PDA

Bekijk de volledige versie : programeren afstandsbediening AVR145



AndreS
07-02-2009, 10:57
Ik heb sinds kort een Harman Kardon AVR145 en ben daar zeer tevreden over. Ik krijg echter één ding niet voor elkaar en dat is het programmeren van andere apparaten op de afstandsbediening. Dit zou volgens de handleiding zeer eenvoudig moeten gaan en er is ook een lijst met codes bijgevoegd van alle gangbare merken.
Echter bij de eerste stap gaat het al mis, het 3 sec indrukken van de gewenste toest die ik aan de tv wil toewijzen. Er moet dan een lampje gaan knipperen en vervolgens kun de de code invoeren. Echter het programeer lampje weigert te gaan knipperen, al houd ik hem 20 sec vast.

Heeft er iemand toevallig een zelfde systeem en heeft wel uitgevonden hoe het programeren van de afstandbediening moet?

Ik hoop dat me iemand de gouden tip kan geven want ik wordt gek van al die afstandbedieningen! En het klonkt zo mooi in de omschrijving....

Michael Hamers
07-02-2009, 11:05
Welkom op het forum...

Ik ken de afstandbediening niet, maar heb wel gratis en voor niks een gouden tip voor je:

Schaf een Logitech Harmony afstandbediening aan. Daar werkt echt alles op en ben je in 1 keer klaar. Die dingen zijn volledig naar je eigen smaak te programmeren.

Ik heb zelf de Harmony 525. Een leuke instapper waar je in principe al genoeg aan hebt. En voor de prijs hoef je het niet te laten: http://www.bobshop.nl/nl/beeld-en-geluid/accessoires/afstandsbedieningen/logitech/harmony525/p18271&ref=kieskeurig

AndreS
07-02-2009, 11:20
Bedankt voor de tip, ik had deze optie ook al in overweging. Echter volgens mijn handleiding zou het met deze ook moeten kunnen maar het gaat wel ingewikkeld en het lukt me tot nu toe niet.

Kun je je met zo'n logitech ook bijv alle programmeer en tvguide opties van mijn hd recorder gebruiken?


Welkom op het forum...

Ik ken de afstandbediening niet, maar heb wel gratis en voor niks een gouden tip voor je:

Schaf een Logitech Harmony afstandbediening aan. Daar werkt echt alles op en ben je in 1 keer klaar. Die dingen zijn volledig naar je eigen smaak te programmeren.

Ik heb zelf de Harmony 525. Een leuke instapper waar je in principe al genoeg aan hebt. En voor de prijs hoef je het niet te laten: http://www.bobshop.nl/nl/beeld-en-geluid/accessoires/afstandsbedieningen/logitech/harmony525/p18271&ref=kieskeurig

Michael Hamers
08-02-2009, 11:57
Bedankt voor de tip, ik had deze optie ook al in overweging. Echter volgens mijn handleiding zou het met deze ook moeten kunnen maar het gaat wel ingewikkeld en het lukt me tot nu toe niet.

Kun je je met zo'n logitech ook bijv alle programmeer en tvguide opties van mijn hd recorder gebruiken?

Elke functie die jij erop wilt hebben kun je in de afstandbediening kwijt. Meestal is het zelfs zo dat al die functies al zijn ingeprogrammeerd. Je kunt bovendien heel makkelijk de Logitech nieuwe opdrachten leren. Werkt echt perfect en er zullen veel mensen zijn die dit alleen bevestigen...

Peter Porrio
09-02-2009, 13:52
Elke functie die jij erop wilt hebben kun je in de afstandbediening kwijt. Meestal is het zelfs zo dat al die functies al zijn ingeprogrammeerd. Je kunt bovendien heel makkelijk de Logitech nieuwe opdrachten leren. Werkt echt perfect en er zullen veel mensen zijn die dit alleen bevestigen...

Yep, ik heb zelf een Logitech Harmony One. Echt een superding! (y)

Carlos Santuna
09-02-2009, 16:25
Yep, ik heb zelf een Logitech Harmony One. Echt een superding! (y)
Ik ook, en het werkt fantastisch. Waar vroeger acht afstandsbedieningen op tafel lagen, ligt er nu nog maar één. Met een kleine extra uitgave (een goedkope infrarood afstandsbediening) kan ik er nu zelfs de PS3 mee bedienen.

janette.peters
05-04-2009, 06:47
hoi, als ik zo een afstandsbediening koop..werkt deze dan op alle apparatuur?
ik had een mooie gezien bij www.hardware.nl (http://www.hardware.nl) en wil deze bestellen maar eerst natuurlijk weten hoe her werkt....

Carlos Santuna
06-04-2009, 13:05
Volgens mij werkt het op alle apparatuur die met infrarood werkt, of het apparaat nou wel of niet in de database van Logitech voorkomt (in dat geval kun je de leerfunctie gebruiken).

Of jouw apparatuur in de database voorkomt, kun je hier checken: http://myremotesetup.com/EasyZapper/New/Main.asp?WebProcessAction=Start&ReturnUrl=%2FEasyZapper%2F%2E%2FNew%2FProcSpice%2F landing%2Easp&ClassId=PrSpice%2EProcSpice&RelativePath=ProcSpice%2F