PDA

Bekijk de volledige versie : Alex Agnew – Morimos Solamente [DVD]



Wilbert Rietman
04-02-2009, 23:58
Alex Agnew – Morimos Solamente

Registratie op DVD van de tweede avondvullende voorstelling van Alex Agnew.

Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=3767)

Kendorjia
05-02-2009, 02:17
Het is simpel, of je houdt van Alex, of je haat'm, een middenweg is er niet. Ik ben er echt volledig weg van, schitterende vent, ook in real life, heb'm al meermaals ontmoet en kom hem ook vaak tegen op straat en dergelijke hier in Antwerpen. Echt een heel down to earth kerel die gewoon een lekkere relaxed en laid back show wil brengen in plaats van de vaak politiek(er) geladen shows van een Geert Hoste of Raf Coppens, wat ik wel weet te waarderen. Niet dat ik zulke shows niet grappig vind ofzo, maar Alex heeft het gewoon veel vaker over dingen die je zelf echt meemaakt en is daarom ook gewoon een stuk toegankelijker ook al kijk je nooit naar het nieuws...

Trouwens, hij is helemaal geen jodenhater of wat dan ook, dat heeft ie hier ook al honderden keren moeten uitleggen, hij kent gewoon geen schroom en net omdat er (vooral hier in Antwerpen) nogal een bepaalde visie is op de joden in de stad en dergelijke, en het wat gevoeliger ligt gaat ie daar natuurlijk op focusen.

Hoe dan ook heb ik beide shows op dvd en dit jaar ga ik More human than human ook bekijken, tickets liggen al klaar (y)

intexor
05-02-2009, 20:35
Als dit de show is die pas op Canvas is geweest dan vond ik die best goed, zeker voor een Vlaamse stand-up comedian (het niveau hier is om te huilen in vergelijking met Nederland, ja Wim Helsen en co ik heb het over jullie!). Jammer genoeg lijkt het echter wel zo te zijn dat als je één show van Alex Agnew gezien hebt, je ze meteen allemaal gezien hebt. Leuk om eens te kijken maar dit is iets wat ik zeker niet op DVD/blu-ray zou kopen.