PDA

Bekijk de volledige versie : HDMI en optische kabel



Pinraiser
17-01-2009, 19:44
Sinds kort een mediaplayer in bezit van Lacie met HDMI.

Ik krijg echter geen geluid en beeld op mijn Sony Bravia full HD, wel als ik hem composiet aansluit.

de verdere situatie is als volgt:

dolby surround set van Pioneer, die heb ik als volgt aangesloten, HDMI out naar mijn Sony.
HDMI-in naar dvd recorder + optische kabel
HDMI-in naar Lacie

Ligt het nu aan de optische kabel die niet aan de Lacie en de surround set zit dat ik geen beeld en geluid heb?

Jerôme

DVDProfilersFilmgek
18-01-2009, 10:26
Sinds kort een mediaplayer in bezit van Lacie met HDMI.

Ik krijg echter geen geluid en beeld op mijn Sony Bravia full HD, wel als ik hem composiet aansluit.

de verdere situatie is als volgt:

dolby surround set van Pioneer, die heb ik als volgt aangesloten, HDMI out naar mijn Sony.
HDMI-in naar dvd recorder + optische kabel
HDMI-in naar Lacie

Ligt het nu aan de optische kabel die niet aan de Lacie en de surround set zit dat ik geen beeld en geluid heb?

Jerôme

Denk niet dat je vraag hier echt thuis hoort, maar dat is een ander verhaal.

Jammer dat je niet de moeite hebt genomen om wat type nummers te vermelden en bijvoorbeeld hoeveel ingangen de betreffende apparaten hebben.:-(

Zo zijn niet alle Receivers geschikt om wat te doen met een daarop aangesloten HDMI signaal, ze kunnen enkel het signaal doorschakelen.:???:

Gaarne fatsoenlijke informatie met typenummers, ook van TV etc etc en graag wat informatie over de aansluitingen die die apparaten hebben, dat scheelt je redder in nood weer tijd.:wink: