PDA

Bekijk de volledige versie : Welke kabel nodig om PC-->TV



johnybak
13-01-2009, 15:22
Hallo,

Ik zou graag beeld van op mijn pc versturen naar mijn oudere tv deze bevat enkel een ingang voor composite signaal en heeft geen s-video ingang!

Mijn vraag is of ik enkel een s-video kabel moet aanschaffen omdat mijn DVD-Recorder wel een S-video ingang heeft. Mijn DVD-Recorder is zelf aangesloten op mijn ouwe tv via een scartkabel.

Krijg ik dan nog beeld door en is het in kleur? Of moet ik zo'n S-vhs omzetter aanschaffen die het s-video singaal omzet in composite signaal en deze zo aansluiten op mijn tv.

Groeten

Michael Hamers
13-01-2009, 17:09
Vaak kun je via je VGA kaart een composite aansluiting gebruiken. Is bij jou dus niet het geval begrijp ik?

johnybak
13-01-2009, 17:58
Op mijn VGA kaart zit een S-video-out aansluiting en geen composite uitgang!
Weet u een antwoord op mijn vorige vraag?

Michael Hamers
13-01-2009, 21:39
Ik denk dat waneer je je pc aansluit via s-video op je dvd-recorder, en die weer via scart naar je tv doorlust, dan zul je waarschijnlijk prima beeld op je tv krijgen, maar gegarandeerd is het natuurlijk nooit. Het is wel de makkelijkste en goedkoopste oplossing. Je zou ook zo'n scartstekker kunnen kopen waar je een s-video aansluiting mee creƫert. Je moet dan wel ff je dvd-recorder eruit halen als je maar 1 scart ingang hebt.

Oh en zeg maar gewoon jij hoor (y)