PDA

Bekijk de volledige versie : aanrader.



dvd_freak1965
10-09-2001, 20:17
ik heb 2 weeken terug de dvd "me, myself, & irene" met jim carrey gekocht. wat een gave film is dit.

behalve de bekende gekke bekken van jim, zijn ook de grappen leuk. tsja, als je noot van jim carrey gehouden hebt (van zijn films dan ;) ) dan vind je aan deze ook niks. maar dit is echt humor ten top. van dezelfde makers als "there's something about mary". (ook een leuke film trouwens).

de verwijderde scenes zijn ook leuk. waarom (sommige) scenes verwijderd zijn weet ik niet, want die hadden echt nog meer humor gebracht. en dat met die meloen (zeg lekker niet wat) vind ik niet te extreem. zoiets is al eens gedaan (zeg niet welke film, maar als je de deleted scene ziet, weet je meteen wat ik bedoel.) en dat sloeg juist aan. :D

Nathan Strik
10-09-2001, 20:51
Extreem leuke film inderdaad. En Anna Kournikova heeft er een gastrolletje in, dus dat kan helemaal niet meer stuk...

Martin van Tuijl
10-09-2001, 23:54
En Anna Kournikova heeft er een gastrolletje in...

Anna Kournikova, is dat niet dat model die zo nodig moest gaan tennissen? :p

Martin van Tuijl
10-09-2001, 23:56
...en dat met die meloen (zeg lekker niet wat) vind ik niet te extreem. zoiets is al eens gedaan...

Appeltaart vind ik persoonlijk lekkerder dan meloen ;)

Alex van den Berg
11-09-2001, 04:46
"me, myself, & irene" met jim carrey gekocht. wat een gave film is dit.

Ik heb volgens mij alle films met Jim Carey, maar deze spant echt de kroon! Absurder kan het bijna niet!! :D
Ik heb tijdens deze film regelmatig met pijn in de buik en tranen in mijn ogen gezeten... Van het lachen dus :)

Jim Carey speelt een schizofreen type, bij wie beide persoonlijkheden met elkaar vechten om dezelfde vrouw.
En hij heeft trouwens drie waanzinnig motherfucking bruine zoons uit een vorig huwelijk... De boys zijn in tegenstelling tot hun 'vader' hoogbegaafd, en schijnen in hun jeugd nogal mutherfucking door Richard Pryor beinvloed te zijn... :D

Jim Carey fan? Een must!
Gek op absoluut absurde humor? Een must!

dvd_freak1965
11-09-2001, 17:16
Appeltaart vind ik persoonlijk lekkerder dan meloen ;)

hahahaha, juist, wij begrijpen elkaar :D

dvd_freak1965
11-09-2001, 17:18
Jim Carey fan? Een must!
Gek op absoluut absurde humor? Een must!

ja, inderdaad. dit is echt humor ten top. indien men deze film ZONDER ook maar 1X hard gelachen te hebben kunnen kijken, kunnen we dus echt spreken van een "zuurpruim" ;)

Robert van den Hanenberg
12-09-2001, 21:34
Jim Carrey. Deze trigger had ik nodig om mijn tijd als toeschouwer van deze forum te beeindigen.

Ook ik heb deze DVD recentelijk aan mijn JC-collectie (I salute you, Open Mind!) toe mogen voegen. En ook ik ben van mening dat we hier met een topper te maken hebben.

Wat betreft de deleted scenes; ze zijn inderdaad erg sterk verzonnen en knap uitgevoerd. Maar toch kan ik me vinden in de beslissing van de gebroeders Farrely om deze niet te gebruiken. Naar mijn mening zouden deze scenes het evenwicht in deze film verstoren. Hoe chaotisch een film als deze bij het publiek over kan komen, een film als deze zou zijn doel volledig voorbij schieten als er geen sprake zou zijn van evenwicht.
Maar nogmaals....de deleted scenes zijn echt een genot. Net als de film zelf....