PDA

Bekijk de volledige versie : Samsung A100 bass regelen?



Semper247
07-01-2009, 10:58
Hallo,

Ik heb al eerder een post geplaats over mijn 'systeem' met betekking tot de aansluiting. dat is nu geregeld.

Ik heb een samsung tv met drystaldesign...zo'n rode rand.
Daar past de HT-a100CT heel mooi bij aangezien die ook die rand heeft

Moet zeggen, het staat super....maar nu de kwaliteit....
ik heb 300 euro betaalt en krijg nog eens 50 euro terug van samsung dus niet duur voor een 2.1 set! maar dan mag je toch wel verwachten dat je de set kan instellen!!!
maar Ik kan NIKS instellen....speakers kan ik niet instellen, bass kan ik niet instellen.....echt iri aangezien ik gisteren de film Gladiator heb gekeken en op het moment dat er paarden langs liepen leken het wel olifanten! maw de bas staat echt te hard! deze wil ik dus kunnen regelen..

Maar hoe? kan ik hier een basscontroler tussen zetten? of kan er een equalizer tussen? ik heb er echt geen verstand van...

Alvast bedankt

Vincent

DVDProfilersFilmgek
07-01-2009, 18:34
Mensen zouden geluidsapparatuur ook niet met hun ogen moeten kopen maar met hun oren en hun verstand(6)

Je weet dan nu ook waarom die berg plastic niet al te duur is, er zitten gewoon niet zoveel mogelijkheden op. Eigen schuld dikke bult. Toch kun je nog wel iets regelen, al is dat niet veel, kijk maar links onder op pagina 44 en rechtsonder op pagina 47 van je gebruiksaanwijzing.:idea: