PDA

Bekijk de volledige versie : Semi Pro: Love me Sexy!



Raymond Gelmers
05-02-2009, 18:11
Dit was echt een te gekke comedy!

Iedereen schijnt hem af te kraken maar ik heb me echt enorm vermaakt met deze film.

Love me sexy rocks! (y)

Veel mensen zullen deze film vanwege de recensies laten liggen. Ik zou zeggen; niet doen want de kans is groot dat jij hem wel hilarisch vindt.

intexor
05-02-2009, 21:03
Redelijk goede komedie, unrated versie is aan te raden, maar uiteindelijk toch niet beter of slechter dan al die andere Will Ferrell komedies dus het hangt er volgens mij gewoon van af of je hem graag bezig ziet of niet dat zal bepalen of je Semi Pro goed vind. Ik heb bij hem toch altijd een "net niet" gevoel, goed maar niet super.

Daan de G.
06-02-2009, 08:22
Mindere Will Ferrell, maar voor de fan nog steeds een vermakelijk sport filmpje. Kan zich echter niet meten met Anchor Man, Talladega Nights en Step Brothers.

Raymond Gelmers
06-02-2009, 16:48
Mindere Will Ferrell, maar voor de fan nog steeds een vermakelijk sport filmpje. Kan zich echter niet meten met Anchor Man, Talladega Nights en Step Brothers.

Tja, zo zie je maar weer eens hoe smaken kunnen verschillen. Anchor Man vond ik dus echt helemaal niets aan. Talladega nights was wel goed. Step Brothers moet ik nog zien.
Semi-Pro vind ik persoonlijk gewoon de meest vermakelijke.