PDA

Bekijk de volledige versie : Unsubscribe



Tossie
02-07-2002, 12:14
Onderaan elke thread heb je de mogelijkheid je te abonneren op die thread.
Wat ik heel handig zou vinden, is dat ik ook op dezelfde manier het "abonnement" zou kunnen opzeggen. Nu is het zo dat je naar je eigen instellingen moet en daar de lijst met threads door moet om de thread te zoeken, waar je de updates niet meer van wil ontvangen.

Kan er niet zoiets als een "Stop receiving updates to this thread " regeltje toegevoegd worden?

Koen Crijns
02-07-2002, 12:33
Die optie zit helaas niet in vBulletin, maar op je eigen profile-pagina kun je alle threads waarvan je geen updates meer wil ontvangen eenvoudig uitvinken.

Alexander de Mol
02-07-2002, 12:36
Als ik me niet vergis zit er in de mail die je ontvangt een link om je rechtstreeks uit te schrijven voor de bewuste thread.

Tossie
02-07-2002, 12:42
Die optie zit helaas niet in vBulletin, maar op je eigen profile-pagina kun je alle threads waarvan je geen updates meer wil ontvangen eenvoudig uitvinken.

Dat vind ik dus nogal onhandig. Zeker als je van aardig wat threads updates krijgt. Moet je eerst door 2 of 3 pagina's heen.
Het kan wel, maar het is gewoon niet handig.

Ik snap nu dus, dat het niet kan wat ik voorstelde.

Tossie
02-07-2002, 12:42
Als ik me niet vergis zit er in de mail die je ontvangt een link om je rechtstreeks uit te schrijven voor de bewuste thread.

Ik krijg ook geen mail wanneer ik me abonneer.