PDA

Bekijk de volledige versie : advies gevraagd voor het aanschaffen van vhs banden



M_KOS
28-06-2002, 19:25
binnenkort komt er een film die ik wil opnemen van tv(ceasar(1953)) die film wil ik een tijd bewaren op vhs. Daarom is mijn vraag welke vhs band merk kan ik het beste daarvoor kopen.


alvast bedankt

boudewijn
28-06-2002, 22:13
vh wat??

M_KOS
28-06-2002, 22:26
vh wat??
vhs natuurlijk die film is niet op dvd verkrijgbaar en de orginele ascept ratio is toch 4:3 dus dan maakt een dvd of vhs niet uit en kan je ze net zo goed van tv opnemen(tcm).

Marco
28-06-2002, 22:27
binnenkort komt er een film die ik wil opnemen van tv(ceasar(1953)) die film wil ik een tijd bewaren op vhs. Daarom is mijn vraag welke vhs band merk kan ik het beste daarvoor kopen. En dat vraag je hier op een DVD forum. Lekker slim.
:rolleyes:

Maar goed, 1 van de betere (nog bestaande) VHS banden is de "V" Excellence van $ony. Maar TDK High Grade voldoet ook wel.

Euphoria
30-06-2002, 14:59
Of je koopt alvast een DVD-Recorder van Philips (http://www.consumer.philips.com/global/b2c/ce/catalog/subcategory.jhtml?divId=0&groupId=VIDEO&catId=DVD&subCatId=DVDRECORDABLE) ;)

DVD Watcher
30-06-2002, 15:05
Een goede band met goede Beeldkwaliteit en geluid,zeker voor het opnemen en bewaren van programma's is de TDK-EHG videoband. Maar misschien kan je dus beter een DVD Recorder aanschaffen,weet je in ieder geval zeker dat je jarenklang een kwalitatief hoogstaande film houdt.

Maar beetje stomme vraag op een site over DVD's he:confused: