PDA

Bekijk de volledige versie : INTERVIEW: Daan de G.



Jordy van Buel
18-01-2009, 17:15
Hieronder volgt het interview met Daan de G.

De vragen staan hier (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?p=1330164#post1330164). Deze kan de geinterviewde kopiëren naar zijn post.

P.S. Gelieve niet te posten in dit topic voordat Daan de G. zijn interview geplaatst heeft.

Alhier (http://www.dvd.nl/forum/showpost.php?p=1330145&postcount=1) staan de toelichtingen, vriendelijk verzoek aan iedereen die aan de beurt is of komt dit even door te lezen.

Daan de G.
19-01-2009, 08:13
Algemeen gedeelte:
Wat is je echte voornaam; heeft deze nog een speciale betekenis?
De eerste vraag is gelijk een makkelijke ;-) Dat is dus Daan.
Volgens mijn moeder ben ik vernoemd naar een eenogige kat die zij vroeger had, bedankt mamma!!

Roepnaam is meestal, mede door mijn lengte, Daantje :/

De betekenis luidt:

Daan is een verkorting van de Hebreeuwse naam Daniel (of Daniël) wat betekent: "God is mijn rechter of rechter van God". Daniël is een van de vier profeten uit de bijbel (Daniël in de leeuwenkuil ). De profeet Daniël kon dromen uitleggen en kreeg dit vermogen een invloedrijke positie in het hof. Daniella is de vrouwelijke vorm van Daan.

Wat is je geboortedatum?
17 Januari 1985, met klompvoetjes en beschadigd gehoor kwam ik ter wereld via de keizersnede. Sinds zaterdag alweer 24 jaartjes, de tijd gaat hard!

Wat is je woonplaats; heb je daar altijd gewoond, vertel eens iets over je woonplaats?
Ik ben in het ziekenhuis van Bennenkom geboren maar heb mijn hele leven in Ede gewoond. Over Ede valt weinig goeds te vertellen :p Veel kerkjes, veel criminaliteit en ontzettend veel boeren dorpjes eromheen.

Wat is je burgelijke staat; ongehuwd / gehuwd / samenwonend, kinderen, leg uit/vertel?
Ik heb nu bijna 4 jaar een vriendin. Ik woon op dit moment nog lekker thuis maar ben van plan dit jaar iets voor mezelf te gaan zoeken.

Wat voor studie en/of werk doe je; wat studeer je / heb je gestudeerd, waarom? wat voor werk doe je?
Ik ben op dit moment bezig met mijn afstudeerstage bij Ravensburger Nederland. Ik volg de opleiding Digitale Communicatie en houdt me bezig met internetmarketing. Eind februari hoop ik afgestudeerd te zijn en ga ik druk op zoek naar een baan om mijn toekomstige HT honger te stillen J.

Om bij te verdienen ben ik freelancer en maak ik websites en heb ik een Content Management Systeem ontwikkeld wat ik voor meerdere websites gebruik. Daarvoor was ik 8 jaar werkzaam bij de AH, als zakkenvuller.

Heb je nog andere hobbies en/of passies naast film; leg uit/vertel?
Mijn grootste hobby naast films is gamen. Vroeger( 6 jaar terug ) speelde ik heel veel Counter-Strike op de PC. Had dan ook een clan samen met mijn broer en stonden in de top vijf van Nederland. Wegens tijdsgebrek, vormcrisis( jaja !) en andere interesses, ben ik ermee gestopt. Heb wel een aantal mensen leren kennen via de clan die ik nog regelmatig zie. Eén daarvan heeft op dit moment een relatie met mijn nichtje, erg leuk!


Tegenwoordig game ik vooral op de xbox 360. Call of Duty 5 speel ik op dit moment dagelijks met mijn beste maat. Haal ook wel nette scores, dus ben het blijkbaar nog niet verleerd ;) Daarnaast is PES een spel wat eens per week gespeeld wordt, en dat al sinds nummertje vier.

Muziek vind ik ook erg leuk, ik ben bezig met het leren van gitaarspelen maar het luisteren vind ik toch wat leuker ;) Ik geniet erg van oudere muziek, zoals Dire straits, The police, Eric Clapton en Supertramp. Ook ben ik een groot Beatles fan! Mark Knopfler en The Police heb ik live gezien, maar mijn grootste wens is toch ooit Eric Clapton te zien spelen!!!

Als laatste ben ik een fervent sportliefhebber en dan vooral voetbal. Mijn club is Ajax, dat is er sinds de geboorte al met de paplepel in gegoten. Zit er aan te denken om volgend seizoen een seizoenskaart te halen om mijn clubbie nog beter te steunen!

Daarnaast ben ik een paar jaar terug naar Barcelona geweest en sinds die tijd ben ik een grote fan van Barcelona. Ik was in één klap verliefd op de stad, zijn mensen en de cultuur. Daarnaast heeft de club een geweldige, rijke historie en vind ik de supporters super!

Zelf heb ik tot mijn 15de gevoetbald, wat behoorlijk lastig is met klompvoetjes ;) Toch heb ik het iets van 6 jaar volgehouden en heb er altijd veel plezier aan beleefd. Tegenwoordig fitness ik en trap af en toe een balletje met wat vrienden.

Ervaring met het Medium Film:
Wanneer en hoe ben je voor het eerst in aanraking gekomen met het medium film?
Pfoe, dan moet ik toch even graven. Ik denk dat ik heel jong was en vooral tekenfilms keek. Platvoet en zijn vriendjes herinner ik me nog als de dag van gisteren evenals als je begrijpt wat ik bedoel.


Daarna ging het balletje rollen en kwam mijn vader vaak thuis met films uit de videotheek. Op jonge leeftijd was ik helemaal gek van Star Wars maar ook van Arnold Schwarzenegger!

Wat herinner je je nog van je eerste ervaringen met films, thuis of in de bioscoop?
Mijn eerste “horror” film. Ik was denk ik een jaar of 6 en we kwamen terug van een vakantie uit Denemarken. Er was een film op tv die volgens mijn vader heel leuk was, nou ik vond het maar een enge bedoeling. Het was Dreamscape. Heb er de hele nacht niet door geslapen :D

Wanneer is film voor jou echt een hobbie/passie geworden?
Op jonge leeftijd al verslaafd aan films geraakt en heb toen wekelijks de Veronica gids helemaal uitgepluisd (Tja, je moet ergens beginnen ;)) Daardoor wist ik al veel over bepaalde films, acteurs en noem maar op. Door de jaren heen heel veel naar de bioscoop geweest maar ook heel veel gehuurd.

Hoe benader jij het medium film; als zijnde kunst, entertainment of iets heel anders, leg uit?
Ik zie films graag als entertainment, maar soms houd ik wel van een sombere film. Het ligt er maar net aan in wat voor een bui ik ben. Daarnaast hebben sommige films een bepaalde aantrekkingskracht op me en die films vind ik kunst maar hebben ook entertainment waarde.

In hoeverre is film belangrijk in jouw leven?
Een dag geen film gekeken is een dag niet geleefd! Films zijn heel belangrijk in mijn leven. Door sommige films weet je weer een beetje welke dingen er in het verleden gespeeld hebben en kijk je daar heel anders tegen aan (Shindler’s List bijvoorbeeld). Maar ook om je door een saaie dag heen te worstelen is films een geweldig tijdverdrijf.

Toen ik bijvoorbeeld op het MBO zat, had ik de zoveel tijd dat ik af en toe niet wist waar ik het aan uit moest besteden. Toen heb ik toch heel wat films bekeken, maar ook heel veel series.

Wat vind jij van de technische ontwikkeling die films de afgelopen twee decennia doormaken?
In 2003 was er voor mij het hoogtepunt in films, namelijk The Return of the King. In de jaren daarop is er geen film meer geweest die zulke epische veldslagen op het scherm hebben getoverd, jammer!

Heb je zelf ooit overwogen de filmwereld in te gaan, of overweeg je dat nog steeds?
Was het maar waar, lijkt me heel leuk om een keer een rolletje te hebben in een film of tv serie.

Film Algemeen:
Wat is tot nu toe de beste film die je ooit hebt gezien en waarom?
Lord of the Rings trilogie. De magie pakt me elke keer weer beet.
De combinatie van sprookjesachtige locaties, magnifieke muziek, super special effects, een geweldige( deels minder bekende ) cast en natuurlijk het mooiste verhaal over de strijd tussen goed en kwaad.

Wat is je favoriete filmgenre en waarom?
Ik hou van alles en nog wat. Soms heb ik zin in een nobrainer actie film en de andere keer weer zin om even goed te janken.

Wie is je favoriete acteur/actrice en waarom, wat is zijn/haar beste film?
Van de acteurs ben ik vooral gecharmeerd van Clive Owen en Christian Bale. Bale vind ik ijzersterk in The Machinist, maar eigenlijk elke rol van hem is geweldig. Owen heeft in één van mijn favoriete films gespeeld, namelijk Children Of Men. Daarnaast is hij ultra cool in Shoot em up. Geweldig hoe die man one liners eruit laat komen.

Mijn vroegere helden waren Arnold Schwarzenegger en Sylvester Stallone. Zie van beiden graag hun films en hoop dat Arnie ooit nog eens een come back maakt. Kijk ook echt uit naar de nieuwe Sly, als hij brengt wat het beloofd dan wordt het één van de beste actiefilms ooit!

Van de actrices vind ik vooral Ana Hathaway, naast het feit dat ze een lekker snoepje is, een hele goede actrice die zich steeds verder ontwikkeld.

Wie is je favoriete regisseur en waarom, wat is zijn/haar beste film?
Peter Jackson, zijn commentaar tracks luister ik altijd. Die man heeft voor zijn projecten zoveel liefde, geweldig om daar naar te luisteren en erover te lezen.

Welke filmster zou jij wel eens willen ontmoeten en waarom?
Ana Hathaway, ze is nog vrijgezel las ik ;)
Welke film vind jij het meest ondergewaardeerd en waarom?
Vind dit twee lastige vragen, wat is ondergewaardeerd en wat is overgewaardeerd? Kijkt men dan naar de opbrengsten of naar de meningen van de massa? Of is ondergewaardeerd juist een film die maar een heel klein publiek gezien heeft?

In Nederland denk ik dat films van Will Ferrell in Nederland ontzettend ondergewaardeerd worden. Ik keek bijvoorbeeld het hele jaar uit naar Step Brothers en die heeft niet eens in de Nederlandse bioscopen gedraait! Hetzelfde geld voor het geweldige Talladega Nights en Walk Hard. Jammer dat er in Nederland maar weinig goede comedy´s in de bioscopen draaien.

Welke film vind jij het meest overgewaardeerd en waarom?
Idem dito van wat hierboven staat, maar als ik kijk wat de massa vindt van dan is Titanic toch een overschatte film. Het is zeker geen slechte film, maar het verdiend in mijn ogen niet zoveel oscars en de opbrengsten waren ook belachelijk hoog.

Daarnaast vind ik recent Wall-e overgewaardeerd. Ik vond het nogal duidelijk een sneer naar de Amerikaanse manier van leven en bevatte weinig humor en geen leuke bijrollen. Het eerste gedeelte vond ik nog wel ok, toen er nog geen mensen aan te pas kwamen.

Welke film(scène) laat jou huilen en waarom?
Zoveel, als het op films aankomt ben ik een emotioneel wrak. Eerste traan die ik gelaten heb was tijdens Trains, Planes and Automobiles waarna Braveheart volgde en vele anderen. In de bioscoop was het toch wel the Green mile, maar daar hield niemand het droog bij ;)

Bij World Trade Center, die draak van een film van Oliver Stone, daar zat toch wel een naar stukje in, als je al die vermisten ziet hangen. Kreeg er wel natte ogen van.

Laatste keer was bij Bolt! Dat is nou eens een mooie, leuke animatie film. Kunnen de mannen achter Wall-e heel wat van leren..

Welke filmsoundtrack kan jou het meest bekoren en waarom?
Return of the King, ongeëvenaard en geweldig! Luister hem erg vaak en zie dan de hele film voor me…

Welke film heb je het laatst bekeken en wat vond je er van?
The Passengers. Had een soort The Forgotten verwacht maar dit was eigenlijk een licht drama met romantische elementen. Na een uur weet je al hoe de vork in de steel zit. Maarja, de film bevat Ana Hathaway en dan blijf je (ik wel ;)) kijken!

Hoe en wanneer kijk jij het liefste een film?
Soms op de laptop, maar het liefst gewoon op DVD ;) Al zie ik grootschalige films het liefst op het witte doek in de bioscoop, ben ik er toch al een paar maanden niet meer geweest.

Wat moet er absoluut niet gebeuren wanneer jij een film kijkt?
Commentaar geleverd worden door mensen die meekijken of onderbroken worden door een telefoontje oid.


Van DVD tot HT:
Wanneer kwam jij voor het eerst in aanraking met DVD?
Zo´n 9 jaar geleden denk ik, toen had ik voor het eerste een DVD speler in mijn computer.

Wat was je eerste DVD en hoe was je eerste DVD ervaring, hoe anders als VHS was het?
Mijn eerste DVD was Braveheart, koste ongelofelijk veel geld maar was het dubbel en dwars waard. Ook al kon ik het alleen via de tv kijken, ik vond het super!

Hoeveel DVD's koop je gemiddeld per maand en hoe groot is je collectie?
Ik heb iets van 200 DVD´s en 25 HD-DVDs. De laatste maanden koop ik héél weinig, ben aan het sparen voor andere dingen en koop selectief DVD’s.

Heb je op dit moment een kijkachterstand, zo ja, hoeveel?
Ik heb een paar titels welke ik nog niet gezien heb op DVD/HD-DVD. Ik denk een stuk of 10.

Waar kijk jij naar bij de aanschaf van een DVD; de verpakking, de extra's, het geluid of toch enkel de waarde van de film, leg uit?
De waarde van de film en de verpakking. Tin cases vind ik verschrikkelijk, behalve dan de BoB uitgave. Daarnaast moet de film een zekere herkijk waarde hebben. Ik koop nagenoeg nooit films die ik nog niet heb gezien.

Wat is je mooiste/meest waardevolle DVD, wat is er zo speciaal aan?
BoB Tin box vond ik toch wel heel mooi toen die uitkwam, jammer genoeg was hij niet zo limited als ik dacht. Qua extra´s vind ik de Fellowship of the Ring nog steeds het beste. Goede commentaar tracks en geweldige, lange making of´s.

Ben je van plan over te stappen naar Blu-Ray DVD binnen afzienbare tijd?
Band of Brothers is vorige week verzonden op Blu Ray. Het wordt mijn eerste blu-ray terwijl ik nog geen speler heb :D Daarnaast Stepbrothers en Walk Hard besteld!

Heb je een Home Theater setup thuis?
Jawel J

Welke merken zitten daarin?
Harman / Kardon Receiver AVR 240.
Luidsprekers van JBL, SCS 175.
Panasonic Plasma tv van 42 inch, de PZ85.

Wat zou je willen verbeteren in je huidige setup?
Receiver en de boxen staan te koop dus die gaan deze maand nog vervangen worden.

Is je Home Theater in een aparte ruimte of is deze geintegreerd in je woon/slaapkamer?
Ik woon nog thuis, maar heb 2 kamers. 1 slaapkamer en 1 film/game kamer.

Ben je al High Definition proof?
Jup J

In hoeverre is de grootte van jouw kijkscherm belangrijk voor je filmbelevenis?
The bigger the better. Ik zit echter redelijk dicht op het scherm, dus 42 inch is op dit moment voldoende. *ahum* :p

De site van DVD.nl:
Sinds wanneer ben je lid van DVD.nl?
16-07-2002

De laatste tijd weer een stuk actiever geworden. Vooral in de begin periode was ik heel actief op het forum. Vraag me wel eens af waar die oude garde allemaal gebleven is en hoe het nu met ze gaat. Daarna was ik vooral een lurker, ik lees bijna alles wel maar reageer niet altijd.

Hoe ben je hier terecht gekomen?
Ik denk zoals alle anderen, www.dvd.nl (http://www.dvd.nl/) intypen ;)

Wat heb je geleerd van deze site?
Veel, over films zelf maar ook over het aansluiten van- en de plaatsing van je apparatuur.

Wat vind je het leukste aan deze site, welke onderdeel van de site?
Het forum natuurlijk, al moet ik zeggen dat ik sinds de komst van Blu Ray veel reviews lees! Ben benieuwd welke heruitgaven nou de moeite waard zijn om op Blu Ray te hebben.

Zou je, indien je dat niet al bent, onderdeel willen uitmaken van de DVD.nl crew en waarom wel/niet?
Lijkt me leuk, forum moderator zijn is altijd leuk werk en vooral nodig bij een druk forum. Of het te combineren is met een toekomstige baan weet ik niet.

Heeft deze site je eerder veel geld gekost (TKA subfora) of toch eigenlijk veel geld bespaard (Pricewatch/Kortingsbonnen)?
Meer geld bespaard, handelen doe ik niet veel met DVD´s en zonder het DVD.nl forum was ik bijvoorbeeld nooit bij Play of CDWOW gekomen.

Hoe vaak ben je op de site te vinden?
Daily ;) Behalve in het weekend dan. Dan zit ik meestal weinig achter de PC en ben ik meer te vinden achter de Xbox, in de kroeg of voor de TV (voetbal ;)).

Ben je verslaafd aan deze site?
Ik refresh zo´n 20 keer per minuut, dus het lijkt me wel ;)

Slaat bij jou de paniek toe wanneer DVD.nl tijdelijk uit de lucht is?
Dat zou het einde van mijn wereld zijn.

Zou je graag (vaker) mede forumleden ontmoeten voor een meeting/gezellig samenzijn?
Ja hoor, in 2003 zouden we nog met zn allen een keer naar ROTK gaan maar volgens mij is dat niet meer doorgegaan. Toen was ik ook behoorlijk actief op dit forum en kende veel mensen.

Tot slot:
Hoe vond je dit interview?
Leuk! Had eerlijk gezegd niet verwacht dat ik zoveel zou typen (A) Daarnaast vind ik andere interviews ook heel erg leuk om te lezen!

Vraag van Claudio : Gaat het leven altijd over roosjes!
Ondanks dat ik geboren ben met klompvoetjes, aan één oor doof ben en slechte ogen heb ben geniet ik van elke minuut, uur en dag die ik beleef! Lekker genieten !! :D

Wie is de volgende die aan de beurt is voor het interview?
*NERAZZURRI* (http://www.dvd.nl/forum/member.php?u=11445) vbmenu_register("postmenu_1518204", true);

Welke vraag wil je aan deze persoon stellen?
Wat vind jij nou de beste film allertijden en waarom?

Bambi
19-01-2009, 09:12
Leuk interview weer om te lezen.


Laatste keer was bij Bolt! Dat is nou eens een mooie, leuke animatie film. Kunnen de mannen achter Wall-e heel wat van leren..
Bolt al gezien?? Ben er zelf ook erg benieuwd naar, maar die draait toch pas vanaf februari in de bioscopen hier in NL?


Zou je graag (vaker) mede forumleden ontmoeten voor een meeting/gezellig samenzijn?
Ja hoor, in 2003 zouden we nog met zn allen een keer naar ROTK gaan maar volgens mij is dat niet meer doorgegaan. Toen was ik ook behoorlijk actief op dit forum en kende veel mensen.
Voor zover ik mij herinner (was er namelijk zelf bij :D) hebben we in 2003 met een groepje mensen (ik noem een Henk, Isis, John S., Herjan, etc.) in Antwerpen ROTK nog gezien.

Daan de G.
19-01-2009, 09:54
Leuk interview weer om te lezen.


Bolt al gezien?? Ben er zelf ook erg benieuwd naar, maar die draait toch pas vanaf februari in de bioscopen hier in NL?


Voor zover ik mij herinner (was er namelijk zelf bij :D) hebben we in 2003 met een groepje mensen (ik noem een Henk, Isis, John S., Herjan, etc.) in Antwerpen ROTK nog gezien.
[/font][/color]

Ahh, het was dus wel gewoon doorgegaan! Stom dat ik niet mee was, ROTK in Antwerpen zien lijkt me geweldig!!!

En ja Bolt heb ik al via een andere weg gezien, vond het echt een geweldige animatie!!

Sander D.
19-01-2009, 11:12
En het subforum is weer een leuk (uitgebreid) interview rijker ! (y)

Mr. Incredible
19-01-2009, 11:18
Leuk interview. Jouw mening over Wall-E en FC Barcelona deel ik totaal niet. In jouw muzieksmaak kan ik me dan weer wat beter vinden. Eric Clapton zou ik namelijk ook graag een keer live willen zien. Eén van de beste gitaristen ooit en verantwoordelijk voor mijn favoriete album aller tijden: Layla and Other Assorted Love Songs

Jordy van Buel
19-01-2009, 11:23
Daarvoor was ik 8 jaar werkzaam bij de AH, als zakkenvuller.

Hoeveel verdiende je daarmee? (6) Leuk interview Daan! (y)

Edgar Smit
19-01-2009, 11:51
Blijft telkens leuk die interviews.
Heb je trouwens al een nieuwe receiver/speakers op het oog?
Qua speakers kan je Q-accoustics aanraden, die lieten mij bijna stijl achterovervallen vwb prijs-kwaliteitsverhouding.

Daan de G.
19-01-2009, 12:16
Blijft telkens leuk die interviews.
Heb je trouwens al een nieuwe receiver/speakers op het oog?
Qua speakers kan je Q-accoustics aanraden, die lieten mij bijna stijl achterovervallen vwb prijs-kwaliteitsverhouding.

Ik zat eerlijk gezegd te denken aan deze set, prijs/kwaliteits verhouding schijnen goed te zijn en het is met hdmi!

http://images.kieskeurig.nl/images/product_big/4CE95812B6EB9FF6C125751A004D78DF_big.jpg

Claudio Santulli
19-01-2009, 12:19
Jeetje wie heeft jouw er in godsnaam toe bewogen een interview te laten schrijven!
Wat zei ik Daan de G? Ik bedoelde natuurlijk Daan de B (6)

Geintje uiteraard ;-)
Leuk interview, we weten weer wat meer!
Vooral dat het leven bij jouw ondanks je Equino Varus gewoon over roosjes gaat!
Je verteld dat een oor het slecht doet!
Hierdoor zou je weinig aan een surround setje hebben toch, i.v.m. richting orientatie.
Of valt dat wel mee?
Een fout oog heb ik ook trouwens, maar niks wat een bril niet verhelpt
Maar je antwoord op mijn vraag is het enige goeie antwoord (y)

Sezioenkaart zou ik zeker nemen, alhoewel het lang kan duren eer je een beetje een goede plek krijgt, in de hoeken en achter het doel zijn echt mindere plekken!
Ik zou zeggen gooi je klompvoeten in de strijd ;-)
Over Barcelona ben ik het eens, En ik snap wat je bedoelt over Wall-E.
Maar je weet wat we over Wall-E zeggen die is altijd goed, ook al is ie fout (6)

Oh ja, als je zometeen een beetje kan spelen op je gitaar, kennen we wel een keertje jammen, ha :mrgreen:
Enne.., mijn gamertag moet ik je nog een keer PMen, gaat ik doen!

Cheers (y)

Daan de G.
19-01-2009, 18:16
Vooral dat het leven bij jouw ondanks je Equino Varus gewoon over roosjes gaat!
Je verteld dat een oor het slecht doet!
Hierdoor zou je weinig aan een surround setje hebben toch, i.v.m. richting orientatie.
Of valt dat wel mee?


Dat valt wel mee, ik ga binnenkort weer een keer naar de KNO arts om te kijken of er mogelijkheden zijn voor een gehoorapparaatje oid.

Ach, ik moet eerst mijn huidige set verkopen, dat wil nog niet echt vlotten :(

Patrick van den Hul
19-01-2009, 18:21
Ik heb exact hetzelfde setje als jij nu te koop hebt staan en vind je vraagprijs heel netjes voor deze mooie set. Heb je 'm al hier op het forum geplaatst?

Overigens wordt die nieuwe set dan wel een flinke investering denk ik? Als je ten opzichte van deze al goede set nog beter wilt?

Daan de G.
19-01-2009, 18:39
Ik heb hem ook al op het forum staan ja! Ook op het HTforum trouwens.

Tja, ik wil graag hdmi op mijn receiver, dus ik zit te twijfelen of ik niet eerst de receiver vervang en daarna de luidsprekers of de set koop die ik op het oog heb op dit moment!

Lex v/d Moolen
19-01-2009, 18:58
Leuk interview Daan.:)
Barcelona bezoeken staat ook nog steeds op mijn lijstje zowel de stad als de voetbalclub.

En wat betreft de plaats in het stadion, ik zit dus veel liever achter het doel dan langs het veld. Veel beter overzicht en de afstandschoten kan je zo lekker de kruising in zien vliegen!

Claudio Santulli
19-01-2009, 19:07
Leuk interview Daan.:)
Barcelona bezoeken staat ook nog steeds op mijn lijstje zowel de stad als de voetbalclub.

En wat betreft de plaats in het stadion, ik zit dus veel liever achter het doel dan langs het veld. Veel beter overzicht en de afstandschoten kan je zo lekker de kruising in zien vliegen!


Ja lekker dan, me hele betoog naar de klote (6)
Smaken verschillen he

Lex v/d Moolen
19-01-2009, 19:17
Smaken verschillen he

Gelukkig wel jah :)

Claudio Santulli
19-01-2009, 19:19
Gelukkig wel jah :)

Weet ik iig welke kant ik op moet kijken volgende wedstrijd ;-)

Daan de G.
19-01-2009, 21:18
Leuk interview Daan.:)
Barcelona bezoeken staat ook nog steeds op mijn lijstje zowel de stad als de voetbalclub.


Met een beetje geluk ga ik deze zomer weer :D Het is zeker aan te raden, alleen voor het stadion al!

Pascal Barroso
19-01-2009, 21:36
Met een beetje geluk ga ik deze zomer weer :D Het is zeker aan te raden, alleen voor het stadion al!

Kan het alleen maar beamen. Prachtige stad, heerlijke sfeer en een geweldig stadion. Ik kom nog af en toe in de stad bij familie die daar woont.

Edgar Smit
19-01-2009, 22:00
Kan het alleen maar beamen. Prachtige stad, heerlijke sfeer en een geweldig stadion. Ik kom nog af en toe in de stad bij familie die daar woont.Beam je dan in HD? (6)

Patrick van den Hul
19-01-2009, 22:12
Ik heb hem ook al op het forum staan ja! Ook op het HTforum trouwens.

Tja, ik wil graag hdmi op mijn receiver, dus ik zit te twijfelen of ik niet eerst de receiver vervang en daarna de luidsprekers of de set koop die ik op het oog heb op dit moment!

Je moet je eigen beslissing nemen, maar waarom alles in één keer? Je kunt ook alleen je receiver vervangen. De boxen zijn toch prima?

Daan de G.
19-01-2009, 22:17
Je moet je eigen beslissing nemen, maar waarom alles in één keer? Je kunt ook alleen je receiver vervangen. De boxen zijn toch prima?

Ik denk ook dat ik eerst de Receiver vervang en dan in de loop van de tijd de boxen. Edgar heeft me lekker gemaakt :o

Edgar Smit
19-01-2009, 22:20
Ik denk ook dat ik eerst de Receiver vervang en dan in de loop van de tijd de boxen. Edgar heeft me lekker gemaakt :o
Graag gedaan hoor (6).

Claudio Santulli
19-01-2009, 23:40
Altijd leuk z'n "Mijn Thuisbioscoop" draadje.......!

Eh, wacht eens....., dat is nie! (6)(6)

Daan de G.
20-01-2009, 08:39
Altijd leuk z'n "Mijn Thuisbioscoop" draadje.......!

Eh, wacht eens....., dat is nie! (6)(6)

Die komt nog wel een keer... ;)

Pascal Barroso
20-01-2009, 12:58
Beam je dan in HD? (6)

Uiteraard :-P

Oudlid_X5
20-01-2009, 22:08
Call of Duty vind ik persoonlijk ook een heel vet spel. Moet nodig dat nieuwe deel eens gaan halen. Voor de rest speel ik nauwelijks op mijn Xbox. Heb gewoon iets van 20 spellen liggen maar doe er niets mee. Mocht je nog een spel zoeken dan kun je me Pmen.

Ik zag dat we uit hetzelfde jaar kwamen, wat is 1985 toch een pracht jaar om geboren te worden.

Heb je de nieuwe van W. Allen al gezien. Genaamd Vicky Christina Barcelona? Drie keer raden waar dat gefilmd is...

En hoe zit het met je account bij www.whatiwatch.net (http://www.whatiwatch.net) ben wel benieuwd wat jij zoal kijkt in een maand tijd.

Daan de G.
20-01-2009, 22:17
Vanaf volgende week ga ik mijn WiW maar eens bijhouden ;) Heb VCB al gezien en de sfeer,omgevingen en muziek zijn inderdaad helemaal top(y)

Oudlid_X5
20-01-2009, 22:19
Ik dacht het al dat je VCB gezien had maar wou het voor de zekerheid even melden.

Symphony X
20-01-2009, 22:45
Ik denk ook dat ik eerst de Receiver vervang en dan in de loop van de tijd de boxen. Edgar heeft me lekker gemaakt :o

En aan welke receiver zit je te denken:)?

Daan de G.
21-01-2009, 07:41
Dat weet je best ;)
Maar ik moet eerst van mijn oude receiver afkomen, en dat wil nog niet echt vlotten :(

arjan_ufo
22-01-2009, 12:05
Leuk intervieuw weer,
Maar zo erg is Ede qua criminaliteittoch niet, woon nu ook al 27 in bennekom en ede, en ik vind het wel meevallen.
Al hebben ze wel geprobeerd gisteren mn fietste jatten :-)

Albert Kostwinder
22-01-2009, 12:35
Ik deel je mening wat betreft Wall-E wel. Deze film is puur het bewijs dat goede graphics alleen nog niet een goede animatiefilm maken. Begin is leuk, maar vond het ook doodzonde dat het toch weer tot een zoetsappig melodramatische feel goed movie over mensen werd........ Ik had liever gezien dat het een pure sf film was geworden waarin twee robots van verschillende werelden allerlei avonturen in de ruimte kregen..... Tot de wending leek het dit ook te worden......jammer... ;)

Daan de G.
22-01-2009, 16:50
Al die nominaties ook weer voor Wall-E! Doet me pijn aan de ogen!

Ede kent wel een hoge criminaliteit, in Veldhuizen staan wekelijks auto's in de fik en Ede was de eerste stad waarbij het uitgaansgebied onder video toezicht viel, door al die ongeregeldheden daaro! En ik zweer het, ik heb er niks mee te maken ;)

Melzz
10-03-2009, 07:17
Heee....ik zie dat jij de flascreentv hebt, die ik graag eens wil aanschaffen. Bevalt ie? En zien dvd's er nog mooi uit op dat scherm, worden ze mooi weergegeven? Ben wel benieuwd naar je ervaringen. Alvast bedankt!

Daan de G.
10-03-2009, 11:46
Super, ik had eerst een LCD tv van Toshiba welke ik na een paar maanden al zat was. Terwijl hij toch overal goed uit de reviews kwam e.d. Toen maar diep in de buidel getast en heb nog geen seconde spijt gehad.

Erg mooie tv, die alles perfect weergeeft! Vooral Blu Ray's zijn een lust voor het oog en gamen doe ik er elke dag mee, niks geen problemen.

Ik merkte in het begin wel dat ik gevoelig ben voor phosphor trails, dit is echter bijna nooit te merken en komt bijna alleen maar voor tijdens gamen. Vind het in ieder geval lang niet zo storend als beeldvegen bij een LCD.

Melzz
10-03-2009, 12:42
Dat is mooi om te horen! Enne....dvd's geven ook mooi beeld...ook al is dat natuurlijk niet te vergelijken met Blu Ray?

Daan de G.
10-03-2009, 19:10
Ligt ook aan de transfer, maar veel nieuwe films (dus met een goede transfer) zien er schitterend uit!!!

Claudio Santulli
10-03-2009, 19:18
Ligt ook aan de transfer, maar veel nieuwe films (dus met een goede transfer) zien er schitterend uit!!!


Heb je daar geen last van......, dat het schitterd?? (6)