PDA

Bekijk de volledige versie : a bug's life (een luizen leven)



dvd_freak1965
10-09-2001, 19:56
ik ben nog niet zo lang geleden (bij de lanceering van de playstation 2) begonnen met het verzamelen van dvd films. eentje die ik echt graag zou willen hebben is "a bugs life" (europese versie). ik ben echt meerdere steden afgereist, maar zonder geluk. :mad: via het internet (bijvoorbeeld bij free record shop) is ie niet meer te bestellen:( . zelfs op ibazar zie je alleen maar illegale versies. maar ik wil het orgineel.:)

wie weet nog een winkel (waar dan ook in nederland) die de dvd nog heeft ?

alvast heel erg bedankt voor de moeite.

(Disney)Tom Houben
10-09-2001, 20:14
Volgens mij ben jij een van de 2524 mensen die actief op zoek zijn naar deze DVD :D
Ik wens je veel geluk in je zoektocht....en als je er meer ziet liggen, waarschuw dan effe, ik wil hem namelijk ook nog :-)

Maar wie weet leest iemand van Disney alle forums wel en zien ze dat er veel vraag naar is en brengen ze hem opnieuw uit....:) :D ;)

dvd_freak1965
10-09-2001, 20:20
Maar wie weet leest iemand van Disney alle forums wel en zien ze dat er veel vraag naar is en brengen ze hem opnieuw uit....:) :D ;)

laten we het hopen. die film is echt gaaf, en ik wil gewoon alle disney dvd's sparen. dus zonder deze film is mijn collectie niet compleet. ik heb zelfs de kleine zeemeermin, en ook deel 2 daarvan :)

Nathan Strik
10-09-2001, 20:52
Als je een Playstation 2 hebt, koop dan NIET de NL versie van Fantasia 2000, want die doet het niet...

dvd_freak1965
11-09-2001, 17:12
Als je een Playstation 2 hebt, koop dan NIET de NL versie van Fantasia 2000, want die doet het niet...

hartelijk dank. dit is dus de eerste dvd waarvan ik hoor dat ie het niet doet. dit betekend dus dat ik op zeker ook een "stand alone" dvd speler ga kopen. want ik wil niet gelimiteerd worden in welke films ik wel en niet kan kopen.........

hartelijk dank voor de waarschuwing :-) een gewaarschuwd mens telt voor 2 :-D