PDA

Bekijk de volledige versie : Don't say a word



MAW
03-07-2002, 17:41
Weet iemand of don't say a word een beetje de moeite waard is??

Nathan Strik
03-07-2002, 18:37
Het is een lekkere, hersenloze thriller (en dat bedoel ik positief). Een sterke cast die gewoon een strak verhaal neerzet. Goede film en zeker eentje voor een spannende avond.
Ik zou hem alleen niet aanraden om meteen te kopen. Een keer huren is misschien verstandiger.

marije van der mark
03-07-2002, 18:37
Weet iemand of don't say a word een beetje de moeite waard is??
Ik vond 'm nogal tegenvallen, maar ik had m'n verwachtingen misschien wat hoog gesteld. Ik vind dat de relatie tussen patient en psychiater meer uitgediept had mogen worden. Het verhaal vind ik overall vrij oppervlakkig gehouden. Ik heb 'm uitgekeken zonder in slaap te vallen, maar was nauwelijks geboeid. Al met al ligt dat niet zo zeer aan het acteerwerk of regiseerwerk, maar puur aan het script.

Art
03-07-2002, 18:42
Ik vond 'm nogal tegenvallen, maar ik had m'n verwachtingen misschien wat hoog gesteld. Ik vind dat de relatie tussen patient en psychiater meer uitgediept had mogen worden. Het verhaal vind ik overall vrij oppervlakkig gehouden. Ik heb 'm uitgekeken zonder in slaap te vallen, maar was nauwelijks geboeid. Al met al ligt dat niet zo zeer aan het acteerwerk of regiseerwerk, maar puur aan het script.
Ik sluit mij hier volkomen bij aan. Met een kleine aanvulling :) Naar het einde toe vond ik de film erg voorspelbaar worden. Jammer, want het had zo goed uit gewerkt kunnen worden :)

HarryCallehan
03-07-2002, 18:52
Ik heb hem eergisteren gekeken en vond hem ook tegenvallen.
Het verhaal zat goed in elkaar maar het tegen het einde werd hij inderdaad steeds voorspelbaarder.

Greetz HC

Rochan
03-07-2002, 19:10
Heb de film in de bisoscoop gezien. Was wel spannend, maar redelijk voorspelbaar. Leuk om de film voor een keertje te zien. Zal ik zeker niet aanschaffen:D