalt is dat er bijna geen terras tussenzit waar je compleet in de open lucht vertoeft, bijna alles is geheel of gedeeltelijk overdekt.

Wat ik je, wat dat betreft, aanraad is Renesse, in Zeeland. De gehele sfeer is daar gezelliger. Het is net even wat groter, en geloof me, daar lopen echt mooiere meiden... ;):)

Als je voor de natuur gaat lijkt Texel mij overigens wel een goede keuze!!


Het regent trouwens weinig op Texel, waait vaak over... Qua weer ben je in het buitenland iets zekerder, dat is waar. :)

Ik zou zeggen: doe er je voordeel mee en natuurlijk veel plezier!!!

Tim k
01-04-2005, 16:11
Dit jaar voor het eerst naar Texel.

Lijkt me een leuke afwisseling na jaren buitenland, maar als het weer tegenzit .........

Zijn er mensen met Texel ervaringen??

Ik heb in een restaurant in De Koog gewerkt. Heb dus aardig wat "Texel-ervaring"....

Het ligt er een beetje aan waar je voor gaat, ga je naar De Koog om achter de meiden aan te zitten en te zuipen, dan hoop ik dat je niet al te lang gaat.... ;)

De Koog is één lange (nou ja, lange) straat met veel horeca. Wat mij echter opvalt is dat er bijna geen terras tussenzit waar je compleet in de open lucht vertoeft, bijna alles is geheel of gedeeltelijk overdekt.

Wat ik je, wat dat betreft, aanraad is Renesse, in Zeeland. De gehele sfeer is daar gezelliger. Het is net even wat groter, en geloof me, daar lopen echt mooiere meiden... ;):)

Als je voor de natuur gaat lijkt Texel mij overigens wel een goede keuze!!


Het regent trouwens weinig op Texel, waait vaak over... Qua weer ben je in het buitenland iets zekerder, dat is waar. :)

Ik zou zeggen: doe er je voordeel mee en natuurlijk veel plezier!!!


Achter de vrouwen aan....ik sluit niets uit natuurlijk :wink:

Het eiland verkennen, zeevissen indien mogelijk, op strand liggen, terrasjes en uitgaan ook natuurlijk, maar het hoeft geen Llorret de Mar te zijn. Gewoon vrienden en vriendinnen onder elkaar, weekje er tussenuit.

In de zomer regelmatig dagje naar Renesse. Mega-strand, veel jonge mensen, echt een aanrader ja. Wel veel duitsers.

Texel, toch geen verkeerde keuze geweest achteraf :lol:

Tim k
01-04-2005, 16:22
Oja,wat in iedergeval zeker is waar ik naar toe ga is Malmedy in Belgie,een paar dagen kamperen,dat is een jaarlijkze gewoonte geworden.


Het plaatsje Malmedy kwam een paar dagen geleden nog op tv bij een documantaire over het Ardennen-offensief tijdens WOII.

De Duitse SS'er, kolonel Peiper, heeft hier opdracht gegeven tot het executeren van tientallen of honderd(en) Amerikaanse krijgsgevangen. Ze stonden opgesteld en werden vrijwel allemaal neergemaaid en met nekschoten afgemaakt. Slecht een paar konden ontkomen. Het is nooit echt bewezen of Peiper daadwerkelijk de opdracht heeft gegeven, want hij kreeg na een paar jaar gratie.

Wellicht dat er ergens een monument of museum aan gewijd is, dat de mooite waard is om te bezoeken. Als je geinteresseerd bent in de WOII natuurlijk. :wink:

Lex v/d Moolen
01-04-2005, 17:19
Oja,wat in iedergeval zeker is waar ik naar toe ga is Malmedy in Belgie,een paar dagen kamperen,dat is een jaarlijkze gewoonte geworden.Prachtige omgeving, ben er zelf een paar jaar terug geweest tijdens de F1 van Francorchamps.

Marcel v/d H.
01-04-2005, 17:29
Ga met vrienden naar Denemarken, in een mooi huisje vlakbij het strand.

En over twee weken eerst met het zaal en veld voetbalteam naar Ameland.

Dennis Kuijper
01-04-2005, 17:30
Oja,wat in iedergeval zeker is waar ik naar toe ga is Malmedy in Belgie,een paar dagen kamperen,dat is een jaarlijkze gewoonte geworden.


Het plaatsje Malmedy kwam een paar dagen geleden nog op tv bij een documantaire over het Ardennen-offensief tijdens WOII.

De Duitse SS'er, kolonel Peiper, heeft hier opdracht gegeven tot het executeren van tientallen of honderd(en) Amerikaanse krijgsgevangen. Ze stonden opgesteld en werden vrijwel allemaal neergemaaid en met nekschoten afgemaakt. Slecht een paar konden ontkomen. Het is nooit echt bewezen of Peiper daadwerkelijk de opdracht heeft gegeven, want hij kreeg na een paar jaar gratie.

Wellicht dat er ergens een monument of museum aan gewijd is, dat de mooite waard is om te bezoeken. Als je geinteresseerd bent in de WOII natuurlijk. :wink:

Er staan monumenten over WWII daar,ook in andere plaatsen in de omgeving.
De film Saints and soldiers gaat ook over Malmedy by the way.

Dennis Kuijper
01-04-2005, 17:32
Ga met vrienden naar Denemarken, in een mooi huisje vlakbij het strand.


Waarzo?Ik ben in januari nog geweest,ben ff de plaats kwijt,was bij hadshund in de buurt.Ben een dikke 10 jaar gelden een keer eerder geweest,dat was in oster hurup.Als je bij het strand zit moet je zeker een keer gaan vissen.

Dennis Kuijper
01-04-2005, 17:35
Oja,wat in iedergeval zeker is waar ik naar toe ga is Malmedy in Belgie,een paar dagen kamperen,dat is een jaarlijkze gewoonte geworden.Prachtige omgeving, ben er zelf een paar jaar terug geweest tijdens de F1 van Francorchamps.

Je rijd over een stuk racebaan van Francorchamps volgens mij als je naar Malmedy gaat.(als er geen race bezig is natuurlijk :) )

Marcel v/d H.
01-04-2005, 17:35
Ik kom echt super vaak in Denemarken, minimaal twee keer per jaar. Vaak in het najaar alleen om te wissen en ik ben vorig jaar ook naar het Roskilde Festival geweest (dat is ook echt super gaaf). We gaan altijd naar Ebeltoft in een huisje van (deense) vrienden van ons.

Tommy Brok
01-04-2005, 17:38
Ik blijf dit jaar thuis, zet al me vakantiegeld op me spaarrekening.
Begin volgend jaar is me appartement klaar, dus dan heb ik al me geld hard genoeg nodig.

Misschien alleen een paar dagen naar me ouders op de camping, maar that's it!

Dennis Kuijper
01-04-2005, 17:39
Dit jaar voor het eerst naar Texel.

Lijkt me een leuke afwisseling na jaren buitenland, maar als het weer tegenzit .........

Zijn er mensen met Texel ervaringen??

Ik heb in een restaurant in De Koog gewerkt. Heb dus aardig wat "Texel-ervaring"....

Het ligt er een beetje aan waar je voor gaat, ga je naar De Koog om achter de meiden aan te zitten en te zuipen, dan hoop ik dat je niet al te lang gaat.... ;)

De Koog is één lange (nou ja, lange) straat met veel horeca. Wat mij echter opvalt is dat er bijna geen terras tussenzit waar je compleet in de open lucht vertoeft, bijna alles is geheel of gedeeltelijk overdekt.

Wat ik je, wat dat betreft, aanraad is Renesse, in Zeeland. De gehele sfeer is daar gezelliger. Het is net even wat groter, en geloof me, daar lopen echt mooiere meiden... ;):)

Als je voor de natuur gaat lijkt Texel mij overigens wel een goede keuze!!


Het regent trouwens weinig op Texel, waait vaak over... Qua weer ben je in het buitenland iets zekerder, dat is waar. :)

Ik zou zeggen: doe er je voordeel mee en natuurlijk veel plezier!!!

zeevissen indien mogelijk

Dat zou ik zeker doen,ik heb toen een boot gehuurd voor een dag op de wadden zee,een vent brengt je smorgens dan om een uur of 8 en komt je om een uur of 4 smiddags ophalen,ik was toen met 4 man,eerst vissen,en als het eb werd,lekker biertje drinken.De platvis die wij vingen hebben we savonds heerlijk van gegeten.

Tim k
01-04-2005, 18:48
Dit jaar voor het eerst naar Texel.

Lijkt me een leuke afwisseling na jaren buitenland, maar als het weer tegenzit .........

Zijn er mensen met Texel ervaringen??

Ik heb in een restaurant in De Koog gewerkt. Heb dus aardig wat "Texel-ervaring"....

Het ligt er een beetje aan waar je voor gaat, ga je naar De Koog om achter de meiden aan te zitten en te zuipen, dan hoop ik dat je niet al te lang gaat.... ;)

De Koog is één lange (nou ja, lange) straat met veel horeca. Wat mij echter opvalt is dat er bijna geen terras tussenzit waar je compleet in de open lucht vertoeft, bijna alles is geheel of gedeeltelijk overdekt.

Wat ik je, wat dat betreft, aanraad is Renesse, in Zeeland. De gehele sfeer is daar gezelliger. Het is net even wat groter, en geloof me, daar lopen echt mooiere meiden... ;):)

Als je voor de natuur gaat lijkt Texel mij overigens wel een goede keuze!!


Het regent trouwens weinig op Texel, waait vaak over... Qua weer ben je in het buitenland iets zekerder, dat is waar. :)

Ik zou zeggen: doe er je voordeel mee en natuurlijk veel plezier!!!

zeevissen indien mogelijk

Dat zou ik zeker doen,ik heb toen een boot gehuurd voor een dag op de wadden zee,een vent brengt je smorgens dan om een uur of 8 en komt je om een uur of 4 smiddags ophalen,ik was toen met 4 man,eerst vissen,en als het eb werd,lekker biertje drinken.De platvis die wij vingen hebben we savonds heerlijk van gegeten.


Kijk, dat is een mooi uitje!
Alleen die zagers hé, die ontnemen me alle eetlust. :wink:

Paul H.
01-04-2005, 22:23
IK ga sowieso 2 weken naar Spanje met de vriendengroep maar ook nog:

Rock Werchter & Rock am Ring

Dennis Kuijper
04-04-2005, 17:33
Dit jaar voor het eerst naar Texel.

Lijkt me een leuke afwisseling na jaren buitenland, maar als het weer tegenzit .........

Zijn er mensen met Texel ervaringen??

Ik heb in een restaurant in De Koog gewerkt. Heb dus aardig wat "Texel-ervaring"....

Het ligt er een beetje aan waar je voor gaat, ga je naar De Koog om achter de meiden aan te zitten en te zuipen, dan hoop ik dat je niet al te lang gaat.... ;)

De Koog is één lange (nou ja, lange) straat met veel horeca. Wat mij echter opvalt is dat er bijna geen terras tussenzit waar je compleet in de open lucht vertoeft, bijna alles is geheel of gedeeltelijk overdekt.

Wat ik je, wat dat betreft, aanraad is Renesse, in Zeeland. De gehele sfeer is daar gezelliger. Het is net even wat groter, en geloof me, daar lopen echt mooiere meiden... ;):)

Als je voor de natuur gaat lijkt Texel mij overigens wel een goede keuze!!


Het regent trouwens weinig op Texel, waait vaak over... Qua weer ben je in het buitenland iets zekerder, dat is waar. :)

Ik zou zeggen: doe er je voordeel mee en natuurlijk veel plezier!!!

zeevissen indien mogelijk

Dat zou ik zeker doen,ik heb toen een boot gehuurd voor een dag op de wadden zee,een vent brengt je smorgens dan om een uur of 8 en komt je om een uur of 4 smiddags ophalen,ik was toen met 4 man,eerst vissen,en als het eb werd,lekker biertje drinken.De platvis die wij vingen hebben we savonds heerlijk van gegeten.


Kijk, dat is een mooi uitje!
Alleen die zagers hé, die ontnemen me alle eetlust. :wink:

Zeepieren gebruiken,deed ik ook :wink:

Richard B.
12-04-2005, 18:22
Ik ga eind mei toch een week naar Londen. Eens kijken of er qua dvd's ook nog een paar leuke souveniers te vinden zijn. :wink:

Richard B.
21-08-2005, 22:20
Vraagje. Ik heb nog anderhalve week 'vakantie' voordat ik bij mijn nieuwe werkgever begin en ik wil die tijd o.a. besteden aan een paar uitjes. Kan iemand me tippen over speciale leuke evenementen die in die tijd plaatsvinden? Ik heb een hele brede interesse maar wat wel m'n voorkeur heeft zijn evenementen waar je nog eens leuke foto's kunt nemen. Deze week ben ik naar Sail geweest en dat was daar een perfect voorbeeld van. Iets met cultuur of historie interesseerd me ook altijd heel erg. Heeft iemand ideeen?

Oh ja: komende vrijdag ga ik al naar de Uitmarkt in Amsterdam dus dat had ik zelf al bedacht. :)

JCL
23-08-2005, 07:42
Gisteren avond terug gekomen uit Londen was echt geweldig vooral Wimbledon was voor mij een hoogtepunt, 2 uur durende rondleiding gehad over het hele terein, alles gezien no1 court, center court was echt een aanrader! Viel reuze mee met beveiliging overal alleen viel op dat ze alle prullebakken hadden verweiderd, maar veder was het allemaal vrij rustig. Een keer 2 agenten met mitrieur gezien, alle agenten lopen in kogelvrije vesten en bij 1 metrostation werd je gefilmt als je naar buiten kwam, nouja het zij zo, heel londen hangt vol met camera's.

rkrijger
30-08-2005, 12:06
In augustus naar Denemarken geweest. Voor kenners: tussen Logstor en Viborg in...

rkrijger
03-05-2006, 09:37
Dit jaar staat Zwitserland op het programma!

Iemand nog leuke vakantiebestemmingen?

R Klemkerk
03-05-2006, 10:39
Ik neem dit jaar een Last Minute.

Dus geen idee waar ik heenga :D

Misschien dat ik bij rkrijger in de kofferbak spring :lol:

rkrijger
03-05-2006, 10:53
Ik neem dit jaar een Last Minute.

Dus geen idee waar ik heenga :D

Misschien dat ik bij rkrijger in de kofferbak spring :lol:

Ik schat dat daar geen plek meer is...
Wellicht op de imperial...

scheur
04-05-2006, 11:27
Van 19 t/m 22 juni zit ik in Duitsland op de oranje-camping (!) met wat vrienden... (SBS shownieuws brengt hier geloof ik verslag van uit :roll: )

Eind mei een weekend Duinrell met de hele familie (van mijn vaders kant)

Van de zomer een last-minute met mijn vriendin, weet nog niet waarheen, maar zitten aan Portugal te denken.... :wink:

Marcel v/d H.
04-05-2006, 11:33
Wordt denk ik een paar dagen Londen en Lowlands dit jaar.

Louwrens H.
04-05-2006, 12:03
Eind augustus 2 weken naar de Algarve :D

En in maart een weekje naar Tenerife geweest 8)

JCL
07-05-2006, 18:49
Onze intresse gaat op dit moment uit naar Moskou (we maken elk jaar stede trips). Iemand misschien tips? Ik hoor van allerlei spookverhalen over VISUMS e.d. http://www.themoscowtimes.com/travel/visas/visas.html

Iemand hier wel eens naar Rusland geweest?

Dennis Oosterhuis
07-05-2006, 19:18
Ik pas in de zomer een weekje of 2 op het huis van m'n ouders in het oosten des lands. Kan onze hond ook meteen thuis blijven. :D

Headhunter
07-05-2006, 19:33
Eind juli/begin augustus ga ik drie weken naar Curaçao en Bonaire. Ernstig relaxed. 8)

Demon
07-05-2006, 20:15
Ik blijf dit jaar in ons eigen kikkerlandje!
omgeving Drenthe,
Toerist in eigenland ;)
En ik ga ook naar friesland.

Azazel
08-05-2006, 00:28
Ik weet het nog niet. :? :?

rkrijger
08-05-2006, 08:22
Onze intresse gaat op dit moment uit naar Moskou (we maken elk jaar stede trips). Iemand misschien tips? Ik hoor van allerlei spookverhalen over VISUMS e.d. http://www.themoscowtimes.com/travel/visas/visas.html

Iemand hier wel eens naar Rusland geweest?

Rusland en zeker Moskou is een fantastische belevenis. Ik ben er, al weer een tijdje terug, eens anderhalve week geweest. Deels voor het werk en deels privé.

Je kunt wat foto's bekijken op mijn website http://members.chello.nl/r.krijger2/

Je kunt me evt. PM voor wat details en tips...

Sneaker
08-05-2006, 08:44
Met paps en mams mee naar Duitsland voor de zesde keer op rij naar dezelfde camping. Normaal gesproken zijn we niet zo van ieder jaar naar dezelfde camping. Maar deze camping is gewoon heerlijk. Lekker rustig bijkomen aan het kabbelende water in het zonnetje, met een Bitburger :bier:.

Erik Hagen
08-05-2006, 08:45
Wij gaan dit jaar een paar dagen naar Berlijn en dan rijden we daarna door naar Tsjechië om daar nog een paar weken te genieten. :D

Marcel v/d H.
08-05-2006, 09:33
Ik blijf dit jaar in ons eigen kikkerlandje!
omgeving Drenthe,
Toerist in eigenland ;)
En ik ga ook naar friesland.

Je mag je tent wel voor 5 euro per dag bij ons in de tuin zetten :)

Coen P.
06-06-2006, 15:57
nog steeds geen concrete plannen...

wel vrij gevraagd tijdens:
- de vierdaagse feesten
- open tennis toernooi van eigen vereniging

Verder nog aan het kijken of er een (mid)weekje London of een last-minute naar de zon inzit...

qua vakantiedagen (nog 40) moet het wel lukken, maar de baas moet ook mee willen werken he!

gr, Coen

Werner
06-06-2006, 17:37
Dit jaar gaan we onze huwelijksreis (na 10 jaar) nog eens overdoen: eerst naar Salzburg en dan naar Wenen. Alleen is het ditmaal zomer en geen winter :D

Redbulletje
06-06-2006, 18:25
Een rondreis van 3 weken door Birma en aansluitend nog een paar dagen Singapore in november.

Sander V.
06-06-2006, 18:39
Ik ga dit jaar waarschijnlijk niet op vakantie, ik ga bijna de hele vakantie werken :)

Erwin vd H
06-06-2006, 18:44
Ik ga dit jaar waarschijnlijk niet op vakantie, ik ga bijna de hele vakantie werken :)

Dat klinkt wel erg tegenstrijdig, werken in je vakantie :wink:

Over 2 weken een weekendje Madrid, voor de rest nog niets concreets, zal wel last minute worden in september

Sander V.
06-06-2006, 18:50
Ik ga dit jaar waarschijnlijk niet op vakantie, ik ga bijna de hele vakantie werken :)

Dat klinkt wel erg tegenstrijdig, werken in je vakantie :wink: Tja, das waar :wink: Ik ga dit jaar niet met m'n ouders mee en waarschijnlijk ook (nog) niet met vrienden dus dan kan ik mooi wat weekjes vakantiewerk doen. Ik heb bijna 2 maanden vakantie en ik werk niet de hele vakantie dus dat komt wel goed 8) :bier:

John P.
06-06-2006, 18:50
Weer naar Griekenland, weet nog niet waar precies.
Lesbos lijkt me wel wat.

1101
06-06-2006, 19:14
Ik zou wel naar IJsland willen... Of dat eilandje in de Tigris.

Stephan Nobelen
06-06-2006, 20:24
we gaan met 6 vrienden naar Malgrat de Mar

Rianne T.
06-06-2006, 20:31
Naar Rhodos :D

Burkie
06-06-2006, 21:08
L'estartit (Spanje)

Kan niet wachten. :lol:

Lex v/d Moolen
06-06-2006, 21:11
Niet zo ver dit keer, West- of Oost Australië. :)

Dennis Kuijper
07-06-2006, 02:17
Niet zo ver dit keer, West- of Oost Australië. :)
Dag-retourtje gekocht :P

Werner
07-06-2006, 09:24
Ik zou wel naar IJsland willen...

IJsland is een aanrader, daar ben ik vorig jaar geweest. Zeer mooie natuur, vriendelijke mensen en heerlijke warmwaterbronnen

Toontje1985
07-06-2006, 10:01
Minneapolis/Saint-Paul, Minnesota USA

veel familie in die omgeving wonen, het wordt dus een familiebezoekje van 3 weekjes

Henk Heideveld
07-06-2006, 10:32
Kan dit jaar niet op vakantie. :cry:
Heb wel een wishlist:
-1. IJsland :P
-2. Jemen :P

JCL
07-06-2006, 15:40
Het is helaas geen Moskou geworden maar Praag, lijkt me ook een prachtige stad!

Martin Z.
07-06-2006, 20:14
Het is helaas geen Moskou geworden maar Praag, lijkt me ook een prachtige stad!

is het ook! (y)

Deze zomer naar Budapest!

Joost v.d. Ham
07-06-2006, 21:18
Hmm...vakantie, Ik ben bang dat dat weer niet gaat lukken deze zomer. Ik hoop nog wel een mooie stad (of meerdere) te kunnen bezoeken.

Roland1
07-06-2006, 21:50
we gaan met 6 vrienden naar Malgrat de MarWelk appartement?

JCL
07-06-2006, 22:36
we gaan met 6 vrienden naar Malgrat de Mar

Dat klinkt als heel veel feesten en uitgaan, klinkt best goed eigelijk :wink: veel plezier daar!

Coen P.
08-06-2006, 08:43
we gaan met 6 vrienden naar Malgrat de Mar

in een grijs verleden ook geweest. Vond het iets minder daar dan Salou of Blanes waar ik ook geweest ben. Wel sowieso leuk hoor!

Demon
08-06-2006, 11:12
we gaan met 6 vrienden naar Malgrat de Mar

in een grijs verleden ook geweest. Vond het iets minder daar dan Salou of Blanes waar ik ook geweest ben. Wel sowieso leuk hoor!
Ik vond Blanes maar saai.
Malgrat en loret vond ik leuker

Alleen werd ik doodziek van die proppers!

Coen P.
08-06-2006, 11:31
we gaan met 6 vrienden naar Malgrat de Mar

in een grijs verleden ook geweest. Vond het iets minder daar dan Salou of Blanes waar ik ook geweest ben. Wel sowieso leuk hoor!
Ik vond Blanes maar saai.
Malgrat en loret vond ik leuker

Alleen werd ik doodziek van die proppers!

ben 6 dagen in Blanes geweest, maar was wel ok (aantal jaren terug)

proppers zuigen hard ja...grappigste is nog toen een propper ons aansprak op het strand en 1 van mijn vrienden die zeer slecht in Engels is, de gevleugelde uitspraak 'no, no...we're not interesting' deed...

Lennart H.
08-06-2006, 11:35
Dit gaat mijn laatste jaar Lloret worden. :)

JCL
08-06-2006, 11:37
we gaan met 6 vrienden naar Malgrat de Mar

in een grijs verleden ook geweest. Vond het iets minder daar dan Salou of Blanes waar ik ook geweest ben. Wel sowieso leuk hoor!
Ik vond Blanes maar saai.
Malgrat en loret vond ik leuker

Alleen werd ik doodziek van die proppers!

Misschien een hele domme vraag, maar wat is een Propper?

Erik Hagen
08-06-2006, 11:44
Misschien een hele domme vraag, maar wat is een Propper?
Nog nooit een restaurant / disco / whatever ingesleurd door mensen die willen dat je er komt eten / dansen / whatever? ;)

Coen P.
08-06-2006, 11:48
we gaan met 6 vrienden naar Malgrat de Mar

in een grijs verleden ook geweest. Vond het iets minder daar dan Salou of Blanes waar ik ook geweest ben. Wel sowieso leuk hoor!
Ik vond Blanes maar saai.
Malgrat en loret vond ik leuker

Alleen werd ik doodziek van die proppers!

Misschien een hele domme vraag, maar wat is een Propper?

zeker nooit de film of serie Costa gezien?

Dennis Kuijper
08-06-2006, 12:03
we gaan met 6 vrienden naar Malgrat de Mar

in een grijs verleden ook geweest. Vond het iets minder daar dan Salou of Blanes waar ik ook geweest ben. Wel sowieso leuk hoor!
Ik vond Blanes maar saai.
Malgrat en loret vond ik leuker

Alleen werd ik doodziek van die proppers!

Misschien een hele domme vraag, maar wat is een Propper?

zeker nooit de film of serie Costa gezien?
Dat zou ik maar zo houden :P

JCL
08-06-2006, 12:17
we gaan met 6 vrienden naar Malgrat de Mar

in een grijs verleden ook geweest. Vond het iets minder daar dan Salou of Blanes waar ik ook geweest ben. Wel sowieso leuk hoor!
Ik vond Blanes maar saai.
Malgrat en loret vond ik leuker

Alleen werd ik doodziek van die proppers!

Misschien een hele domme vraag, maar wat is een Propper?

zeker nooit de film of serie Costa gezien?

hahaha ik, ik weet wat je bedoeld, wist alleen niet dat het zo hete. Ben zelf nooit zo van de party vakanties. Prijs / kwaliteit is altijd ver te zoeken. Zuipen kan genoeg tijdens de HBO intro weken.

Roland1
08-06-2006, 14:07
Proppers zijn juist goed vermaak :P

Kasper P.
08-06-2006, 14:14
Ga 3 weken naar Japan :) en nog een paar dagen naar Parijs.

Redbulletje
08-06-2006, 17:37
Ga 3 weken naar Japan :)
Gaaaaf!! Rondreis?

Headhunter
08-06-2006, 17:56
we gaan met 6 vrienden naar Malgrat de Mar

in een grijs verleden ook geweest. Vond het iets minder daar dan Salou of Blanes waar ik ook geweest ben. Wel sowieso leuk hoor!
Ik vond Blanes maar saai.
Malgrat en loret vond ik leuker

Alleen werd ik doodziek van die proppers!

ben 6 dagen in Blanes geweest, maar was wel ok (aantal jaren terug)

proppers zuigen hard ja...grappigste is nog toen een propper ons aansprak op het strand en 1 van mijn vrienden die zeer slecht in Engels is, de gevleugelde uitspraak 'no, no...we're not interesting' deed...

Haha, wat een uitspraak. :D

Ben een jaar of 6 terug ook met een paar vrienden in Blanes geweest. Heb me toen prima vermaakt, al is het uitgaansleven in Lloret volgens mij wel wat bruisender. Maar goed, daar ben ik nooit geweest en ik denk ook niet dat ik daar ooit nog kom... Vorig jaar toevallig na m'n stage in Indonesië nog wel even een weekje een partyvakantie in Chersonissos (Kreta) gedaan (omdat ik voor de helft van de prijs last-minute nog mee kon). Was toch wel weer vermakelijk, maar wel vermoeiend. :bier:

Dit jaar maar weer naar de Caribbean. Slecht leventje toch. 8)

Headhunter
08-06-2006, 17:59
Turkije

Waar in Turkije? Ergens aan de kust of ga je een rondreis maken? Ik heb een hele tijd geleden met m'n ouders een bootvakantie langs de zuidkust gehouden en dat was echt super! Toen was het ook nog niet zo gek toeristisch allemaal. Heb later ook een rondreis gemaakt langs de zuid- en westkust en door Istanbul en het binnenland. Erg mooi, ook zeker aan te raden als je wat van het land wilt zien i.p.v. alleen maar in de zon te liggen (is ook niks mis mee of course). ;)

Dennis Kuijper
08-06-2006, 18:02
Vandeweek deze gedronken,Luxe-biertje met eenblond/iets koperige kleur,lekker aroma,volle smaak en een alcohol percentage van 7%.
http://img506.imageshack.us/img506/2104/royalflesblauw2mm.jpghttp://img271.imageshack.us/img271/6308/royalglaszondervoet7db.jpg

Headhunter
08-06-2006, 18:17
Volgens mij zit je in de verkeerde thread, Dennis. ;) (ook al is vakantie een goeie tijd om bier te drinken)

Joost v.d. Ham
08-06-2006, 18:24
Ben een jaar of 6 terug ook met een paar vrienden in Blanes geweest. Heb me toen prima vermaakt, al is het uitgaansleven in Lloret volgens mij wel wat bruisender. Maar goed, daar ben ik nooit geweest en ik denk ook niet dat ik daar ooit nog kom...

Dat zijn prima plekken op vakantie te gaan, alleen heb je het meestal wel gezien als je de 19 gepasseerd bent ;) Mij vind je er iig niet meer.

Headhunter
08-06-2006, 19:46
Ben een jaar of 6 terug ook met een paar vrienden in Blanes geweest. Heb me toen prima vermaakt, al is het uitgaansleven in Lloret volgens mij wel wat bruisender. Maar goed, daar ben ik nooit geweest en ik denk ook niet dat ik daar ooit nog kom...

Dat zijn prima plekken op vakantie te gaan, alleen heb je het meestal wel gezien als je de 19 gepasseerd bent ;) Mij vind je er iig niet meer.

Mee eens. Na m'n 19e heb ik dat soort vakanties ook min of meer afgezworen, totdat ik vorig jaar naar Kreta ging. Maar goed, dat was hoogst waarschijnlijk eenmalig, omdat ik goedkoop mee kon.

Stephan Nobelen
08-06-2006, 23:05
@Roland1- geen appartement; Hotel Riviera.

@JCL- Ik ben absoluut niet vies van een keertje stappen, maar ik ga vooral ook om eens lekker uit te rusten te relaxen etc. Daarom ga ik ook niet naar Lloret de mar. Daar is alleen feesten en jeugd. In Malgrat heb je nog een mix van rustige mensen en wat feestende jeugdigen :wink:

Hoe dan ook, ik heb d'r potverdomme zin in !! :D

Dennis Kuijper
09-06-2006, 03:34
Volgens mij zit je in de verkeerde thread, Dennis. ;) (ook al is vakantie een goeie tijd om bier te drinken)
Je hebt gelijk,even in de goede tread dan maar :wink:

Roland1
09-06-2006, 09:40
@Roland1- geen appartement; Hotel Riviera.

@JCL- Ik ben absoluut niet vies van een keertje stappen, maar ik ga vooral ook om eens lekker uit te rusten te relaxen etc. Daarom ga ik ook niet naar Lloret de mar. Daar is alleen feesten en jeugd. In Malgrat heb je nog een mix van rustige mensen en wat feestende jeugdigen :wink:

Hoe dan ook, ik heb d'r potverdomme zin in !! :DAh, die ken ik niet. Malgrat is inderdaad een fijn dorpje. Daarnaast is het drinken tijdens uitgaan in bepaalde tenten bovendien goed te betalen (2 jaar geleden: 1 liter bier 2 euro, 1 liter mix 5 of 6 euro) ... dat was iig in de Waikiki en Club Mal1bu (ofzoiets :P ). De meeste tenten (vooral de 2 discotheken QK en die andere :roll: ) zijn vrij duur.
Je kan ook wel aardig fietsen daar, stukje achter Malgrat liggen wat heuveltjes die je fijn kan beklimmen met een MTB.

Ben zelf 1 avond naar Lloret geweest, wat heen goed te doen is met de trein en terug met de taxi. Voor 1 avondje is het wel prima vermaak, maar ik moet er niet aan denken er een week te zitten :twisted:
Dagje naar Barcelona met trein gaat ook prima, duurt een uurtje ofzo met de trein.

En mocht je het nog niet weten: doe niet mee aan die georganiseerde activiteiten van de reisorganisatie. Je wordt opgelicht waar je bijstaat :lol:

Kasper P.
12-06-2006, 00:42
Ga 3 weken naar Japan :)
Gaaaaf!! Rondreis?

Ja doe diverse steden, parken etc. aan :)

Redbulletje
12-06-2006, 05:34
zet je foto's en weblog online?
Japan staat bij mij ook nog op mijn wishlist, maar dit jaar eerst naar Birma en Singapore. 8)

Dennis Vansant
12-06-2006, 09:21
Ik blijf dit jaar thuis, maar volgend jaar een avontuurlijke reis naar China (voornamelijk backpacken)!

Kasper P.
12-06-2006, 11:06
zet je foto's en weblog online?
Japan staat bij mij ook nog op mijn wishlist, maar dit jaar eerst naar Birma en Singapore. 8)

Wil het wel proberen, maar ligt aan de beschikbare tijd aldaar. Naderhand zal ik zeker materiaal online zetten. :P

Jordy van Buel
12-06-2006, 11:13
Dit jaar met een groep van 9 richting Blanes voor 2 weken. We maken er weer een gezellige feestvakantie van 8-)

olrik
12-06-2006, 16:34
Zweden! :D Altijd mooi weer! Lekkere temperatuur! Altijd tussen de 20 en 25 graden. Mooi landschap en niet te druk.

Tommy Brok
12-06-2006, 17:44
Paar dagen Port Zélande in Renesse, daarna snel het vliegtuig in richting LA :D

Stephan Nobelen
13-06-2006, 10:01
@Roland1- geen appartement; Hotel Riviera.

@JCL- Ik ben absoluut niet vies van een keertje stappen, maar ik ga vooral ook om eens lekker uit te rusten te relaxen etc. Daarom ga ik ook niet naar Lloret de mar. Daar is alleen feesten en jeugd. In Malgrat heb je nog een mix van rustige mensen en wat feestende jeugdigen :wink:

Hoe dan ook, ik heb d'r potverdomme zin in !! :DAh, die ken ik niet. Malgrat is inderdaad een fijn dorpje. Daarnaast is het drinken tijdens uitgaan in bepaalde tenten bovendien goed te betalen (2 jaar geleden: 1 liter bier 2 euro, 1 liter mix 5 of 6 euro) ... dat was iig in de Waikiki en Club Mal1bu (ofzoiets :P ). De meeste tenten (vooral de 2 discotheken QK en die andere :roll: ) zijn vrij duur.
Je kan ook wel aardig fietsen daar, stukje achter Malgrat liggen wat heuveltjes die je fijn kan beklimmen met een MTB.

Ben zelf 1 avond naar Lloret geweest, wat heen goed te doen is met de trein en terug met de taxi. Voor 1 avondje is het wel prima vermaak, maar ik moet er niet aan denken er een week te zitten :twisted:
Dagje naar Barcelona met trein gaat ook prima, duurt een uurtje ofzo met de trein.

En mocht je het nog niet weten: doe niet mee aan die georganiseerde activiteiten van de reisorganisatie. Je wordt opgelicht waar je bijstaat :lol:

ik ga nu voor de 12e keer met solmar naar Spanje dus zit wel goed :wink:


Ik heb een aantal jaar geleden een binneland excursie gedaan vanuit de reisorganisatie, dit vond ik helemaal geweldig, echt prachtig!!

Helaas was het tijdperk van de euro toen nog niet aangebroken en betaalde je omgerekend ongeveer 40 gulden per persoon. Tegenwoordig is dit al 40 EURO... :(

Jordy van Buel
06-01-2008, 15:51
De feestdagen zijn weer voorbij, mensen hunkeren naar zon, zee en strand of misschien toch wel een heel avontuurlijke reis in een niet zo voor de hand liggend land. Wie heeft er al plannen voor vakanties dit komende jaar?

Ik en mijn vriendin hebben Fuengirola, zuid Spanje, op het oog. Heerlijk vanaf eind Juli 2 weken niets hoeven doen 8)

mercapto
06-01-2008, 15:54
Ik ga voor de 10e keer op rij naar...huis.
Ik ga nergens heen. Misschien dat ik nog een opleving krijg en over een paar maanden toch wat plan, maar denk het niet.

*NERAZZURRI*
06-01-2008, 15:59
http://skisnowboardeurope.com/junfrau/maps/grindelwald.comLG0506.jpg

Mooiste gebied van Europa :D Dit jaar naar Grindelwald, soms gaan we naar Wengen, aan de andere kant van de bergrug in het midden.

Jordy van Buel
06-01-2008, 16:04
Ik ga voor de 10e keer op rij naar...huis.
Ik ga nergens heen. Misschien dat ik nog een opleving krijg en over een paar maanden toch wat plan, maar denk het niet.

Waarom niet Mercapto?

mercapto
06-01-2008, 16:12
Noem het saai, noem het pleinvrees. In ieder geval komt het er nooit van.
Ik zit er wel aan te denken om voor m'n 30ste een paar maanden op reis te gaan. Een safari, een poolreis, veel tijd in de VS en nog een tijdje in Nieuw-Zeeland, eventueel in etappes uiteraard. Verstand op nul, want dat verstand heeft nog nooit echt geholpen :)

Dennis Oosterhuis
06-01-2008, 16:43
Ik doe niet aan 'op vakantie gaan'. Wel ga ik ooit voor langere tijd (lees: 3-6 maanden) naar Nieuw-Zeeland...

Lex v/d Moolen
06-01-2008, 17:56
Nieuw-Zeeland is prachtig mooi, ben er zelf in 2002 geweest. Paar maanden geleden in Peru, eveneens heel erg gaaf.
Dit jaar zit ik er aan te denken naar Noord-Thailand te gaan.

*NERAZZURRI*
06-01-2008, 18:20
Nieuw-Zeeland lijkt me echt helemaal geweldig (zoveel diversiteit in de natuur), maar het is wel zo'n godsklereëind vliegen... Om nou dik 20 uur in vliegtuigen te zitten vind ik wat overdreven, te meer omdat ik het niet echt heb op vliegen :mrgreen:

Maar ik moet ook zeker nog een keer een soort van cultuurtrip maken rond de wereld. Heb nu 4 werelddelen gehad (Europa, Noord-Amerika (alleen paar dagen Miami op doorvlucht :p), Zuid-Amerika (Curaçao (6)) en Azië (Turkije :lol:)) en ik moet nog Oceanië en Afrika.

Lex v/d Moolen
06-01-2008, 18:33
Ik ben nog niet in Afrika en Azie geweest, nou ja, wel in Singapore op doorreis :p
Die reis naar Nieuw-Zeeland is idd wel erg lang, maar ik heb het dus in twee etappes gedaan, in Singapore overstappen en daar had ik op de heenreis 14 uur om uit te rusten voordat het vliegtuig naar Auckland vertrok.


Onderstaande link is trouwens wel een leuke site om bij te houden waar je geweest bent, dit is de mijne:
http://www.travbuddy.com/widget_map_display.php?id=1991657
genoeg nog te reizen dus... :p

mercapto
06-01-2008, 18:38
Leuke site :)

Eens kijken :

België
Duitsland
Frankrijk
Italië
Oostenrijk
Tjechoslowakije
Tjechië
Slowakije
Yugoslavië
Slovenië
Kroatië
Engeland

Allemaal met m'n ouders, ooit, lang geleden.

Werner
06-01-2008, 18:52
Jammer genoeg moeten we onze vakantie dit jaar afzeggen, normaal stond Groenland op het programma. Verre reizen maken en kindjes kopen, het gaat niet samen :(

Leuke site overigens; 10% van de landen van de wereld bezocht :)
België
Nederland
Luxemburg
Frankrijk
Duitsland
Oostenrijk
Verenigd Koninkrijk
Ierland
Denemarken
Zweden
Noorwegen
Finland
IJsland
Tsjechië
Slovakije
Rusland
Verenigde Staten
Brazilië

Ludo Keeris
06-01-2008, 19:09
Leuke site! Het schiet al aardig op waar ik geweest ben. Nog nooit in Afrika en Zuid-Amerika. Wel veel in Europa (maar nog lang niet alles). Sommige landen al een flink aantal keer.
http://www.travbuddy.com/widget_map_display.php?id=2216736

Hugo R
07-01-2008, 09:45
Ik denk dat ik dit jaar maar weer eens ga proberen te skiën.

Roy de Jong
08-01-2008, 16:29
Wij zijn vorige zomer lekker wezen relaxen op de Dominicaanse Republiek. Dit was erg gaaf.
Dit jaar willen we naar Brazilie o.i.d.

EmDee
10-01-2008, 18:30
Dit jaar naar Grindelwald, soms gaan we naar Wengen, aan de andere kant van de bergrug in het midden.Wintersport of zomervakantie?
Heb ooit in de zomer op de Jungfraujoch gestaan en dat was echt onvergetelijk.

Dit jaar zit voor mezelf Noorwegen in de planning. Met autootje rondtoeren en elke dag weer een overnachtingsplek zoeken.

*NERAZZURRI*
10-01-2008, 19:02
Winter! Zoals de laatste jaren.

Maar we zijn ook al een paar keer in de zomer en herfst geweest. Jungfraujoch is fantastisch. Ik wil ook nog een keer met een helikopter over de bergen (Eiger met name) vliegen, maar ik heb lichte vliegangst en flinke hoogtevrees (6)

Ik ben al bang als ik voor de Eiger langs moet lopen (je hebt een wandelroute die voor die muur langs loopt) door dat enorme massief naast je, moet je nagaan als ik er overheen moet :oops: Maar het uitzicht lijkt me fantastisch...

Scandinavië moet ik ook zeker nog een keer heen.

arjan_ufo
10-01-2008, 19:11
Ik ga dit jaar met een tentje zeeland is bezoeken.
ga het ene jaar in het vliegtuig en het andere jaar gewoon met de auto.
Dus ik ben blij want ik heb een hekel aan vliegen, dus volgende jaar pas weer de stress van een vliegtuig

Erwin vd H
10-01-2008, 20:03
Volgende maand een weekje naar New York.

@Ludo, volgens mij ben je de enige Nederlander die nog nooit in Spanje is geweest(en dan wel in Pakistan..)

Dennis Oosterhuis
10-01-2008, 20:21
@Ludo, volgens mij ben je de enige Nederlander die nog nooit in Spanje is geweest(en dan wel in Pakistan..)
Nee hoor, ik ook nog nooit... :p

Ludo Keeris
10-01-2008, 20:25
Volgende maand een weekje naar New York.

@Ludo, volgens mij ben je de enige Nederlander die nog nooit in Spanje is geweest(en dan wel in Pakistan..)

Tja, het leven doet soms rare dingen met je. Maar ik ben blij dat ik nu niet in Pakistan zit!

patrick434
11-01-2008, 09:05
Wij zijn vorige zomer lekker wezen relaxen op de Dominicaanse Republiek. Dit was erg gaaf.
Dit jaar willen we naar Brazilie o.i.d.

geld over? ;)
:bier:

patrick434
11-01-2008, 09:07
Tja, denk dat het weer Italie word... mooi weer, mooie omgevingen, goed uitgaan, als je ermee om kan gaan, geweldige mensen.. :-)

Dennis Vansant
11-01-2008, 09:21
Aangezien ik in China zit, wordt het vanaf eind deze maand reizen richting Peking (waar we hopelijk nog Chinees nieuwjaar gaan meemaken), dan doorreizen naar Xi'An en eindigen in Harbin (de stad waar ik studeer). Hopelijk sta ik ook in augustus te werken op de Olympische Spelen, je weet maar nooit...

Mijn recentste vakantie-ervaringen... in juli vorig jaar ben ik een weekje wezen logeren bij een goeie vriend die in Alkmaar-Noord woont. Met hem ben ik dan richting Alkmaar, Amsterdam en Texel getrokken. Wat een prachtig eiland is Texel toch, ik raak er haast niet over... prachtige vergezichten over de dijk met het unieke licht dat Texel biedt door zijn "luchtkoepel" die inderdaad het slechte weer zomaar wegblaast.

Voor mijn vertrek naar China ben ik nooit buiten de EU geweest:

Sommige landen meerdere keren bezocht, overzicht van wat ik allemaal heb gedaan

- Nederland (paar dagen basistoerisme in Amsterdam met ondermeer Madame Tussaud en het Achterhuis, later een toertje met iemand die de omgeving kende, dat betekent dus bruine kroegen :p)
- Frankrijk (bootvakantie in de Provence, Parijs, Ardêche, Cognac/Normandië/Bretagne (zelfde reis met mobilhome))
- Spanje (zuiden (Torrevieja, omgeving Alicante) en Catalonië, anders gaan ze daar morren in Barcelona :p)
- Duitsland (Keulen, sportieve natuurvakantie aan de Moezel)
- Oostenrijk (sneeuwklassen met school, classic :))
- Zwitserland (doorreis naar Italië, enkele dagen blijven hangen)
- Italië (Toscane, uitgebreide citytrip naar Rome)
- Tenerife (valt onder Spaanse jurisdictie, dus geen paspoort nodig, 2 keer)
- Verenigd Koninkrijk (dag op schoolreis geweest... jaja, 1 dagje in Canterbury. Naar Engeland wil ik dus nog wel een keer...)
- Andorra (op doorreis naar Spanje)
- Vaticaanstad (tjah, het is ook een land :) tijdens bezoek aan Rome uitgebreid langsgewipt op de dag dat de vorige Paus het loodje legde...)
- China (nu dus)

12 landen als je het zo bij elkaar telt, niet slecht :)
Hoog op het verlanglijstje:
- Engeland
- Ierland
- De Verenigde Staten
- India
- Indonesië
- Australië

Ach, zoveel... het zou nog moeilijk worden, ware het niet dat we thuis die geldschijtende ezel in de garage staan hebben...

De titel van meest geslaagde vakantie is een gelijkspel tussen de citytrip naar Amsterdam en die naar Rome. In Amsterdam had ik namelijk allerlei cafeetjes en hofjes afgeschuimd die je als gemiddelde citytripper niet te zien krijgt, en die naar Rome was tot in de puntjes georganiseerd door mijn moeder, waardoor we echt zo'n beetje alle belangrijke monumenten in de stad hebben gezien op een week. Oké, meestal ben ik niet te vinden voor reizen op een strakke planning, maar het was toch echt alle moeite van de voorbereidingen waard. Dan creëer je onvergetelijke dagen zoals die keer dat we heel Vaticaanstad hebben gezien, inclusief de Sixtijnse Kapel en de Vaticaanse Musea, 's avonds gedineerd hebben in wat al decennia lang officieel de beste pizzeria ter wereld is, dan op je hotelkamer aankomen en horen dat de Paus net zijn schup heeft afgekuist. Dat zijn pas vakantieherinneringen!

Kendorjia
11-01-2008, 11:19
Vanavond naar Duitsland voor twee weekjes... Faßberg... Op bezoek bij m'n vriendin... echt op vakantie gaan is het dus niet, maar kom, toch twee weekjes weg

Martin Z.
27-04-2008, 16:38
Ik ga dinsdag voor 10 daagjes naar Toronto Canada. Heerlijk dat werken in het onderwijs 8)

Weet iemand toevallig wat leuke dvd winkels daar??

Kasper P.
27-04-2008, 16:50
Pas geleden nog in Istanbul geweest (voor mijn opleiding ;)) en ga in juli drie weken naar Indonesië.

mercapto
27-04-2008, 16:53
En ik, ik ga voor het 9e jaar op rij naar huis. Hopelijk voor juli nog verhuizen :D

Nielsje
27-04-2008, 17:38
Ik maak dit jaar de grootste reis tot nu toe voor mij, van de zomer naar Australië en Nieuw-Zeeland voor 5,5 week :D.

Dennis Oosterhuis
27-04-2008, 18:16
Veel plezier! Nieuw-Zeeland staat ook nog op mijn lijstje... 8)

Nielsje
27-04-2008, 19:03
Bedankt, hierna ga ik vast nog wel een keer terug want ik ga alleen naar het noordereiland. Wel lekker met een camper zodat we overal gewoon kunnen komen en overal van de natuur kunnen genieten.

Op de heenweg pakken we ook nog een dag Hong Kong mee ivm overstappen, daar ben ik ook behoorlijk benieuwd naar.

Lex v/d Moolen
27-04-2008, 19:12
Ik vond het Zuidereiland persoonlijk mooier dan het Noordereiland, maar voornamelijk vanwege de bergen en de prachtige meren. Maar het Noordereiland is toch ook prachtig, en denk ik nog afwisselender qua natuur door de vulkanen op het eiland.
Ik heb daar met een huurauto rondgereden en dat is wel ideaal, het enige wat ik jammer vond dat ik geen 4wd had omdat er ook nog wel wat onverharde of halfverharde wegen waren en je daar met een gewone huurauto niet mocht rijden.

Veel plezier iig. :)

tesssam
28-04-2008, 13:59
zaterdag naar new york voor een weekje.

arjan_ufo
28-04-2008, 14:28
ik blijf dit jaar weer is een keertje in nederland, na de dominicaanse republiek en bulgarije (allebei aanraders) ga ik nu naar oost cappele

Roy de Jong
28-04-2008, 14:43
Mexico! Lekker 16 daagjes relaxen!

wo2-freak
28-04-2008, 15:08
In de vakantie (zomer vakantie):

Eerst naar Duitsland - Berlijn
Dan naar Oostenrijk - Wenen :( Dan blijft er nog iets van 2/3 weken van mijn vakantie over :)

Kasper P.
28-04-2008, 17:26
Wenen is anders een prachtige stad hoor.

Marcel v/d H.
28-04-2008, 17:35
Ik blijf in eigen land. Pinkpop en Lowlands voor mij :)

Dennis Vansant
28-04-2008, 17:37
Het is al ongeveer vastgelegd: volgende zomer gaat deze jongen voor het eerst naar de States (zal een beetje van de schoolresultaten afhangen, maar ik hoop minstens 2 maanden) :cool:

Mr. Humphries
28-04-2008, 17:58
4 dagen Barcelona en 3 dagen Valencia

EmDee
28-04-2008, 18:39
2 weekjes Noorwegen.
Als ik al die folders inkijk, begint het echt te kriebelen.
Wat een natuurgeweld.

Werner
28-04-2008, 18:41
Ik ga dit jaar naar Groenland (eskimo's pesten en zeehondjes eten ;) )

Marcel v/d H.
28-04-2008, 19:00
2 weekjes Noorwegen.
Als ik al die folders inkijk, begint het echt te kriebelen.
Wat een natuurgeweld.

Ben al een paar keer naar Noorwegen geweest, echt supermooi. Zit je langdurig op een plek of ga je rondtrekken? Dat laatste valt nogal aan te raden, al hebben wij ooit ook eens in een huisje gezeten waar je zo van je balkon in het water kon springen. Heel eilandje voor ons alleen en voor Noorwegen ongekende temperaturen (in de dertig graden). Denk dat ik het komende jaar maar ga sparen voor een mooie vakantie in het voorjaar van 2009.

EmDee
28-04-2008, 19:03
Ik ben van plan om rond te trekken ja.
Eventuele tips mag je hier geven (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=58323)! ;)

Axel de Mol
29-04-2008, 14:44
Dit jaar een wandelvakantie in Zwitserland… ben dus nu ook al flink aan het wandelen geslagen, heb namelijk weinig ervaring met wandelen in de bergen. Ben ook nog nooit in Zwitserland geweest dus ben echt zeer benieuwd.

Dennis Vansant
29-04-2008, 14:46
In Nederland leren wandelen in de bergen... :p

Is ongeveer hetzelfde als in de Sahara leren ijsschaatsen :p

Axel de Mol
29-04-2008, 15:19
In Nederland leren wandelen in de bergen... :p

Is ongeveer hetzelfde als in de Sahara leren ijsschaatsen :p
In dubai hebben ze geloof ik een ijsschaatsbaan …. 8)

EmDee
29-04-2008, 19:52
Maar dat ligt dan weer niet in de Sahara :p

Sneaker
10-05-2008, 19:50
Dit jaar weer gezellig met paps en mams mee (goedkope vakantie :wink:). Voor de zoveelste jaar op rij gaan we naar de camping in Duitsland in het plaatsje Irrel. Een heerlijke, rustige camping. We staan altijd aan een heerlijk kabbelend beekje hetgeen natuurlijk lekker rustgevend is en verder hebben we nauwelijks last van gillende kinderen. Hoop overigens wel dat we de vakantie dit jaar kunnen afmaken. Vorig jaar moesten we de vakantie al na een week beeïndigen omdat mijn oma overleed.

mercapto
03-09-2008, 22:39
Iemand ervaring met Shoestring reizen ?
Wil misschien een paar daagjes naar Tanzania.
Of ervaring met andere reisorganisaties die dat soort reizen regelen ?

Timmeh89
08-09-2008, 20:34
Binnen 2 weken een midweek naar de kempervennen, eerste keer dat ik daar kom, word wel chill denk (y)

Seth__Gekko
08-09-2008, 20:46
Shoestring gaat echt naar de meest afgelegen en ver verre plaatsen. Was altijd de sponsor van Veronica Travel. Zelf nooit gebruikt.

Ik ga einde van de maand naar Berlijn!

mercapto
08-09-2008, 22:00
Uhuh.
Geen ervaring dus ? :)
Heb nu offertes bij 5 verschillende lopen.

Dennis Vansant
09-09-2008, 11:29
De mensen die ik ken die met zulke organisaties reisden, hebben er meestal niet echt een goed woord voor over. Hangt er natuurlijk vanaf of je een vrij toeristisch type bent, of liever straks rondreist in gegidste groepen. Koning Aap lijkt me vergelijkbaar, en het zijn eerder een soort veredelde "fototrips" dan echte vakanties, heeft men me gezegd...

mercapto
09-09-2008, 11:34
Hoe veredelder hoe beter ;)
Als je in een 4WD zit met een kudde bejaarden die om de 30min moeten pissen en nergens willen wachten tot jij je foto gemaakt hebt...niet echt handig.
Als je op vakantie wilt ga je maar naar Spanje of Turkije, of met de caravan naar Frankrijk.
In een houten tent met 28 graden tussen de malaria muggen slapen als vakantie, das de bedoeling! :)

EmDee
09-09-2008, 17:38
Wie maakt er dan ook foto's van een kudde pissende bejaarden? :D

mercapto
09-09-2008, 17:39
En video's! ;)

Jordy van Buel
10-12-2008, 23:43
Oktober 2009 New York!!!!!!

8 dagen lang eindelijk naar de stad der steden toe, binnenkort gaan we boeken! 8)

Erwin vd H
11-12-2008, 06:38
Oktober 2009 New York!!!!!!

8 dagen lang eindelijk naar de stad der steden toe, binnenkort gaan we boeken! 8)Lekker om daar naar uit te kijken. Ik ben er afgelopen februari geweest, echt geweldig. Hou er wel rekening mee dat de laatste week van oktober/begin november de marathon gehouden wordt, dan gaan de prijzen omhoog. Of ga je daar juist voor?

Jordy van Buel
11-12-2008, 09:09
Lekker om daar naar uit te kijken. Ik ben er afgelopen februari geweest, echt geweldig. Hou er wel rekening mee dat de laatste week van oktober/begin november de marathon gehouden wordt, dan gaan de prijzen omhoog. Of ga je daar juist voor?

Het wordt waarschijnlijk periode 8 - 16 Oktober :)

Jordy van Buel
11-12-2008, 12:46
Het wordt waarschijnlijk periode 8 - 16 Oktober :)

Schrap dat maar, mijn broer gaat trouwen op 16 Oktober :mrgreen: 5 - 13 Oktober wordt het nu waarschijnlijk

Hugo R
12-12-2008, 18:11
Vanaf volgende week vrijdag 2 weken naar Oostenrijk.

EmDee
12-12-2008, 18:43
De planning voor aankomende zomer lijken steeds meer over de grote plas te gaan.
Nu nog beslissen of het USA of Canada gaat worden.
De mooiste (natuur) gebieden in de VS hebben we wel gezien volgens mij en een tocht van Vancouver naar Edmonton/Calgary ligt al langer in de planning.

Maar voor het zelfde geld wordt het een weekje Beerze Bulten... :D

Lex v/d Moolen
12-12-2008, 19:28
West-Canada is erg mooi, heb zelf de omgekeerde route gedaan van Calgary naar Vancouver. Calgary zelf vond ik overigens weinig aan, maar de Canadian Rockies echt adembenemende natuurschoon. Vancouver vond ik wel een leuke stad. Ook de moeite waard is om van daar de veerboot naar Vancouver Island te gaan.

EmDee
12-12-2008, 20:57
Het lijkt me mooier om Banff en Jasper verderop in de vakantie te krijgen dus vandaar dat we van de zee naar de bergen rijden lijkt me.

mercapto
12-12-2008, 21:19
Klinkt mooi :)
Ik heb ook nog 51 plekjes in Canada waar ik heen wil :D

EmDee
13-12-2008, 01:57
En hoe heten ze?

mercapto
13-12-2008, 18:46
Heel Vancouver Island en omringende kust, en dan vooral Longbeach en het regenwoud :)
Glacier Park, Fraser Canyon, Jasper en dan vooral Maligne Lake met Spirit Island, Vermillion Lake en Lake Louise in Banff, Quebec in herfstkleuren, de skyline van Toronto, en nog zo heel veel meer.

Jordy van Buel
14-12-2008, 12:43
Iemand trouwens ervaringen met Expedia.nl? En dan met name mbt betalingsmogelijkheden en reis/annuleringsverzekeringen die de site ook aanbiedt (tegen zeer scherpe prijzen).

Lex v/d Moolen
05-05-2009, 13:51
Eind oktober een reis naar Patagonie (Zuid Argentinië/Chili) geboekt, kijk er erg naar uit 8)

http://gfx.fox.nl/images/imagebase/ar_map_3679.gif

Nielsje
05-05-2009, 15:02
Na het frisse Nieuw Zeeland van vorige zomer dit jaar naar het warmere Israël en Jordanië.

Werner
05-05-2009, 15:58
Ik zoek het dit jaar dichter bij huis dan Groenland vorig jaar. Ik ga de Rijn afvaren vanuit Arnhem tot in Basel en weer terug.

Martin Z.
05-05-2009, 16:25
Gaaf Lex (y) Staat ook op mijn lijstje..

Ik heb gister een weekje New York geboekt in augustus :)

EmDee
05-05-2009, 23:25
Nou Lex, een vriendin van mij heeft al 3 kwart van de wereld gezien.
Patagonie staat in haar top 3 van mooiste plekken waar ze is geweest...

Dus, veel plezier!

Seth__Gekko
06-05-2009, 07:11
Dat zijn beste plannen!

Ik mag over 2 weken lekker 3 weken weg!

Begin in San Francisco, via Yosemite naar Death Valley, Las Vegas, Grand Canyon, richting LA en weer door naar San Francisco.

EmDee
06-05-2009, 11:01
Als je 3 weken die kan op gaat zou ik zeker vanaf Las Vegas de parken Zion en Bryce meepakken. Je zou dan via Page (Lake Powell) en Monument Valley terug kunnen rijden naar Grand Canyon.

Je mag trouwens hoepen dat over 2 weken alle hooggelegen wegen (Yosemite/Sequoia/Bryce) al open zijn.

Lex v/d Moolen
06-05-2009, 13:47
Nou Lex, een vriendin van mij heeft al 3 kwart van de wereld gezien.
Patagonie staat in haar top 3 van mooiste plekken waar ze is geweest...

Dus, veel plezier!

Dank, tja ik kies niet zomaar iets uit natuurlijk. ;) Collega van me is er ook geweest, vond het eveneens waanzinnig.

@ Seth: Lekker hoor, West America is prachtig. (y)

Mr. Incredible
06-05-2009, 14:24
Mooie plannen Lex en Seth (y)
Ik moet het dit jaar doen met een weekje Hongarije...

Lex v/d Moolen
06-05-2009, 14:56
Ook niet verkeerd hoor, Oost Europa wil ik ook nog steeds een keer verkennen. Verder dan Praag niet geweest.

Sneaker
06-05-2009, 15:11
Mooie plannen allemaal.

Dit jaar ga ik weer met mijn ouders en mijn zusje mee naar dezelfde camping in Duitsland als de afgelopen jaren. Wordt dus weer een lekker, rustige vakantie. Voor het eerst gaat Chesney (mijn konijn) mee. Benieuwd of ze zich net zo op haar gemak kan voelen als Snuitje vroeger. Hij vond het altijd heerlijk om mee op vakantie te gaan.

Daan de G.
06-05-2009, 15:16
Met vrienden en vriendinnen 12 dagen naar het zonnige Malta. Veel leuke uitstapjes, lekker eten en hopelijk ook een paar goede kroegen!

Kendorjia
11-05-2009, 10:19
Tzal wel Duitsland worden denk ik, bij de vriendin op bezoek: ff binnenwippen (lees weken logeren :mrgreen: ) bij de oudjes in Faßberg vooraleer ik de dochter meejat en ze bij me intrekt hier in België

Kendorjia
11-05-2009, 10:21
Na het frisse Nieuw Zeeland van vorige zomer dit jaar naar het warmere Israël en Jordanië.

Daar is mijn neef vorig jaar heen geweest, wel op doortocht met de rugzak. Hij vond het erg gaaf en leuk maar wel gevaarlijk. Enkele keren vrij gevaarlijke situaties meegemaakt (vuurgevecht midden op straat) en enorm veel corruptie. Moeten betalen om door een straat te mogen en dergelijke... Maar ja goed, hij is niet snel van zijn stuk te brengen, heeft al de halve wereld afgereisd, en ook steeds de gevaarlijkere dingen opzoeken, dan leef je pas volgens hem ;) Dan zie je ook de mooiste plekken. Want Israël en Jordanië zijn echt wel wondermooi, maar je moet er wat voor over hebben

FRANCK CRANKEEI
12-05-2009, 13:53
Vatorro...echt niet. Toen wij in maart gingen (nijlreis) was het prachtig weer aan de Nijl, daarna nog twee dagen naar de kust geweest. En het was echt koud.
Zelfs de zee mocht je niet in, want er stond teveel wind.
Maar goed, zal wel niet normaal geweest zijn dan ;-) Ik dacht dat het ook wel altijd mooi zou zijn daar.

theThinWhiteDuke
17-05-2009, 11:11
Een oude post van stal halen:


Ben bezig aan een fraaie serie:
Disneyland Parijs: 1993, 1995, 2000, 2002, 2003, 2005, 2008
Disneyland (Anaheim, USA): 1999
Disneyworld (Orlando, USA): 2001, 2008
De serie gaat verder....Disneyland (Anaheim, USA) wordt in september weer aangedaan.

De vakantie gaat voor de 5e keer weer naar de USA, maar nu (net als in 1999) naar de westkant (Californië, Nevada, Arizona, Utah) waar we naar oa Los Angeles, San Francisco, Las Vegas, San Diego, Grand Canyon, Lake Powell, Monument Valley, Bryce Canyon, Zion NP, Yellowstone NP, Death Valley etc gaan.

EmDee
17-05-2009, 11:46
Me very jealous

Mark van L.
17-05-2009, 12:08
Jaloers. Maar heb alle plaatsen ook al een paar keer mogen zien. Favoriet: San Francisco (y)
Ik heb een enorm goede tip voor Monument Valley: reseveer een rondrit met jeep via internet bij: simpson@wordlonline.nl (hoop dat ie nog werkt), zie anders een nieuwe trottergids.

Ik woon trouwens op Vak FF in PSV stadion


Een oude post van stal halen:

De serie gaat verder....Disneyland (Anaheim, USA) wordt in september weer aangedaan.

De vakantie gaat voor de 5e keer weer naar de USA, maar nu (net als in 1999) naar de westkant (Californië, Nevada, Arizona, Utah) waar we naar oa Los Angeles, San Francisco, Las Vegas, San Diego, Grand Canyon, Lake Powell, Monument Valley, Bryce Canyon, Zion NP, Yellowstone NP, Death Valley etc gaan.

Mark van L.
17-05-2009, 12:12
Must do: Helikoptervlucht over Grand Canyon (duur, maar onvergetelijk)
Budget oplossing, maar zoniet nog mooier: Angel trail naar beneden wandelen, reserveer een dag.


Dat zijn beste plannen!

Ik mag over 2 weken lekker 3 weken weg!

Begin in San Francisco, via Yosemite naar Death Valley, Las Vegas, Grand Canyon, richting LA en weer door naar San Francisco.

theThinWhiteDuke
17-05-2009, 12:42
Must do: Helikoptervlucht over Grand Canyon (duur, maar onvergetelijk)
Done that in 1999. Top.
Dit jaar zal dat em ook wel weer gaan worden denk ik.

Frank Bedijn
17-05-2009, 13:04
Vertrek woensdag naar San Diego en we gaan via de bekende parken, Grand Canyon, Vegas, Death Valley naar San Francisco!

Misschien kom ik je nog tegen Duke;)

EmDee
17-05-2009, 15:16
Wat is ongeveer je route Duke?
(en Frank?)

Niels Simons
17-05-2009, 15:36
op dit moment zit ik te laptoppen op key largo,5 meter van t water met de camper...
heb er nu 3 weken in de states opzitten,begonnen in new york,daarna washington,philadelphia,savannah,orlando,en nog veel meer wat ik alweer deels vergeten ben,tis ook zoveel allemaal!vandaag richting miami.

amerika is nog altijd heel interessant kwa prijs trouwens!

mazzel,niels

theThinWhiteDuke
17-05-2009, 18:23
Wat is ongeveer je route Duke?

Los Angeles-San Diego-Phoenix-Grand Canyon-Monument Valley-Lake Powell-Bryce Canyon-Zion-Las Vegas-Death Valley-Mammoth Lakes-Yosemite-San Francisco-Los Angeles

theThinWhiteDuke
17-05-2009, 18:24
Misschien kom ik je nog tegen Duke;)
Vrees van niet....ik vertrek pas over een tijdje.

EmDee
17-05-2009, 19:10
Monument Valley-Lake Powell-Bryce CanyonGaat de route net als de meesten via Page?
Mooier is het om bij Monument Valley door te rijden naar Mexican Hat en dan "door" Lake Powell Area (http://static.panoramio.com/photos/original/3102390.jpg) naar Hanksville te rijden. Via Capitol Reef en de wonderschone highway 12 (http://myridz.com/images/rides/465.jpg) kom je dan ook bij Bryce. Je komt dan op veel mooiere en voor velen onbekendere plekken dan alleen Page, Jacobs Lake en Kanab.

Frank Bedijn
17-05-2009, 21:17
Wat is ongeveer je route Duke?
(en Frank?)

We hebben de route heel globaal uitgestippeld: begin in San Diego en dan richting Sedona-Flagstaff-Grand Canyon-Monument Valley-Bryce-Zion-dan richting Vegas en Hoover Dam. Via Death Valley naar Yosemite en eindigen in San Francisco.

Ga je ook binnenkort??

Jordy van Buel
19-05-2009, 13:42
Weet iemand waar ik het beste kan gaan kijken voor goedkope vliegtickets naar New York. We willen eind juli een dag of 9 gaan. Heb ebookers, cheaptickets, expedia al geprobeerd, maar de prijzen vliegen de pan uit lijkt wel. Vanaf Brussel vliegen lijkt het goedkoopst, maar dan nog kom ik op prijzen uit van rond de 630 euro voor retour ticket per persoon.

Bas Hokke
19-05-2009, 13:48
Weet iemand waar ik het beste kan gaan kijken voor goedkope vliegtickets naar New York. We willen eind juli een dag of 9 gaan. Heb ebookers, cheaptickets, expedia al geprobeerd, maar de prijzen vliegen de pan uit lijkt wel. Vanaf Brussel vliegen lijkt het goedkoopst, maar dan nog kom ik op prijzen uit van rond de 630 euro voor retour ticket per persoon.

Misschien vanuit Duitsland proberen?

Jordy van Buel
19-05-2009, 13:59
Misschien vanuit Duitsland proberen?

Schijnt weinig te helpen, vanaf Dusseldorf is het ook duurder dan vanaf Brussel.

Erwin vd H
19-05-2009, 17:18
Schijnt weinig te helpen, vanaf Dusseldorf is het ook duurder dan vanaf Brussel.
Via vliegtickets.nl kom ik op 609 euro uit(vanaf Amsterdam), maar dan wel overstappen in Zurich.(29-07/05-08)
Je kunt eind juni wel met KLM voor rond de 400 euro, via de site van KLM, maarja, dat is niet de periode waarin je wilt gaan:sad:.

Heb je trouwens al gekeken voor een combi met hotel, misschien kan je dan nog wat besparen, want die hotels daar zijn ook niet goedkoop.

Zelf ga ik trouwens volgende week naar Sint Petersburg :-P.

Niels Simons
19-05-2009, 21:05
op t moment regent t in orlando,hopelijk morgen beter,dan naar sea world.vrijdag weer richting miami,vandaag met de camper een safari gedaan.

veel lol in st petersburg erwin,en nog gefeliciteerd he!

mazzel,niels

Don_Vince
19-05-2009, 21:26
17 September 3 weken naar Sicilië, Taormina.

EmDee
19-05-2009, 22:50
We hebben de route heel globaal uitgestippeld: begin in San Diego en dan richting Sedona-Flagstaff-Grand Canyon-Monument Valley-Bryce-Zion-dan richting Vegas en Hoover Dam. Via Death Valley naar Yosemite en eindigen in San Francisco.

Ga je ook binnenkort??Nee, ga zelf niet, maar ben nog altijd zeer geïnteresseerd in die gebieden, waar ik tot twee keer toe zelf een reis in elkaar heb gezet.

Sedona en de oude highway 89A is één en al wauw.
Zorg dat het donker is, als je vanaf Zion naar Las Vegas rijdt (http://www.sportflight.com/uploads/ArrivingNightLasVegas.jpg).

Erwin vd H
20-05-2009, 21:56
op t moment regent t in orlando,hopelijk morgen beter,dan naar sea world.vrijdag weer richting miami,vandaag met de camper een safari gedaan.

veel lol in st petersburg erwin,en nog gefeliciteerd he!

mazzel,nielsHee zijn jullie daar ook, dan hoop ik dat die regen daar snel ophoudt. Nog een wedstrijdje van Orlando Magic kunnen meepikken?