PDA

Bekijk de volledige versie : Regio 4 titels bij EzyDVD



Marty vanluit
10-09-2001, 12:13
Velen van jullie kennen uiteraard al de site EzyDVD.com...
Maar voor degene onder ons die die site niet bekend voorkomt:
Bij deze site kun je zeer veel regio 4 titels met ongeveer een procentje of 30 goedkoper krijgen. bijvoorbeeld: gladiator: 37.50!
Tip: bestel niet in een keer tegelijk, dan heb je kans dat de doune het pakkeje onberoerd laat!(":D")

Marco
16-09-2001, 00:05
Ik vind EzyDVD een hele goeie webwinkel. Ze zijn supersnel. Voorbeeldje: Funny Face (met Audrey Hepburn) werd verzonden op 10 September nog geen 5 dagen later (op 15 September) had ik deze DVD in mijn brievenbus.

1 keer ben ik de pineut geweest. Mijn EzyDVD pakketje (bestaande uit 2 DVD's ter waarde van $63.45/ongeveer 85 gulden) was eruit gehaald door de douane (zal wel een steekproef zijn). Ik kon 31 gulden aan belasting betalen.

B-Molson
17-09-2001, 22:10
zelfs met die extra kosten ben je goedkoper uit dan in nederland :)

65 Aussie dollars is +- 75 gulden, + die 35 is 110 komt op 55 gulden per dvd (wat een rekenwerk he, geweldig :D )

Groeten
B-Molson

www.filmbuster.nl

Marco
17-09-2001, 22:15
Ach ik mag niet klagen met EzyDVD. Ze zijn wat je noemt echt ezy met prijzen en service

Alexander de Mol
25-09-2001, 16:38
Ach ik mag niet klagen met EzyDVD. Ze zijn wat je noemt echt ezy met prijzen en service Over het algemeen niets dan lof over EzyDVD!
Mijn laatste ervaring met deze cowboys was echter iets minder.
Op 9 september stond Shrek, wegens een fout in het systeem, voor AU$ 0,00 (pre-order). Ik zou mijn afkomst verloochenen als ik niet tot een bestelling zou overgaan. (In het verleden heeft o.a. Amazon dergelijke problemen opgelost met het daadwerkelijk opsturen van DVD's voor alleen de verzendkosten, niet geschoten is altijd mis, nietwaar?). De transactie heb ik op die zelfde 9 september bevestigd voor bovengenoemd bedrag exclusief de verzendkosten. Bij mijn huidige orderstatus staat echter nu een bedrag van AU$39,95 !!!
Ik kan me het op zich voorstellen dat ze de fout willen herstellen maar het druist tegen alle regels van een creditcard-betaling in om achteraf het bedrag te wijzigen!

Geert Kranendonk
25-09-2001, 17:33
Ik heb hier uitgebreid over geklaagd, en uiteindelijk was dit het resultaat :

"I sincerely apologise for this oversight on our behalf. I have brought this incident to the attention of our managing director.

I apologise for any inconvenience caused."

Maar daar heb ik wel flink voor moeten zeuren ! Ze begrepen om te beginnen al niet eens waarom ik nou klaagde over het wijzigen van het bedrag na bevestiging, totdat ik het vergeleek met het wijzigen van het bedrag in een restaurant nadat je het strookje al getekend hebt voor een bedrag, toen viel het kwartje bij ze.

Ik was in ieder geval bepaald niet onder de indruk van de service in dit geval, alhoewel ik in het verleden altijd goede ervaringen met ze heb gehad. Ze begrijpen in ieder geval weinig van creditcard betalingen, zoveel is mij wel duidelijk geworden !
(Misschien is dit wel een beroepsafwijking van me, maar ik vind dit dus echt niet kunnen)

Ik ben overigens nog bezig om hierover een klacht in te dienen bij Mastercard......

ToolkiT
02-10-2001, 06:23
de meeste webwinkels lossen dergelijke foutjes op door je de keuze te geven: order anuleren of juiste bedrag betalen..

Geert Kranendonk
02-10-2001, 08:19
Klopt, en dat is mijns inziens dan ook de juiste manier van handelen. EzyDVD heeft zonder enige kennisgeving zelf bedragen lopen aanpassen, en had zelf niet eens door dat dat niet zo netjes is.

Verder niets dan lof over EzyDVD overigens, de prijzen zijn er zeer goed en de shipping is altijd erg snel, terwijl het toch echt van de andere kant van de wereld moet komen :)

Bovendien stoppen ze vaak een stukje bubbeltjesplastic in het doosje om het losraken van de DVD ('shaker') te voorkomen !

calex
02-10-2001, 22:30
Ik heb al heel veel bij EZY gekocht en nog nooit last gehad.
1 keer een beschadigde hoes,daarover geklaagd en ik mocht
een gratis dvd naar keuze uitzoeken incl. verzenden
Grtz.Henny:D

Bas
25-10-2001, 13:56
De 3 DVD's + 1 Bond zijn ook leuk. Geweldige limited verzamelbox.

Bas

Marco
26-10-2001, 12:26
Hoe handelt EzyDVD met 'verdwenen' DVD's? M.a.w. DVD's die nooit zijn aangekomen. Sturen ze nieuwe op, hoelang moet je wachten voordat je ik actie kan ondernemen?

Bas
27-10-2001, 00:49
Sowieso moet je een maand wachten voordat je kunt mailen, dat is de periode die moet verstrijken sowieso voordat je actie kunt ondernemen bij de meeste internetshops.

Bij ezydvd heb ik het 1x gehad, dat iets niet aankwam. Toen heeft hebben ze mij gevraagd nog 14 dagen geduld te hebben, toen was de DVD nog niet binnen, en hebben ze me de DVD opnieuw toegestuurd.

Gezien de huidige paniek rondom post/pakketen (miltvuur angst) kan het zijn dat er sowieso nog een aantal weken overheen gaan voordat je een internationale zending binnenkrijgt.

Alle int. verzendingen die ik de afgelopen 2 weken heb binnengekregen waren eind september verstuurd. Overal zat een stempel op van de Douane Amsterdam, en bijna alle shipments waren ook nog geopend geweest...

Bas

Marco
27-10-2001, 16:17
Bas, bedankt voor je info.
Gezien de huidige situatie (van miltvuur e.d.) zit er niks anders op om wat langer te wachten. Het is niet anders :(