PDA

Bekijk de volledige versie : regiovrij maken Harman Kardon dvd 39



raymond koene
19-01-2009, 18:53
Wie o wie kan mij helpen? Afgelopen week heb ik de Harman Kardon dvd 39 gekocht. Ik dacht dat deze vrij eenvoudig regiovrij te maken zou zijn, maar kan helaas niets hierover op internet vinden. Wie kan mij helpen?

RJI
20-01-2009, 12:57
Bij beide methoden moet geen dvd in de lade zitten:
Je kunt eens proberen om setup te duwen en dan de code 3141590 in te drukken.
Een andere methode is de speler aanzetten dan op OSD te drukken en dan dezelfde code in te voeren. Als een van de methode werkt zou er regio 0 in het scherm moeten komen. Ik denk eerlijk gezegd dat de eerste methode werkt. Succes

raymond koene
20-01-2009, 19:06
Bedanky voor je reactie. Helaas werkt de eerste methode niet. Vwb de tweede methode heb ik geen OSD op de afstandsbediening zitten. Iemand anders misschien of heb ik de enige speler van Harman Kardon die niet regiovrij te maken is :-(

RJI
20-01-2009, 20:11
Bestaat niet ;)
Je kunt ook een dit proberen:
1. Press the OPEN/CLOSE button to bring out the tray.
2. Press the CLEAR button.
3. Press the the following code: 1211
4. Press the SUBTITLE button.

Mocht het niet lukken klik op de onderstaande link, dit is een website waar van veel Harman Kardon dvdspelers de hackwijze beschreven wordt.
Misschien lukt een van de methoden ook bij de 39:
http://www.videohelp.com/dvdhacks?dvdplayer=Harman+Kardon+DVD&hits=50

*update*
Even nog een opmerking, dit is de methode voor de 38:
http://www.videohelp.com/dvdhacks/harman-kardon-dvd38/8354
Let vooral even op de 2e reactie, hier staat dat het niet in beeld komt op de tv maar dat regio 0 op het display van de speler komt te staan.

raymond koene
21-01-2009, 18:43
Bedankt voor de reactie maar ook die methode heb ik al geprobeerd. Evenals die van videohelp. Vandaag heb i even naar Stegen gebeld in Rhoon en die vertelden mij dat er nog geen hack is voor de 39 maar dat die er waarschijnlijk dit jaar wel gaat komen (eveneens op videohelp). Normaal gesproken moeten alle Harman Kardon dvd spelers via de afstandsbediening regiovrij te maken zijn.

Nyarlathotep
22-01-2009, 10:33
Het blijft altijd een gok als je een nieuwe speler koopt. Ikzelf moest bijna anderhalf jaar wachten voordat mijn Panasonic DMR-ES10 te hacken was :)

RJI
22-01-2009, 10:36
jammer dat het niet lukt met een van de andere HK-methoden, dan zit er niks anders op dan wachten.